Ah Bonus 2de halve prijs

31-03-2016 20:29 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand om de hoeveel weken de ah bonus aktie 2de halve prijs zich herhaalt met thee en pastasaus en andere levensmiddelen?
Zelfde frequentie denk ik als je eerdere vragen in dit genre.
quote:gizzmo-returns schreef op 31 maart 2016 @ 20:33:

quote:gizzmo-returns schreef op 31 maart 2016 @ 20:33:

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
genoeg tips
Je bent zelf een theepot
Op www.supermarktaanbiedingen.com kun je alle oude aanbiedingen van de supermarkten zien. Bijvoorbeeld wat er in week 1 bij de ah in de aanbieding was, wat in week 2 enz.

Als je alle oude aanbiedingen erbij zoekt kun je uitzoeken om de hoeveel weken een bepaald product in de aanbieding kwam, maar in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Maar mij is onduidelijk waarom je deze vraag eens in de zoveel tijd stelt?
quote:stripverhaal schreef op 31 maart 2016 @ 20:44:

Op www.supermarktaanbiedingen.com kun je alle oude aanbiedingen van de supermarkten zien. Bijvoorbeeld wat er in week 1 bij de ah in de aanbieding was, wat in week 2 enz.

Als je alle oude aanbiedingen erbij zoekt kun je uitzoeken om de hoeveel weken een bepaald product in de aanbieding kwam, maar in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.

Dankje.

Dacht misschien heeft iemand dat al eens uitgezocht
quote:sima schreef op 31 maart 2016 @ 20:50:

[...]

Dankje.

Dacht misschien heeft iemand dat al eens uitgezochtIk zou niet weten of iemand dat al ooit heeft uitgezocht, wie weet. Maar ik kwam toevallig die site tegen, dus als je er zin/tijd voor hebt zou je het zelf uit kunnen zoeken.
quote:BridgetteDubois schreef op 31 maart 2016 @ 20:45:

Maar mij is onduidelijk waarom je deze vraag eens in de zoveel tijd stelt?On de hoeveel weken komt deze vraag terug?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven