"Ik beken"

31-01-2016 22:26 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier hebben wij viva-vrouwen een sterke mening over vrijwel alles. Soms wordt iets genadeloos afgefikt, waarbij je zelf denk "oh maar dat doe ik ook"

Dus even een luchtig topic: Wat doe jij wel wat eigenlijk not done is volgens de viva-vrouw?

TO trapt af:

I smulsteen. En ik raad t iedereen aan
quote:Marie89 schreef op 14 april 2016 @ 11:02:

Ik beken dat ik jaloers ben op zwangere dames met prachtige buiken, terwijl ik zelf net moeder ben van een zoontje van een maand oud. Ik snap het niet (oké, het heeft misschien te maken met zijn vroeggeboorte) en word er verdrietig van.
quote:Miss-Pippilotta schreef op 13 april 2016 @ 12:36:

Ik beken dat ik me van een bepaalde forummer in een topic waarin ik meeschrijf afvraag of zij wel helemaal psychisch in orde is.. als ik de posts lees... psychisch niet in orde, dronken.. ik weet het niet. Maar helemaal normaal lijkt het niet

Ik weet meteen welke je bedoelt, en ik denk hetzelfde.

Alhoewel ik soms wel denk dat ze het expres doet, want ze kan best normaal typen en meedoen volgens mij.
quote:wyandotje schreef op 14 april 2016 @ 11:30:

[...]

Ik ook nog steeds geen idee! Ik lees zoveel, in mijn ogen, vreemde snuiters daar.Jawel joh, makkie. Waar is daar?
ik draag het liefst 'granny panties'

degelijke katoenen onderbroeken tot in de taille dus, heb er zelfs een paar corrigerende

Lekker on-sexy maar wel comfortabel en ik draag meestal een jurkje en dan staat het iets 'gestroomlijnder'
quote:Dadel_ schreef op 14 april 2016 @ 11:39:

[...]

Jawel joh, makkie. Waar is daar?Op entertainment
Ik beken dat ik de hele dag nog niks heb gedaan
quote:OldWood schreef op 14 april 2016 @ 11:38:

[...]

Ik weet meteen welke je bedoelt, en ik denk hetzelfde.

Alhoewel ik soms wel denk dat ze het expres doet, want ze kan best normaal typen en meedoen volgens mij.

Ha ha

Maar daarom vind ik het juist zo gek; soms inderdaad normaal en soms is er echt geen touw aan vast te knopen aan het hele verhaal niet...

Maar ach... Houdt het forum ook wel weer spannend
quote:proudmama33 schreef op 14 april 2016 @ 15:00:

Ik beken dat ik de hele dag nog niks heb gedaan Andere dagen wel?
quote:Dadel_ schreef op 14 april 2016 @ 15:20:

[...]

Andere dagen wel?

Ja...

Ik ben gewoon heel zielig de laatste drie dagen. Heb enorme pijn in m'n rug en ik had een dagje zonder kind.
Ik beken dat ik tegen de straatverkoopster heb gezegd dat ik in de schuldsanering zit.
quote:Miss-Pippilotta schreef op 13 april 2016 @ 12:36:

Ik beken dat ik me van een bepaalde forummer in een topic waarin ik meeschrijf afvraag of zij wel helemaal psychisch in orde is.. als ik de posts lees... psychisch niet in orde, dronken.. ik weet het niet. Maar helemaal normaal lijkt het niet Pas op hoor, dit mag je niet zeggen.
quote:Woldertje schreef op 14 april 2016 @ 15:52:

Ik beken dat ik tegen de straatverkoopster heb gezegd dat ik in de schuldsanering zit.

Nou en?

Is toch geen schande?
quote:Eleonora-1 schreef op 14 april 2016 @ 15:57:

[...]

Nou en?

Is toch geen schande?

Wel als het is om van haar af te komen , en je ook nog 4 muffins van Bakker Bart in een papieren zakje bij je hebt. Afijn, ze geloofde me.

Goeie tip, ooit eens ergens gehoord of gelezen.
quote:Woldertje schreef op 14 april 2016 @ 16:08:

[...]

Wel als het is om van haar af te komen , en je ook nog 4 muffins van Bakker Bart in een papieren zakje bij je hebt. Afijn, ze geloofde me.

Goeie tip, ooit eens ergens gehoord of gelezen. Een 'nee dank u' was niet voldoende?
Je bent zelf een theepot
quote:Woldertje schreef op 14 april 2016 @ 16:08:

[...]

Goeie tip, ooit eens ergens gehoord of gelezen. Waarom liegen? Je kan toch gewoon 'nee' zeggen? Is niks mis mee hoor
Op de een of andere manier zien ze dat ze bij mij misschien nog wel een kans maken om toch een ja te krijgen. Is me vaker gebeurd dat ik dus nee zei en ze blijven doorzeuren. Heel vervelend... Met de tip van schuldsanering begrijpen ze gelijk dat ze niet door hoeven te zeuren.
quote:Woldertje schreef op 14 april 2016 @ 16:29:

Op de een of andere manier zien ze dat ze bij mij misschien nog wel een kans maken om toch een ja te krijgen. Is me vaker gebeurd dat ik dus nee zei en ze blijven doorzeuren. Heel vervelend... Met de tip van schuldsanering begrijpen ze gelijk dat ze niet door hoeven te zeuren.

Wat een onzin, doorzeuren doen ze evengoed na 1x nee.

Als jij gewoon door blijft lopen en nee blijft herhalen, druipen ze snel genoeg af.
Ik beken dat ik soms wel eens mijn billen niet afveeg na het poepen. Ik vind dat vegen soms namelijk viezer dan het laten zitten, zeker in zo'n gore plee bij een tankstation ofzo..

Ik weet het, het is erg.
If you ain't first, you're last
quote:Victoriaatje schreef op 14 april 2016 @ 16:34:

Ik beken dat ik soms wel eens mijn billen niet afveeg na het poepen. Ik vind dat vegen soms namelijk viezer dan het laten zitten, zeker in zo'n gore plee bij een tankstation ofzo..

Ik weet het, het is erg.Neeeeee dit gaat echt een paar stappen te ver. Vieze WC's kom je overal tegen maar je billen hoor je echt wel schoon te maken. Veel succes met het zoeken van een vriend!
Pluk de dag!
quote:FleurdeWijs schreef op 14 april 2016 @ 16:36:

[...]

Neeeeee dit gaat echt een paar stappen te ver. Vieze WC's kom je overal tegen maar je billen hoor je echt wel schoon te maken. Veel succes met het zoeken van een vriend!Haha ik wist dat er zo'n reactie zou komen, ergens ook wel logisch natuurlijk. Er is nog geen sprake van een vriend, maar wat niet is kan nog komen... en het is echt heeeeel soms

Ik weet het, het is erg.En dan? Ga je dan met je vieze kont terug je broek in?
quote:OldWood schreef op 14 april 2016 @ 16:33:

[...]

Wat een onzin, doorzeuren doen ze evengoed na 1x nee.

Als jij gewoon door blijft lopen en nee blijft herhalen, druipen ze snel genoeg af.

Daarom ook die goeie tip van schuldsanering. Zeuren ze zeker niet verder en ben ik er vanaf.

Het zit niet in mijn aard om zo bot door te lopen. Daarom ben ik blij als mijn vriend erbij is, die doet dat wel gewoon.

Ik weet het, het is erg.

Gad-ver-damme!

Ik heb onlangs een operatie in dat gebied gehad en kon toen niet vegen, ik ging dus kakken en meteen daarna schoonspoelen onder de douche. Ranzig toch om die stukjes te laten zitten
quote:Anyco schreef op 14 april 2016 @ 16:41:

[...]

Gad-ver-damme!

Ik heb onlangs een operatie in dat gebied gehad en kon toen niet vegen, ik ging dus kakken en meteen daarna schoonspoelen onder de douche. Ranzig toch om die stukjes te laten zitten Ja het is inderdaad niet heel classy maar soms heb je geen stukjes...maar daar ben je natuurlijk nooit echt helemaal zeker van. 'Risico van 't vak' dan maar
quote:Victoriaatje schreef op 14 april 2016 @ 16:43:

[...]

Ja het is inderdaad niet heel classy maar soms heb je geen stukjes...maar daar ben je natuurlijk nooit echt helemaal zeker van. 'Risico van 't vak' dan maarAch kom op zeg. Poepsporen in je onderbroek is gewoon smerig, heeft niks met risico van het vak te maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven