Het Stamcafé X

08-04-2016 08:12 3047 berichten
Deel tien van ons heerlijke café!

We zijn in de Provence neergestreken.

Het is weer eens wat anders.

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

Alle reacties Link kopieren
Waarom gaat iedereen niet gewoon naar de Turk voor pizza? ( Leo snap ik)
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Moiren_ schreef op 14 april 2016 @ 21:04:

Ik geef een rondje absinth. Twee tentamencijfers terug en allebei gehaald

Dit verdient een ongelooflijk plaatje.

quote:Nouschi schreef op 14 april 2016 @ 21:14:

Waarom gaat iedereen niet gewoon naar de Turk voor pizza? ( Leo snap ik)Omdat je er nu 8 hebt voor 5 euro bij de Lidl.

Ik geef een rondje absinth. Twee tentamencijfers terug en allebei gehaald Wat goed!
Goedenavond allemaal, een snelle neut dan maar want man is weer terug thuis dus het is hier bijklets/wijntje/kaasje/serieavond
quote:Moiren_ schreef op 14 april 2016 @ 21:13:

Bedankt allemaal

Ik vind de Mac echt goor, maar zo'n 1x per jaar moet ik het toch eten. Een bigtasty. En dan heb ik het weer gehad voor een jaar.Ik ook, nadat ik standaard de hele meuk weer uitgespuugd heb. En elke keer denken: Nee hier wordt je echt ziek van... Blijkbaar werkt de buik/maat/spuug herinnering maar een jaar en dan moet ik de ervaring opnieuw opdoen. Man helpt niet in het proces. Die geeft routebeschrijvingen in de zin van: ' Op de A.. zie je voor afrit x de zuil van de Mac, die rij je even voorbij, maar je neemt de volgende en slaat rechts af. Het verkeerslicht na de BurgerKing ga je links.. enzo verder Hij lijkt wel een vrouw: ' Daarna zie je aan de linkerkant een gebouw met mooie rode lijsten, vlak daarna sla je rechtsaf en je rijdt door tot aan de Jumbo en ga je links en rijdt tot aan de kerk en daar ...."
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Eleonora-1 schreef op 14 april 2016 @ 21:15:

[...]

Omdat je er nu 8 hebt voor 5 euro bij de Lidl.

Euro per stuk bij de Turk.

Ik eet Paleo zal ik ze zelf wel maken.
quote:SaveTheDay schreef op 14 april 2016 @ 21:18:

Goedenavond allemaal, een snelle neut dan maar want man is weer terug thuis dus het is hier bijklets/wijntje/kaasje/serieavond Heerlijk! Ik post vast het schaamrood
quote:Oudblond schreef op 14 april 2016 @ 21:19:

[...]

Ik ook, nadat ik standaard de hele meuk weer uitgespuugd heb. En elke keer denken: Nee hier wordt je echt ziek van... Blijkbaar werkt de buik/maat/spuug herinnering maar een jaar en dan moet ik de ervaring opnieuw opdoen. Man helpt niet in het proces. Die geeft routebeschrijvingen in de zin van: ' Op de A.. zie je voor afrit x de zuil van de Mac, die rij je even voorbij, maar je neemt de volgende en slaat rechts af. Het verkeerslicht na de BurgerKing ga je links.. enzo verder Hij lijkt wel een vrouw: ' Daarna zie je aan de linkerkant een gebouw met mooie rode lijsten, vlak daarna sla je rechtsaf en je rijdt door tot aan de Jumbo en ga je links en rijdt tot aan de kerk en daar ...."

Ik wou dat mijn navigatie het zo deed.

Dan rij ik misschien wel een keertje in 1x goed.
quote:Oudblond schreef op 14 april 2016 @ 21:20:

[...]

Heerlijk! Ik post vast het schaamrood pb
quote:Oudblond schreef op 14 april 2016 @ 21:06:

[...]

heerlijk, vooral dat jij je er op dat moment buiten kunt houden! Moet je morgen werken of krijg ik vanavond een lift naar huis? *schudt haar fietszitjekussentjevastop*Je hebt pech, ik mag morgen werken, en daarna boodschappen doen. Man moet ook werken. Vrijdag is zijn vaste vrije dag, maar heel soms moet hij werken. Ik ben morgen om drie uur klaar, dus dan nog even boodschappen doen. Lijstje is al klaar en kratje ligt al in de auto.
quote:Oudblond schreef op 14 april 2016 @ 21:03:

[...]

Ach Italiaantje, volgende keer thuis laten bezorgen, van adres naar adres of zo. Of ik geef een voorraad mee voor je aan mijn vrienden als je in de buurt van Florence woont. Maar he, blijkbaar ben je door je reis wel in de kroeg beland! Neem een lekkere borrel op mijn rekening.Wat lief OudBlondje. Zullen we een limoncello nemen?
quote:Eleonora-1 schreef op 14 april 2016 @ 21:11:

[...]

Ik ben zwaar in de onderdruk.

Echt zwaar.

Brok in mijn keel toen ik er rondliep. En je gaat helpen, maar ook voor je eigen welbevinden zorgen Leo. Toch?
la over 300 meter links af. Hoe moet ik nou weten hoe ver 300 meter is? Ow kut, dat was hier dus, weer keren.

Ik haat autorijden.

Morgen biermiddag op het werk, gezellig vooruitzicht
quote:rosanna08 schreef op 14 april 2016 @ 18:32:

volgens mij is dit gewoon de nieuwe baan van Leo: reclame maken voor Lidl .
quote:Moiren_ schreef op 14 april 2016 @ 21:21:

[...]

Ik wou dat mijn navigatie het zo deed.

Dan rij ik misschien wel een keertje in 1x goed. Als we wandelen in een vreemde stad, met kaart, houdt man de kaart in de 'looprichting' en snapt niet waar we nu zijn en naar toe willen. En gelukkig is hij geen mannetjesputter en geeft die poging vrij snel op en duidt dan aan op de kaart waar we zijn en vraagt 'En nu?'
Ik heb gewoon zin in bier nu. Raar heb ik anders doordeweeks eigenlijk nooit.

Zo eens kijken of er nog wat is.
quote:Nouschi schreef op 14 april 2016 @ 21:14:

Waarom gaat iedereen niet gewoon naar de Turk voor pizza? ( Leo snap ik)

Omdat de Turk hier niet om de hoek is.

Nog gefeliciteerd Leo.

En jij ook Morien.
quote:Oudblond schreef op 14 april 2016 @ 21:27:

[...]

Als we wandelen in een vreemde stad, met kaart, houdt man de kaart in de 'looprichting' en snapt niet waar we nu zijn en naar toe willen. En gelukkig is hij geen mannetjesputter en geeft die poging vrij snel op en duidt dan aan op de kaart waar we zijn en vraagt 'En nu?'Zo doe ik het ook, maar ik kan wel zelf verzinnen hoe verder. En ik laat zoon onthouden hoe we lopen

Ik geef een rondje absinth. Twee tentamencijfers terug en allebei gehaald Van harte! Laat de absinth maar zitten!

Rondje voor de hele zaak :-)
quote:Oudblond schreef op 14 april 2016 @ 21:21:

[...]

En je gaat helpen, maar ook voor je eigen welbevinden zorgen Leo. Toch?Ja, ik ga vanaf 19 april naar een therapeut en eigenlijk hoop ik ook dat door de confrontatie aan te gaan met mensen die een heel zwaar leven leiden zelf wat minder bang te worden voor het bestaan.
quote:gardalimone schreef op 14 april 2016 @ 21:34:

[afbeelding]

Rondje voor de hele zaak :-)
quote:Eleonora-1 schreef op 14 april 2016 @ 21:36:

[...]

Ja, ik ga vanaf 19 april naar een therapeut en eigenlijk hoop ik ook dat door de confrontatie aan te gaan met mensen die een heel zwaar leven leiden zelf wat minder bang te worden voor het bestaan.Ik hoop het voor je mee. Goed op jezelf passen he. xx
quote:Eleonora-1 schreef op 14 april 2016 @ 21:36:

[...]

Ja, ik ga vanaf 19 april naar een therapeut en eigenlijk hoop ik ook dat door de confrontatie aan te gaan met mensen die een heel zwaar leven leiden zelf wat minder bang te worden voor het bestaan.Dat klinkt best als een zware taak dan, ik hoop dat dat ook precies is wat het je brengt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven