Wie stopt ook met Mirena: Kinderwens! (okt)
vrijdag 10 oktober 2008 om 12:19
Hallo lieverds,
er is al een topic voor meiden die gestopt zijn met anticonceptie in het algemeen (vanaf mei) maar ik ben eigenlijk benieuwd naar ex-spiraal gebruiksters die zwanger proberen te worden...
Ik ben 27 en tegen de tijd dat de Mirena aan vervanging toewas begon alles in mij te kriebelen...: Ik wilde geen nieuwe spiraal...Ik wil een kindje!
Manlief was gelukkig direct helemaal blij en we hebben dan ook na alles op een rijtje te hebben gezet (huis, werk, geld toekomstdromen) besloten om het spiraaltje te laten verwijderen en er voor te gaan!
Ik loop te stuiteren van enthousiasme, alle kleine dingen op het werk, materiele dingetjes lijken naar de achtergrond te drijven in vergelijking met deze wens...
Wie gaat er ook voor en wil ervaringen met elkaar delen?
Ik hoor het graag!
er is al een topic voor meiden die gestopt zijn met anticonceptie in het algemeen (vanaf mei) maar ik ben eigenlijk benieuwd naar ex-spiraal gebruiksters die zwanger proberen te worden...
Ik ben 27 en tegen de tijd dat de Mirena aan vervanging toewas begon alles in mij te kriebelen...: Ik wilde geen nieuwe spiraal...Ik wil een kindje!
Manlief was gelukkig direct helemaal blij en we hebben dan ook na alles op een rijtje te hebben gezet (huis, werk, geld toekomstdromen) besloten om het spiraaltje te laten verwijderen en er voor te gaan!
Ik loop te stuiteren van enthousiasme, alle kleine dingen op het werk, materiele dingetjes lijken naar de achtergrond te drijven in vergelijking met deze wens...
Wie gaat er ook voor en wil ervaringen met elkaar delen?
Ik hoor het graag!
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg...
vrijdag 7 november 2008 om 13:31
zaterdag 8 november 2008 om 20:14
Hey lady´s!
Ik ben afgelopen donderdag ongesteld geworden,
waarschijnlijk hoorde het gerommel in mijn buik bij de aankomende ongesteldheid...
Ik ben inmiddels al niet meer ongesteld,
mijn cyclus was mooi 26 dagen, volgende week dus weer flink ´regen en wind maken´, hebben jullie dat trouwens ook: wanneer je sex hebt en het is mogelijk dat er een bevruchting plaats vindt dat het dan nóg specialer is?
T´is een beetje een rustig topic geworden maar ik hou jullie op de hoogte,
zwangere meiden, hoe is het?
Enneh, de meiden die druk aan het proberen zijn, jullie laten het weten he!?
Kus
Ik ben afgelopen donderdag ongesteld geworden,
waarschijnlijk hoorde het gerommel in mijn buik bij de aankomende ongesteldheid...
Ik ben inmiddels al niet meer ongesteld,
mijn cyclus was mooi 26 dagen, volgende week dus weer flink ´regen en wind maken´, hebben jullie dat trouwens ook: wanneer je sex hebt en het is mogelijk dat er een bevruchting plaats vindt dat het dan nóg specialer is?
T´is een beetje een rustig topic geworden maar ik hou jullie op de hoogte,
zwangere meiden, hoe is het?
Enneh, de meiden die druk aan het proberen zijn, jullie laten het weten he!?
Kus
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg...

zondag 9 november 2008 om 21:50