Haarverf action
woensdag 30 maart 2016 om 21:27
Waar om bestel je niet van de kappersgroothandel, genoeg links te vinden (kappervoordeelshop, dat soort dingen). Kis verf is bij voorbeeld goed en goedkoop, koop je een liter activator er bij en dan is het goedkoper dan bij de Action. Kan je ook zelf mengen. Ik gebruik de site haargeheimen.nl, dat is een goede kapper die heel veel tips geeft, die raadt Kis ook aan. Plastic bakje, wat plastic handschoentjes, een kwast en klaar ben je.
woensdag 30 maart 2016 om 21:46
woensdag 30 maart 2016 om 23:07
Misschien is de kleur wel goed, maar als je er ooit blonde lokken doorheen wilt laten zetten bij een kapper, zeg er dan wel bij dat je het geverfd hebt met action verf.
Ik ben kapster en heb ooit meegemaakt dat een klant dus blonde lokjes door haar haar wilde, toen ik halverwege was met lokjes zetten werd het opeens heel heet op haar hoofd, bleek er een soort chemische reactie te zijn ontstaan, waardoor haar haar aan het verbranden was. Snel uitgespoeld en een paar haar lokken zijn toen ook echt verbrand, afgeknapt dus.
Naja kijk maar wat je doet, ik dacht ik waarschuw even.
Ik ben kapster en heb ooit meegemaakt dat een klant dus blonde lokjes door haar haar wilde, toen ik halverwege was met lokjes zetten werd het opeens heel heet op haar hoofd, bleek er een soort chemische reactie te zijn ontstaan, waardoor haar haar aan het verbranden was. Snel uitgespoeld en een paar haar lokken zijn toen ook echt verbrand, afgeknapt dus.
Naja kijk maar wat je doet, ik dacht ik waarschuw even.
donderdag 31 maart 2016 om 16:56
Ik heb het ook weleens gebruikt, alleen kreeg ik ook een allergische reactie. Het verf kwam achterin in m'n nek op m'n huid, dat ging flink irriteren en branden. Ook na het uitspoelen toen het droog was, was mijn haar ook echt super droog en flinke klitten. Mijn haar leek wel dood.
•°: Don't be the same, be better!