Het grote slierten & sexpijlert reunie topic

11-10-2008 00:12 1571 berichten
Alle reacties Link kopieren
Uit het niets kwamen zoveel oud slierten, oude sexpijler posters weer eens tezamen via de Tam Tam op het Viva Forum. Reden genoeg voor mij om dit topic te openen.

Angel 5 liet ons een weekend op de Sex Pijler schrijven, vervolgens zijn we verhuisd naar de Overige Pijler. Bekende namen komen voorbij en iedereen is enthousiast weer even 'back in the old days' te duiken....

Omdat er naar aanleiding van dit reünie-topic het idee ontstond voor een meeting, hebben Doris en Fausty besloten spijkers met koppen te slaan en de organisatie op zich te nemen. Hieronder volgen wat regels en feiten die je even mee moet nemen als je interesse hebt om bij die meeting aanwezig te zijn. Ik plak dit namens de organisatie in mijn openingspost.

Namens (kusje van) Doris & Fausty. Meeting info!

Wat je voorál niet moet verwachten is een dermate vrije sfeer die doet denken aan de Fun4two. Als we dat willen, gaan we daar wel heen. Wat wij voor ogen hebben is:

Een stijlvolle, gezellige, hartelijke meeting van de mensen die zich onder de categorie oudgedienden* scharen.

De meeting zal worden gehouden op:

ZATERDAG 17 JANUARI 2008 2009

We hebben een uitermate geschikte, sfeervolle, besloten gelegenheid op het oog, waar we vanaf 17 uur terecht kunnen.

We streven naar een minimale bezetting van 25 personen, zodat de prijs per persoon rond de 35 euro zal liggen.

Dit is inclusief eten en drinken (drinken tot een bepaalde hoogte uiteraard).

* Onder oudgedienden scharen we de mensen die destijds (2004-2005-2006) frequent mee schreven op de sexpijler.

Niet degenen die wel mee lazen, maar zelden tot nooit postten

Niet degenen die nú frequent schrijven, maar toen nog niet

Niet de partners van de (oud)-forummers

Niet degenen die er op uit zijn om te rellen

*einde bericht*

Tot die tijd schrijf hier! Heerlijk
djoels wijzigde dit bericht op 30-10-2008 10:29
Reden: smart ass New74 ;-)
% gewijzigd
DTEEZ!
Sluit ik me bij aan Soof!

Tja waarom hier geen gevoel en diepte, ik denk omdat dit topic toch anders is als vroegah al die losse topics. Al mogen we hier losgaan wat betreft leuteren en dus ook diepere zaken aanspreken met zoveel gevoel als je zelf wil. Misschien heb je gelijk Maybi dat iedereen meer met huis en haard bezig is en wss dan ook deze zaken meer binnenshuis bespreekt. Of ligt het misschien aan omdat we niet op onze oude stek de SexpijlerT vertoeven? Mogelijk ook omdat de namen die we rondom lezen, niet in dit topic, zo onbekend voorkomen en je jezelf ineens heel bloot ziet tussen al het onbekends. Dus wanneer je dieper gaat je ook echt bekeken/ belezen voelt?

Geen idee, maar misschien dat we in de hyves group, wat toch gesloten is, daar wat verandering in kunnen aanbrengen? Daar wat meer open en intiemer zijn wanneer daar behoefte aan is door deze of geen? Ik wil best een lekker blogje lezen van iemand die zijn overpeinzingen laat gaan over vroegah, nu en den toekomst!
Het klopt ook wel dat de diepte hier niet is. Maar dat komt echt door de pijler hoor. Ik denk dat de diepgang zo diep is als je zelf wilt. Een pijler hoeft je niet tegen te houden om zelf iets aan te zwengelen. Aan de andere kant moet dit topic wat een reunietopic is perse diepgang hebben? Oude bekenden komen hier elkaar tegen, kletsen bij voor zover mogelijk is. Want vergeet niet, een ieder kan meelezen. Ingelogd of niet! En wie weet houdt dat een aantal mensen tegen, of ligt het toch stiekem wel aan de pijler
Ik denk ook dat het aan het karakter van de peiler ligt. Zal eens meer op hyves rondneuzen. In ieder geval is die griet met dat stoeltje gelijk pleite....
Elke week een ander grietje op de achtergrond hier op viva Maybi. En wie weet bied hyves je idd een uitkomst.
Als je kijkt op de slietenhyves Maybi dan zie je een kopje met berichten. Er staan nu twee berichten (onderwerpen) maar je mag je eigen onderwerp er neerzetten en dan kun je op die manier een discussie ergens over opstarten.
Ik zal hem even herkenbaar markeren voor je Maybi dan kan het weer verwijderd worden als jij je eigen onderwerp hebt of wilt. (verwijderen kan een van de beheerders doen, ik dus ook eventueel)
Ik ga trouwens morgen de stekker uit de yahoogroup trekken. Mocht iemand daar bezwaar tegen hebben meldt het dan even. Dan hou ik hem open. Vind het overbodig -nu hyves goed loopt-om de sliertenyahoo open te houden.
Dank je Dush!
Ach wat de neuk, als B komt kan deze B ook niet achterblijven ;)

1. Doris

2. Faust

3. Greece

4. Laminaat

5. Dushi

6. Doornroosje

7. Danzig

8. Sofia

9. Donkeyshot

10. Maybi

11. Pebbles

12. Djoels

13. Giulia

14. Njoy

15. Tiggert

16. Kaateke

17. Tink

18. Vlammetje

19. Ted

20. Frank24

21. Houvanjezelf

22. Tums

23. Dusz

24. Mare

25. Gelaarsde Kater

26 AnneWil/ AWisback

27. Miss Innuendo

28. Mr Innuendo

29. Roseetje

30. Jasmijn

31. Not4Bree

32. Cyberwitch

33. Sammy Jo

34. YinYang

35. Bate

36. Q-Q

37. Ananya (formally known as jufB)
Huh? Was hier vroeger een fototopic dan?
Super Ananya! Het wordt steeds gezelliger.
heyyy Tig leef jij ook nog?? ;)
Jaaaa B!!!!!!!!!! Roze sokkentime!

(kleurt dat trouwens ook met lila??)
kzou het niet weten haha
quote:Bate schreef op 07 november 2008 @ 19:16:

Jaaaa B!!!!!!!!!! Roze sokkentime!

(kleurt dat trouwens ook met lila??)

Gaan we testen B!

Heb trouwens tegenwoordig ook roze ruitjessokken.. en paarsruitrokje.. ga het van het weekend wel eens uittesten bij mn date
Segh ! Dresscode 17/1 wordt toch niet roze he ?

Staat me zo niet

En wmb gooi maar dicht die Yahoo group Dush...thnx for trying dear

En gooi jij dan ook meteen je muil dicht, Buster !
huh???
Heb trouwens Honey helemaal niet meer gezien hier de laatste tijd, Honey, where are you
Faust, don't worry

Limegroen was ook nog een optie toch B?
Ah joh, dan doen we toch limegroen mét roze?

Lief May-bietje, wat schrijf je toch weer lekker. Ik heb zó'n zin om ook eens naast je uit het keukenraam te komen staren! Verder herken ik absoluut wat je zegt hoor, maar moet er ook wel bij vermelden dat mijn insteek om hier nu mee te schrijven heel anders is dan destijds. Nu heerst meer het 'weet je nog gevoel' bij mij en een aantal jaar geleden kwam ik hier echt om de mede-sekspijlerts op de hoogte te houden van mij (ons) wel en wee op seksgebied.

Meuh, ik ben moe. Vanochtend zoonlief weer weggebracht naar zijn vader (en jawel: voor het eerst in 3 jaar mocht ik een keer binnen komen. Waarschijnlijk omdat zijn vriendin er niet was...). Vanmiddag en vanavond gewerkt. Morgen weer om 7 uur beginnen, dan een housewarming, zondag weer om 7 uur beginnen en daarna een bijkletsavondje met een vriendinnetje, maandag en dinsdag nachtdienst en oh ja: tussendoor nog naar school...

Ik ga naast mijn lieve K kruipen, misschien dat er nog een snelle wip in zit.

*grijns*
Maybi, mooi geschreven... Ik denk ook dat dit topic minder diepgang heeft dan dat waar we vroeger schreven. waarom? Misschien omdat velen van ons op andere wijzen diepere onderwerpen met elkaar bespreken. En omdat de opzet van dit topic vooral bedoeld was om zoveel mogelijk forummers te bereiken? Maar blijf vooral zulke mooie stukken schrijven...
...
ik zie dat ik nog niet op de lijst sta, logisch tuulk, aangezien mijn kom-kans 50-50 is.

en ik wil inloggen op hyves, lukt t niet meer, AARCH

heb alle mogelijke en onmogelijk namen en passwoorden al geprobeerd, het mag denk ik gewoon niet zo zijn

Maybe, heerlijk die schrijfsels van jou !
Faust ik zag je posting! Ik ga de "yahootent" sluiten

Shit Lekkerdan, heb jij dat! Je kunt klikken op password vergeten, dan krijg je in je mailbox waar je je hyves aan hebt gelinkt een berichtje met je password (of de optie om hem te veranderen)
Yahoogroup is niet meer. Alle berichten in de group en eventuele andere bestanden heb ik eerst voor de zekerheid nog even handmatig verwijderd. En daarna heb ik de group gedelete. Case closed!
hehe gelukt pfff

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven