Zomerjas kopen
dinsdag 12 april 2016 om 15:35
Ik ben al de hele middag bezig met het kopen van een zomerjas. Ik kan nergens iets moois vinden! En ik begin inmiddels behoorlijk gefrustreerd te raken.
Ik had eindelijk een prachtige zomerjas gevonden, krijg ik een e-mail van de verkoper, dat ik wel vooraf moet betalen i.p.v. de betaalwijze die ik had gekozen. Aangezien ik de jas in 2 maten had besteld, moest ik dus een paar honderd euro vooraf betalen. Gezien de vele faillissementen van de afgelopen tijd doe ik dat niet meer, zeker niet bij een winkel waar ik nooit eerder heb besteld.
Meer mensen die het niet lukt om een mooie zomerjas te vinden? Sowieso staat er bij heel veel webwinkels niet bij of een jas een winterjas of een zomerjas is, dus dat maakt het best lastig om iets te vinden.
Mocht iemand nog tips hebben voor een bepaalde webwinkel of merk... Ik heb Wehkamp, Zalando, Bijenkorf etc. gehad en ik zoek een zeer nette zomerjas, lang model en een mooie kleur (geen grijs, zwart of beige).
Ik denk dat ik nu maar even in de zon ga zitten om mijn frustraties kwijt te raken
Ik had eindelijk een prachtige zomerjas gevonden, krijg ik een e-mail van de verkoper, dat ik wel vooraf moet betalen i.p.v. de betaalwijze die ik had gekozen. Aangezien ik de jas in 2 maten had besteld, moest ik dus een paar honderd euro vooraf betalen. Gezien de vele faillissementen van de afgelopen tijd doe ik dat niet meer, zeker niet bij een winkel waar ik nooit eerder heb besteld.
Meer mensen die het niet lukt om een mooie zomerjas te vinden? Sowieso staat er bij heel veel webwinkels niet bij of een jas een winterjas of een zomerjas is, dus dat maakt het best lastig om iets te vinden.
Mocht iemand nog tips hebben voor een bepaalde webwinkel of merk... Ik heb Wehkamp, Zalando, Bijenkorf etc. gehad en ik zoek een zeer nette zomerjas, lang model en een mooie kleur (geen grijs, zwart of beige).
Ik denk dat ik nu maar even in de zon ga zitten om mijn frustraties kwijt te raken
dinsdag 12 april 2016 om 17:44
Je beschrijving klinkt alsof dit wel wat voor je kan zijn: http://nl.only.com/only/j ... n=15117255_RedOchre#lcgid=on-outerwear-new
dinsdag 12 april 2016 om 18:02
Herkenbaar. Ik heb geen zomerjas, zoek er al jaren een. Maar niets is naar mijn zin. heb een leren jasje voor voorjaar- en najaar. Soms los ik het op met een vestje of jasje en sjaal.
Maar welke merk was het? Hij is vast wel ergens anders te koop! En als je hem dan niet kunt vinden zou ik hemgewoon bestellen, hoor.
Maar welke merk was het? Hij is vast wel ergens anders te koop! En als je hem dan niet kunt vinden zou ik hemgewoon bestellen, hoor.
dinsdag 12 april 2016 om 18:12
Bellen of mailen naar de dichtsbijzijnde winkel waar de jas te koop is en vragen of die er hangt.
Of ze die even vast willen houden en dan ga je er niet voor niets heen.
Kan je ook meteen jas afrekenen.
Ik zag net de buurman....
Ik wist wel dat er iemand was met een gelijkende jas.
Goed dat ik toch een andere heb gekozen uiteindelijk.
Die kwam overigens zomaar langs via anderen kochten ook.
De mijne was eerder uitverkocht, maar uiteindelijk zat mijn maat toch bij retourzendingen.
Je kan ook één maat bestellen. Kijken of die past en dan retour of ruilen tegen een kleinere of grotere maat.
Ik moest dus een maat kleiner nemen dan normaal. Die paste goed, maar er waren twee uitvoeringen.
Allebei nemen kon niet, want die was weer wel uitverkocht.
Of ze die even vast willen houden en dan ga je er niet voor niets heen.
Kan je ook meteen jas afrekenen.
Ik zag net de buurman....
Ik wist wel dat er iemand was met een gelijkende jas.
Goed dat ik toch een andere heb gekozen uiteindelijk.
Die kwam overigens zomaar langs via anderen kochten ook.
De mijne was eerder uitverkocht, maar uiteindelijk zat mijn maat toch bij retourzendingen.
Je kan ook één maat bestellen. Kijken of die past en dan retour of ruilen tegen een kleinere of grotere maat.
Ik moest dus een maat kleiner nemen dan normaal. Die paste goed, maar er waren twee uitvoeringen.
Allebei nemen kon niet, want die was weer wel uitverkocht.
dinsdag 12 april 2016 om 18:43
ZARA heeft ook een paar jassen. Trenchcoats in andere kleuren
Wel apart, maar er zitten ook normale modellen bij. Lichte kleuren, maar ook warme kleuren.
http://www.zara.com/nl/nl ... s/trenchcoat-c710517.html (Ik heb er nog nooit iets gekocht.)
Wel apart, maar er zitten ook normale modellen bij. Lichte kleuren, maar ook warme kleuren.
http://www.zara.com/nl/nl ... s/trenchcoat-c710517.html (Ik heb er nog nooit iets gekocht.)