Het Stamcafé X

08-04-2016 08:12 3047 berichten
Deel tien van ons heerlijke café!

We zijn in de Provence neergestreken.

Het is weer eens wat anders.

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

Mooi gedaan met je tentamens moi
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, hier grijs en regen en ik moet eigenlijk gaan sporten maar heb nog geen zin.

Goed Rosanna08 gewicht naar beneden!
Hier ook grijzig gedruil, bah. Jongste ziek, ook al nix an...

Maar goedemorgen allemaal!
Goedemorgen!

Hier ook miezerweer. En onze jongste begint ook weer te kwakkelen. Die pikt echt alles mee.
Oooohhhh Hats wat een heerlijk vooruitzicht! Doe je er ook een wijntje bij? Of is dat weer een brug te ver?

Hoe gaat het verder? Ben je doodmoe van je nieuwe baan?
quote:BridgetteDubois schreef op 15 april 2016 @ 08:32:

Goedemorgen!

Hier ook miezerweer. En onze jongste begint ook weer te kwakkelen. Die pikt echt alles mee.Da's ook vervelend! Die van ons zijn eigenlijk nooit ziek, dit is denk ik de 2e x ooit (jongste is 9). Maar ze heeft nu wel vervelend griepje te pakken. Van die waterige ogen, hees stemmetje....heel zielig. Maar toch opgewekt blijven, daar kunnen heel wat mannen nog van leren!
quote:feow schreef op 14 april 2016 @ 22:09:

Moi, gefeliciteerd met je tentamens! Was dit alles of moet je nog meer terugkrijgen?

En Leo, ik snap je gedachtengangen wel een beetje. ( maar ik denk altijd: erger dan het vivaforum kan het niet worden. Dus zolang ik hier nog kan posten kan ik alles aan )
quote:Hunniebunnie schreef op 15 april 2016 @ 08:37:

[...]

Da's ook vervelend! Die van ons zijn eigenlijk nooit ziek, dit is denk ik de 2e x ooit (jongste is 9). Maar ze heeft nu wel vervelend griepje te pakken. Van die waterige ogen, hees stemmetje....heel zielig. Maar toch opgewekt blijven, daar kunnen heel wat mannen nog van leren!

Ah zielig inderdaad. Hopelijk knapt ze gauw op.

En hou maar op over zieke mannen
Aaaaaaaargh!

Maar dat even terzijde.
quote:BridgetteDubois schreef op 15 april 2016 @ 08:35:

Oooohhhh Hats wat een heerlijk vooruitzicht! Doe je er ook een wijntje bij? Of is dat weer een brug te ver?

Hoe gaat het verder? Ben je doodmoe van je nieuwe baan?
quote:yasmijn schreef op 15 april 2016 @ 10:24:

[...]

Zo een schop onder mijn kont gegeven en toch gaan sporten,boodschappen ook al gedaan en eten gekookt om mee naar mijn werk te nemen straks. Als ik nu niet te lang hier blijf rondhangen kan ik ook nog even winkelen voor ik moet werken..

Maar eerst maar eens koffie en een boterham.
quote:yasmijn schreef op 15 april 2016 @ 07:47:

[...]

Mogguh.

Waar is die zon dan?

Ik heb vrij en wilde naar het tuincentrum. Dat was het plan gisteren om dat het zulk mooi weer was.

Nu is het grijs en nat dus ik ga toch maar niet De zon zit in mijn hoofd en ik loop nu door het tuincentrum
quote:SaveTheDay schreef op 15 april 2016 @ 12:55:

[...]

De zon zit in mijn hoofd en ik loop nu door het tuincentrum
Goffer, zit ik voor een 'noodgevalletje' op mijn vrije dag toch op kantoor. Crasht de server
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 15 april 2016 @ 15:11:

Goffer, zit ik voor een 'noodgevalletje' op mijn vrije dag toch op kantoor. Crasht de server He jakkes, altijd op zo'n moment... Maar misschien is het een teken dat dit toch echt je vrije dag is?
The owls are not what they seem
Waarschijnlijk wel Lady. Maar het 'noodgevalletje' betreft een paar hoge piefen waar ik maandag een diner voor organiseer (belangrijk voor het bedrijf) en die dreigen af te haken omwille van een futiliteit. Het zijn net kleine kinderen, zeg maar. Dus ik moet gewoon even pamperen. De systeembeheerder hoopt het met een kwartiertje opgelost te hebben en dan heb ik nog een half uurtje nodig. Dus het valt nog mee.
Hoe gaat het met je moeder Lady?
quote:Oudblond schreef op 15 april 2016 @ 15:24:

Hoe gaat het met je moeder Lady?

Ze is blij dat ik zaken van haar overneem. Dus dat is mooi. Maar ze doet nog steeds haar gehoorapparaat niet in als ze geen zin heeft (en dat is bijna altijd) dus daar word ik dan weer een beetje moe van. Altijd wat.

Jij morgen weer naar de jouwe?

Succes met pamperen van de hoge piefen!
The owls are not what they seem
Beterschap met alle zieke kindjes
quote:Oudblond schreef op 15 april 2016 @ 15:23:

Waarschijnlijk wel Lady. Maar het 'noodgevalletje' betreft een paar hoge piefen waar ik maandag een diner voor organiseer (belangrijk voor het bedrijf) en die dreigen af te haken omwille van een futiliteit. Het zijn net kleine kinderen, zeg maar. Dus ik moet gewoon even pamperen. De systeembeheerder hoopt het met een kwartiertje opgelost te hebben en dan heb ik nog een half uurtje nodig. Dus het valt nog mee.Dan ben je nu ongeveer wel klaar, happy weekend!
quote:barbaracartland schreef op 15 april 2016 @ 10:17:

Aaaaaaaargh!

Maar dat even terzijde.Ja?
Leo, wat fijn van je baan! Gefeliciteerd

Moi, zie je wel, toch gewoon slim!
Hoe is t nu met je kleintje, Save?
Rondje van mij. Alle tentamens gehaald

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven