Ben jij sinds een tijdje ook weer single? :arnhem

10-11-2008 20:18 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Na 8 1/2 jaar ben ik sinds enkele maanden weer single. En dat is niet altijd leuk. Afgezien dat ik nu op tv kan kijken wat ik wil .

Ik zou het leuk vinden om wat nieuwe mensen te ontmoeten om bijv samen mee te koken, dvd'tje kijken, lekker een stuk wandelen, bioscoopje pakken etc.

Lijkt jou dit ook wat??
Hallo stokstaart

Je had ook bij mij gereageerd. Mijn 'probleem' komt ook doordat mn relatie uit is. Hij was alleen iets korter dan die van jou. Jammer dat je zo ver weg woont. ik woon aan de kust.

Wel goed dat je een oproep plaats. Zelf vind ik dat nog moeilijk.

Nou succes en het komt vast allemaal goed (zegt het verstand maar het gevoel gaat niet zosnel mee nog)

Groetjes shyshy
dag Stokstaartje !

spijt me te horen van je situatie. Ik ben ook singel en heb best behoefte aan nieuwe mensen om me heen. Kunt me bereiken op klary@hetnet.nl of klarieloe.hyves.nl.

Lijkt me leuk om samen eens wat te ondernemen.

Volgende week ergens tijd ?

gr Kla
Hoi Kla,

Lijkt me leuk om een x iets af te spreken volgende week.

Kan jij alleen 's avonds? Ik werk onregelmatig dus ik heb niet altijd 's avonds tijd, maar ook weleens overdag.

Groetjes Stokstaart
Hallo stokstaart

Ik ben wel altijd de weekenden vrij. Er komen nu een paar zaterdagen aan dat ik moet werken maar de zondagen ben ik vrij.

Als het weer eht toelaat kunnen we een keer gaan uitwaaien op het strand. Dan kom ik er ook eens. Het is waar als je vlakbij het strand woon dan kom je er niet zo vaak.

We gaan het weer maar even in de gaten houden. Weet neit eens wat het komende zondag is. Woon trouwens in noordwijk.

Gr.
He hallo

zit nog niet zolang op dit forum maar is er de mogelijkheid dat je info uitwisseld (e mail) zonder dat heel de wereld jou gegevens ziet?

En nee we hadden niet al iets afgesproken en dat komt maar goed uit want het gezellige griepvirus heeft zich in me genesteld dus ben beetje verkouden en hangerig.

Wie weet kunnen we een keer iets afspreken (komende twee zondagen niet want ik werk 2 weken 6 dagen en mn zondag is dan mn enige dag vrij).

Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven