Mode & Beauty alle pijlers

Haarverf action

30-03-2016 21:16 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand ook ervaring met de haarverf van de action?

Wegens zuinig aandoen en geen geld voor de kapper hebben wilde ik het wel proberen en wat donkere kleur.

Maar het moet geen goedkoop duurkoop worden.

Iemand ervaring
Ja, werkt prima. Net zo goed als de duurderen
Prima, gebruik het al jaren. Zelfs die van €1.69!

Zit altijd een Nederlandse gebruiksaanwijzing bij.
Ik gebruik ook altijd die van 1,69 geeft een mooie kleur maar blijft wel minder lang zitten dan verf van de kapper.
Waar om bestel je niet van de kappersgroothandel, genoeg links te vinden (kappervoordeelshop, dat soort dingen). Kis verf is bij voorbeeld goed en goedkoop, koop je een liter activator er bij en dan is het goedkoper dan bij de Action. Kan je ook zelf mengen. Ik gebruik de site haargeheimen.nl, dat is een goede kapper die heel veel tips geeft, die raadt Kis ook aan. Plastic bakje, wat plastic handschoentjes, een kwast en klaar ben je.
Bedankt voor alle tips ga eens kijken morgen
Van donker naar licht vind ik niet zo goed, maar andersom werkt net zo perfect als de dure varianten.
Kwaliteit maakt niets uit hoor. Het spul is al jaren hetzelfde. Het maakt geen kwaliteitsontwikkeling meer door. Het ene merk heeft wat koelere kleuren dan het andere, bijvoorbeeld Guhl is warmer dan l'Oréal.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Prima spul. Veel van action komt uit Duitsland daar is cosmetica en verf veel goedkoper. Maar zijn gewoon prima merken.
Ja hoor, ik gebruik regelmatig de chocoladebruin en die bevalt prima!
Toen ik mijn haar nog verfde, toen kocht ik ook weleens bij Action. Ik weet alleen de naam van het merk niet meer. Dat was op zich wel prima, maar omdat ik nogal moeilijk haar heb, vond ik de verf van de kappersgroothandel beter en fijner.
Ik heb ook goede ervaringen!

Gewoon durven
Ook goede ervaring hier! Haha
Internagelaktisch
Misschien is de kleur wel goed, maar als je er ooit blonde lokken doorheen wilt laten zetten bij een kapper, zeg er dan wel bij dat je het geverfd hebt met action verf.

Ik ben kapster en heb ooit meegemaakt dat een klant dus blonde lokjes door haar haar wilde, toen ik halverwege was met lokjes zetten werd het opeens heel heet op haar hoofd, bleek er een soort chemische reactie te zijn ontstaan, waardoor haar haar aan het verbranden was. Snel uitgespoeld en een paar haar lokken zijn toen ook echt verbrand, afgeknapt dus.

Naja kijk maar wat je doet, ik dacht ik waarschuw even.
1,69 black coffee. Briljant.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Heb vroeger ook altijd de haarverf van action gebruikt, van donker naar blond is niet aan te raden inderdaad maar die donkere kleuren zijn prima.
Ik heb het ook weleens gebruikt, alleen kreeg ik ook een allergische reactie. Het verf kwam achterin in m'n nek op m'n huid, dat ging flink irriteren en branden. Ook na het uitspoelen toen het droog was, was mijn haar ook echt super droog en flinke klitten. Mijn haar leek wel dood.
•°: Don't be the same, be better!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven