Mode & Beauty alle pijlers

Wat hierop dragen?

08-04-2016 10:08 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Recentelijk heb ik deze jurk van Jane lushka klik gekocht. Jurk staat mij super en ziet er in het echt wat stoerder uit dan op de foto. Materiaal is ook wat anders dan standaard (glad, dun en soepel) weet niet hoe ik het moet omschrijven.

Nu vind ik het jurkje voor nu wat te fris en ben daarom opzoek naar iets wat erop kan. Maar ik ben voor nu inspiratie loos. Heeft iemand een idee.
Ik zou er een kort leren jasje bij dragen. Met een sjaal of vest gaat het wel erg degelijk/tuttig worden denk ik.
verkeerd
Naamgenoot, bedankt voor je reactie. Ik ben zelf niet heel erg groot en een peertje. Zo'n lange blazer gaat het niet goed doen voor mijn figuur
Ik vind een giletje van nep bont ook leuk.

This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Leren jasje, voor buiten met een leuke sjaal erbij. Grof vest kan ook. Ik vind t niet zo moeilijk combineren hoor.
quote:polala schreef op 08 april 2016 @ 12:03:

Leren jasje, voor buiten met een leuke sjaal erbij. Grof vest kan ook. Ik vind t niet zo moeilijk combineren hoor.Ja, leuk!
En een spijkerjack? En dan niet zo'n grove, maar eentje die aangesloten is en getailleerd?

https://www.zalando.nl/ve ... kerjas-ve121g086-k12.html

Of nog wat korter:

https://www.zalando.nl/on ... -denim-on321g09x-k11.html
quote:cactusprik schreef op 08 april 2016 @ 11:50:

[...]

Wat een leuk jasje! Maar op zo'n jurkje ziet dat er wel een beetje gek uit denk ik, omdat ie zo lang is.. denk je niet?Het is voor het idee. Ik zou een jasje zoeken die niet langer is dan je jurk of wat een paar gezegd hebben hier, een kort jasje.
quote:Love_star schreef op 08 april 2016 @ 11:55:

Naamgenoot, bedankt voor je reactie. Ik ben zelf niet heel erg groot en een peertje. Zo'n lange blazer gaat het niet goed doen voor mijn figuur

Met Peer zou ik zeker een korte doen. Lekker die curves laten zien

En afhankelijk hoe laag/hoog de jurk zit, laten we zeggen iets boven de knie. Dan kan je met een langer jasje net iets op je heupen laten vallen, dan breekt het een beetje
Helemaal trend is met een chique bomberjackje van satijn met borduursels, en dan sneakers eronder.

Ik hou ook van een oversized grove vest, of een fijne lange met een riempje er over. Een mannen colbert kan ook leuk zijn.

Goed jurkje trouwens!
quote:slekire schreef op 08 april 2016 @ 13:17:

Helemaal trend is met een chique bomberjackje van satijn met borduursels, en dan sneakers eronder.

Ik hou ook van een oversized grove vest, of een fijne lange met een riempje er over. Een mannen colbert kan ook leuk zijn.

Goed jurkje trouwens!Carnaval was een paar maanden geleden..
Vreselijk een leren jasje op een net jurkje niet mijn smaak. ik zou zelf nog mooie pantys eronder aan doen en mooie hakken. Straalt klasse uit.

Zoiets een witte blazer bijv
quote:Ttass28 schreef op 08 april 2016 @ 13:26:

Vreselijk een leren jasje op een net jurkje niet mijn smaak. ik zou zelf nog mooie pantys eronder aan doen en mooie hakken. Straalt klasse uit.Panty's en pumps lijken me sowieso genoeg. Het jurkje heeft 3 kwart mouwtjes en is niet enorm bloot ofzo.
quote:Coco87 schreef op 08 april 2016 @ 13:29:

[...]

Panty's en pumps lijken me sowieso genoeg. Het jurkje heeft 3 kwart mouwtjes en is niet enorm bloot ofzo.Als je het huis uit gaat en het is nog frisjes buiten mooie blazer erop en die later uit doen bij aankomst.
quote:Coco87 schreef op 08 april 2016 @ 13:23:

[...]

Carnaval was een paar maanden geleden..
@coco, misschien is dat nog niet tot onder de rivieren gezakt....

Maar kijk eens bij maison scotch....ben verliefd op die jackjes (Kan helaas geen plaatje plakken)
quote:slekire schreef op 08 april 2016 @ 13:38:

@coco, misschien is dat nog niet tot onder de rivieren gezakt....

Maar kijk eens bij maison scotch....ben verliefd op die jackjes (Kan helaas geen plaatje plakken)Ik woon gelukkig niet eens onder de rivieren

http://www.nenz.net/wp-co ... 3d4af112f3d74fb2cd483.jpg

Dit krijg ik als ik google op satijnen bomberjack.
Dat is niet zo'n charmante foto idd....maar het gaat wel de kant op die ik bedoel. Maar hé gelukkig maar dat smaken verschillen!
quote:slekire schreef op 08 april 2016 @ 13:46:

Dat is niet zo'n charmante foto idd....maar het gaat wel de kant op die ik bedoel. Maar hé gelukkig maar dat smaken verschillen!Klopt, anders komen ze niet van die dingen af
quote:slekire schreef op 08 april 2016 @ 13:46:

Dat is niet zo'n charmante foto idd....maar het gaat wel de kant op die ik bedoel. Maar hé gelukkig maar dat smaken verschillen!Sorry, nee ik vind het echt een verschrikkelijk ding.. Hier nog niet gezien overigens.. Hoop dat het een trend is wat boven de rivieren blijft
quote:Ttass28 schreef op 08 april 2016 @ 13:28:

[afbeelding]

Zoiets een witte blazer bijv

Jaaaaa, zoiets bedoel ik! Of een donkerblauwe.

Denk dat TO dan kan inschatten of het kan met haar curves
quote:Blondiie90 schreef op 08 april 2016 @ 10:57:

[...]

Of imitatie uiteraard. .Nee nooit nepleer aandoen. Bij schoenen al vaak niet mooi als jasje helemaal niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven