Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
quote:stewardess schreef op 08 november 2008 @ 11:16:

Ok dan, ik had gisteravond/vannacht waanzinnig geile hemelse seks.Ik loop nu nog steeds met een big smile op mijn gezicht rond. Ik hoop alleen niet dat hij hier een topic gaat openen over klaarkomen in zijn gezicht, want ik had hem bijna gestikt hee stewwie, dat zit je weer te liegen, want ik ben gisteren helemaal niet bij je geweest.
quote:stewardess schreef op 08 november 2008 @ 10:47:

@ Weetnie, verkeerd daglicht, bepaald daglicht, ik vind het allebei negatief klinken. Maar ik zie nog steeds geen voorbeeld waar ik dat zou hebben gedaan. En het komt op mij over alsof je je aangevallen voelt door mij, ook al door jouw opmerking dat ik met een vingertje zou wijzen. Waar dan en hoe? Je kunt het me nog steeds niet goed uitleggen.Het is gewoon de manier waarop jij schrijft in zijn algemeenheid . Ik houd erover op want ik ga t je niet uitgelegd krijgen en ik denk dat je heel goed weet wat ik bedoel.
weetnie, weet je.

je kan pas iemand iets doen begrijpen, als die het ook echt wil begrijpen.

als jij begrijpt wat ik bedoel
Zekers...
@ Weetnie, ik schrijf zoals ik wil en ik begrijp wat ik schrijf. Jammer dat je het zelf niet onder woorden kunt brengen want zo onvriendelijk ben ik echt niet.

@ DMJN, je mag blij zijn dat jij mijn slachtoffer niet was vannacht.
Nee helemaal niet , ook niet in meerdere sexpartners ,kinderen erbij betrekken die er niet toe doen in zo'n situatie om maar een voorbeeld te noemen.
Als ik een vraag stel over kinderen in een open relatie hoef jij je toch niet aangevallen te voelen? Het is een hele normale vraag waar ik van HouVanJezelf en Doddie een heel normaal antwoord op kreeg. Maak jij nu niet probemen waar ze er niet zijn?
quote:stewardess schreef op 08 november 2008 @ 04:03:

@ Koka, volgens mij is er niks mis mee als je sommige forummers wat beter kent van achter de schermen. Uit het dagelijkse leven zou ik niet durven beweren, maar er zijn wel verschillende meetings geweest, ooit. Leuk toch!

@ Stew : is ook niets mis mee .. en als je 't leuk vind om forummers te ontmoeten .. prima ! Alleen ikzelf vind de anonimiteit

hier op dit forum (en mss andere fora) een groot goed ..en als ik

iemand "kende" zou ik nooit meer zo vrij mijn hart hier kunnen

luchten ... maar nogmaals: da's persoonlijk en moet iedereen uiteindelijk voor zichzelf weten !
Ben het helemaal met je eens Koka.
@ Xana, op welk punt ben je het eens dan? Bedoel je dat nu je forummers irl kent je hier niet meer zo open durft te zijn? Ik weet niet of ik dat ook zou hebben, ligt er natuurlijk ook aan hoe goed ze je kennen
De forummers waar ik mee mail, vertel ik meer dan ik hier op het forum zet.

Dat heeft dus absoluut geen invloed op hoe open ik hier ben.

Ik kan me voorstellen dat ik minder open zou worden als mijn buurvrouw me ineens herkent als Geheim, maar de mensen waar ik mee mail ken ik van dit forum, ik denk dat dat voor de meesten geldt, en zodoende is dat dus geen reden om ineens dingen voor je te houden.

Ik kan me voorstellen dat een real live ontmoeting daar ook geen invloed op heeft. Je hebt ze hier ontmoet...
Ja, precies Geheim, ik denk dat het zo ook werkt.
ik ken er ook irl............en het kan mij niks verrotten
Geheim, ik ben het helemaal met je eens, mensen die je hier hebt leren kennen dat is een heel ander verhaal dan wanneer iemand ineens weet wie eigenlijk dat Geheimpje is :-)

Misschien is Geheim wel...... Prinses Maxima of Dmjn is Jan Peter Balkenende die een uitlaatklepje zoekt......
Ja, dacht jij dat ook al... JPB = DMJN ?

Maar ben het ook eens... ken trouwens niemand IRL, al heb ik inmiddels wel door dat er een paar in m'n buurt wonen.
quote:stewardess schreef op 07 november 2008 @ 12:51:

Uwish, welkom hier! Excuses voor het 'gezellige' gedoe hier.Thx,,, val wel in een hete discussie niet?
Nou, heet...... wat heet...
euhh....koele?
quote:Els01 schreef op 09 november 2008 @ 15:14:

Ja, dacht jij dat ook al... JPB = DMJN ?

Maar ben het ook eens... ken trouwens niemand IRL, al heb ik inmiddels wel door dat er een paar in m'n buurt wonen.Who the fuck is JPB ?????????????????????????????
Jan Peter Balkenende..
Zó zielig !
Ik denk dat zij Petertje bedoelt.
Ik heb nog nooit een vent geneukt die Petertje noemt.
quote:stewardess schreef op 09 november 2008 @ 11:30:

@ Xana, op welk punt ben je het eens dan? Bedoel je dat nu je forummers irl kent je hier niet meer zo open durft te zijn? Ik weet niet of ik dat ook zou hebben, ligt er natuurlijk ook aan hoe goed ze je kennen

@Stew ik bedoelde met "kennen" idd irl ... en mss ter verduidelijking van de anonimiteit : kijk , wat ik (en anderen hier) doe ('t hebben van sv/minnaar) wordt over 't algemeen door een groot deel van de bevolking niet getolereerd, dat is een feit. Op dit forum kan ik a) mijn verhaal kwijt b) zien dat ik toch écht niet de enige ben c) advies van lotgenoten vragen. Alles in volledige wetenschap dat niemand mij 'kent' en daadoor objectief in vragen/mededelingen. En dat is, nogmaals, een persoonlijke

overweging, iedereen mag daar 't zijne/hare van denken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven