Wakker (2016.001)
zondag 27 maart 2016 om 18:54
Ik heb er in totaal een stuk of 12 op , een paar weken geleden. Ik hou meer van hartig. Zometeen maak ik eimuffins met zalm en boursin, lijkt me lekker.
Ha Watje, hoe is het met jou? Ingel, wat fijn dat het zo goed gaat met de kleine.
Ik zou vandaag naar ons Dotje gaan maar ik was er te benauwd voor. Over 2 weken start ik met longrevalidatie, hopelijk levert het wat op.
Fijne Paasavond allemaal!
Ha Watje, hoe is het met jou? Ingel, wat fijn dat het zo goed gaat met de kleine.
Ik zou vandaag naar ons Dotje gaan maar ik was er te benauwd voor. Over 2 weken start ik met longrevalidatie, hopelijk levert het wat op.
Fijne Paasavond allemaal!
dinsdag 29 maart 2016 om 22:14
De gewone paaseitjes waren al op bij mijn supermarkt. Misschien wel goed dat ik niet kan natellen hoeveel eitjes er in zo'n zakje passen.
Het gaat zijn gangetje hier. Offline druk met werk, online ben ik npo en youtube aan het uitpluizen af en toe. Flikken Rotterdam is alweer 'afgelopen' en voor Zappbios ben je niet snel te oud. Tussendoor ook nog wel wat meeleestopics hier
Het gaat zijn gangetje hier. Offline druk met werk, online ben ik npo en youtube aan het uitpluizen af en toe. Flikken Rotterdam is alweer 'afgelopen' en voor Zappbios ben je niet snel te oud. Tussendoor ook nog wel wat meeleestopics hier
dinsdag 29 maart 2016 om 22:24
avond dames, ik heb Mleen vanmiddag gesproken en ze is het weekend weer flink ziek geweest, griep. Inmiddels gaat dat weer iets beter, maar ze heeft heel weinig energie dus appjes en mailtjes krijgt ze wel, maar ze is te moe om te reageren, plus dat de wifi nogal bagger is
Iedereen krijgt de groetjes en als ik meer weet, laat ik dat weten
Iedereen krijgt de groetjes en als ik meer weet, laat ik dat weten
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best