Hema bungalowweken

14-04-2016 08:16 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Via de hema kun je momenteel een voucher kopen om een weekend of midweek weg te gaan naar een landal park. Nou zijn wij van plan om naar rabbit hill te gaan. Er staat alleen bij dat je eventueel ook op een ander park terecht kan komen als het vol zit. Heeft iemand dit al meegemaakt? Hoe groot is de kans dat je niet op je park naar keuze komt? Want anders boek ik liever rechtstreeks maar het scheelt aanzienlijk in de prijs.

Iemand ervaring?
Als je niet persé aan een bepaalde week gebonden bent, maar wel graag een speciaal park wilt, kun je boeken zoals ik het bij de vorige aanbieding deed.

Je kunt 2 of 3 voorkeuren aangeven, ik heb toen steeds het zelfde park aangevraagd, met verschillende data. Kreeg ook de eerste keus.
Bedankt voor de tip!
Heb je gehoord of je naar het park van je eerste keuze gaat?

Ik heb ook een bon gekocht en gewoon bij beide keuzes hetzelfde park ingevuld. Ben benieuwd!
Ik heb nog geen akkoord. Heb wel dezelfde datum gedaan en als tweede keus een park 15 km verderop. Heb uiteindelijk pas vanmorgen geboekt, beetje druk weekend gehad.
Bevestiging is binnen. Eerste keus is gelukt!
quote:boefje2012 schreef op 18 april 2016 @ 17:44:

Bevestiging is binnen. Eerste keus is gelukt!Wat fijn! Gefeliciteerd en alvast veel plezier!
Dank je wel! Ik zag overigens net dat we een zes persoons huisje toegewezen hebben gekregen, helemaal top!
Ik heb ook deze actie geboekt en ik heb binnen een dag een bevestiging gehad dat ook bij mij de eerste keuze beschikbaar was. Denk dat ze dat ook altijd proberen, behalve als het echt niet kan en er gewoon te veel mensen tegelijkertijd boeken.

@boefje2012,

Super dat het het park is geworden wat je wilde!
Ik heb ook 2x geboekt met deze actie, 1x in mei en 1x in september. Beide keren krijgen we het park en de datum die we willen. En huisjes naast elkaar (gaan met meerdere gezinnen). Alleen had ik om een huisje met 3 slaapkamers gevraagd maar dat doen ze niet voor 4 personen, werd me door de helpdesk verteld. Ach ja, niks aan te doen.
Ik heb helemaal geen voorkeur voor een huisje opgegeven en gewoon 3 personen doorgegeven. Toch een 6 persoons huisjes gekregen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven