Napraattopic 58
donderdag 24 maart 2016 om 18:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 14 april 2016 om 21:16
quote:Moiren_ schreef op 14 april 2016 @ 21:02:
[...]
Probeer eens een ahornlolly, zo lekker! Die aal ik 1x per jaar, voor onderweg op vakantie
Wij zijn niet zo van het zoet, vandaar mijn opmerking ook denk ik. Bij de 3 koekverpakkingen per jaar ga ik voor 'die wil ik' ( wat dan ook) ipv verantwoord. Niet dat we dus superverantwoord eten ( tja, kaas en worst is ook niet het meest gezonde) maar biologische koek zit niet in mijn systeem.
Ahornlolly?
[...]
Probeer eens een ahornlolly, zo lekker! Die aal ik 1x per jaar, voor onderweg op vakantie
Wij zijn niet zo van het zoet, vandaar mijn opmerking ook denk ik. Bij de 3 koekverpakkingen per jaar ga ik voor 'die wil ik' ( wat dan ook) ipv verantwoord. Niet dat we dus superverantwoord eten ( tja, kaas en worst is ook niet het meest gezonde) maar biologische koek zit niet in mijn systeem.
Ahornlolly?
Je bent zelf een theepot
donderdag 14 april 2016 om 21:21
donderdag 14 april 2016 om 22:38
donderdag 14 april 2016 om 22:58
quote:SuzanneSuus schreef op 14 april 2016 @ 22:45:
Ik refereer aan een forumster die valt over meer dan 4 grootouders, dat niemand geërfde spullen meer heeft en nu post over te dikke kinderenAh, ik vermoedde al zoiets, maar ik dacht dat je op één topic reageerde. Niet dus.
Ik refereer aan een forumster die valt over meer dan 4 grootouders, dat niemand geërfde spullen meer heeft en nu post over te dikke kinderenAh, ik vermoedde al zoiets, maar ik dacht dat je op één topic reageerde. Niet dus.
Your job is safe. No one wants to do your work.
Week 23 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 15 april 2016 om 07:07
quote:SuzanneSuus schreef op 14 april 2016 @ 23:19:
Nee op 1 forumster wiens gebazel all over ik wat zat ben. In een inrichtingstopic wist ze haar stokpaardje nog te gebruikenTis een gave...................
Nee op 1 forumster wiens gebazel all over ik wat zat ben. In een inrichtingstopic wist ze haar stokpaardje nog te gebruikenTis een gave...................
Your job is safe. No one wants to do your work.