Superstar Family Battle

04-11-2008 19:37 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, echt op deze pijlert.

Stiefdochters zaten aan de buis gekluisterd voor Het Huis Anubis en toen dat was afgelopen gingen we naadloos over in Superstar Family Battle. Ik zat er zo naar te kijken en zo eens te peinzen.

Zag meisjes van, wat zal het zijn, jaartje of 8, samen met hun moeder en soms ook samen met hun vader. Een leuk liedje zingend, een leuk dansje dansend, als in een wedstrijd.

En ik dacht, nu ik zelf sinds kort moeder ben, zou ik aan zoiets meedoen als Minismollie dat wil?

Zouden jullie het doen?
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
Ik denk dat Zwiepje zich dood zou schamen als ik op t.v. ga zingen....niet goed voor zijn imago.
ppffff, lastig. Als hij zoiets echt wil denk ik toch dat ik zou proberen hem in de richting te praten van een programma waarin hij alleen een liedje zingt en een dansje danst.
The time is now
No f*cking way.

Ik bedoel: ik haal thuis de vreemdst capriolen uit hoor, loop met mijn handen op mijn hoofd "oh-oh" mee te roepen als er iets op de grond valt, dans mee op de Teletubbies, alle gene is mij vreemd binnen de beslotenheid van mijn woonkamer.

Maar daarbuiten? En dan ook nog: op tv? No way, José. Ze zoekt maar lekker een andere moeder die dat wél met haar wil doen. Voor mij is het vér over de grens van wat ik als moeder voor mijn kind over heb. (Dan lever ik het brevet voor goed moederschap liever weer in. )
@ Zwieb, mooi ontweken, maar wat nou als Zwiepje het anders ziet en zich niet doodschaamt?

@ Q, stellig, stellig.

@ Banba, nou precies, lastig dus. Bedoel, mijn eerste reactie is die van Q, no way jose. Maar de ouders die lekker meezongen met de meiskes zagen er nog best normaal uit. Gewoon, mensen zoals jij en ik. Zag een vader en een moeder met een meisje meezingen, ik geloof Fame, en in een flits zag ik Smolman en mezelf staan op dat podium. Zie het mezelf nog altijd niet doen, hoor, dan maar liever een grote familievete, maar toch... hoe dun is de grens.
anoniem_37704 wijzigde dit bericht op 04-11-2008 20:44
Reden: taalkundig missertje
% gewijzigd
Hahahahaha, Supersmollie, ik heb ook zitten kijken en ik zei tegen mijn man: "Die moeder die nu Fame staat te zingen, doet dat puur omdat ze zélf wil en dat kind moet meedoen, of ze nou wil of niet".

Als mijn jongste dochter het heelheelheelheelheel graag zou willen, zou ik het wel doen, hoor. Lijkt me best dikke lol. Maar ik weet zeker dat ze het niet wil, want als ik thuis zing, wordt er gevraagd of ik mijn mond wil houden.
.
Waaaaah!!! Zou dat het zijn! Dat moeders zelf wil en de rest van de family maar mee moet doen!?
Toevallig zat mijn dochter ook te kijken vanavond.

Ik keek mijn man aan en daarna de kids en heb gezegd:

Jullie zijn de liefste kids van de wereld maar daar ga ik in geen miljoen jaar aan meedoen!

Zoon van 5 vroeg of het dan wel in 1000 jaar kon en dochter van 9 zei Pfff gelukkig want mama zingt behoorlijk beroerd.En bedankt dochter.
quote:Supersmollie1 schreef op 04 november 2008 @ 20:45:

Waaaaah!!! Zou dat het zijn! Dat moeders zelf wil en de rest van de family maar mee moet doen!?

Misschien hoopt ze wel dat ze ontdekt wordt!

Hahaha, de truc is dus om zo slecht te zingen dat je kinderen niet eens wíllen dat je meedoet? Hoeveel jaar heb ik nog om vals en uit de maat te gaan zingen? Ik ga er vanaf nú op oefenen!

Sommige grenzen mag je gewoon heel stellig houden, toch? Ik bedoel: van dat houten speelgoed en die suiker, die grenzen stel je gewoon voor de vorm om daarna te laten zien dat je heus wel een relaxte mama bent, toch, omdat je je kind toch snoep en plastic meuk geeft. Daarmee is je flexibiliteit wel genoeg bewezen, toch?
Zegt Smolman vanmorgen: Nou, ik zie jou nog wel meedoen, hoor, als Minismollie dat wil. Als ze tegen jou zegt: Ah mam, toe, is leuk, ik wil het heel graag. Dan doe jij dat zo.

Hmmmmm... dacht toch dat ie me beter kende.
Of je bent misschien wat minder standvastig dan je zelf dacht?

Of nee... je hóudt natuurlijk zóóóó veel van je kind dat je zoiets voor d'r over hebt en je man ziet gewoon dat je liefde zóóóó groot is.
Nou, nee, eigenlijk heeft hij ergens wel een punt. Ik zat er namelijk naar te kijken en als eerste dacht ik: nou ja, zeg, wat een idioten, dat doe je toch niet. En toen dacht ik, ja maar wat nou als ze het ECHT ECHT ECHT heel graag wil? Nou ben ik niet zo'n swingend typje als de moeders die ik daar zag en ben ik tegen die tijd echt stokoud, dus eigenlijk lijkt me de kans klein dat de vraag ooit komt. Maar toch...
quote:qwertu schreef op 05 november 2008 @ 12:12:

Of je bent misschien wat minder standvastig dan je zelf dacht?

Of nee... je hóudt natuurlijk zóóóó veel van je kind dat je zoiets voor d'r over hebt en je man ziet gewoon dat je liefde zóóóó groot is. Haha, nou ik hou zóóóó veel van mijn kind dat ik hem absoluut tegen zichzelf in bescherming neem wanneer het hem een goed idee lijkt om met mij te gaan zingen en dansen op tv....
The time is now
Ik ken het programma trouwens niet maar ik kan me er best iets bij voorstellen...

Als Zwiepje zichzelf en mij zingend op tv wil zien dan neem ik het zelf wel op en draai het af op tv. Dan hoeft de rest van de wereld niet mee te genieten. Nee hoor, denk niet dat ik er voor te porren ben.
Zwieber, vraag me af of je daar tegen die tijd nog mee weg komt.
Als hij mijn zangtalent heeft zijn de beelden er schrikbarend genoeg voor!

Nu heb ik het gisteren weer gezien. En wat blijkt, de oppas of een grote broer of zus kan ook meedoen! Problem solved!

Maar goed, Minismollie is 3,5 maand dus nog veel te jong om mee te doen. Hoewel ze de meest prachtige geluiden fabriceert, overigens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven