Napraattopic 59
dinsdag 19 april 2016 om 22:16
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 24 april 2016 om 13:27
zondag 24 april 2016 om 13:29
quote:Eleonora-1 schreef op 24 april 2016 @ 01:40:
[...]
Was jij ook óveral tegen in die tijd?
Ik wel.
Tegen discriminatie, tegen het koningshuis, de bom, luchtvervuiling, zure regen, overal was ik tegen.
Ik had echt een hele positieve levensinstelling in die tijd.quote:missie_m schreef op 24 april 2016 @ 10:58:
[...]
Maar waarom tegen het koningshuis?
[...]
Was jij ook óveral tegen in die tijd?
Ik wel.
Tegen discriminatie, tegen het koningshuis, de bom, luchtvervuiling, zure regen, overal was ik tegen.
Ik had echt een hele positieve levensinstelling in die tijd.quote:missie_m schreef op 24 april 2016 @ 10:58:
[...]
Maar waarom tegen het koningshuis?
LOEP ME MAAR aub.
zondag 24 april 2016 om 13:37
Gisteren een paar Outrageous births gezien! Echt wel een prestatie van beide ouders om de kop er dusdanig bij te houden dat baby levend ter wereld zou komen.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zondag 24 april 2016 om 13:38
quote:missie_m schreef op 24 april 2016 @ 13:27:
[...]
[...]
heel stoer babyrotjes misschien?
http://www.nrc.nl/nieuws/ ... ven-van-de-afgelopen-eeuw
[...]
[...]
http://www.nrc.nl/nieuws/ ... ven-van-de-afgelopen-eeuw
zondag 24 april 2016 om 13:44
quote:Eleonora-1 schreef op 24 april 2016 @ 01:45:
[...]
Ik ben nog steeds tegen van alles, alleen heb ik er geen buttons en linnen tasjes en t-shirts meer van op of aan.
Ik ben nu meer underground.6 januari '16:....Enkele honderden mensen hebben in Keulen betoogd tegen de massale groepsaanranding van honderden vrouwen rond Nieuwjaar.
16 jan.2016:....In het centrum van Amsterdam is vanmiddag gedemonstreerd tegen seksueel geweld. Het protest was georganiseerd door de jongerenafdelingen van politieke partijen, naar aanleiding van de massa-aanrandingen in Keulen en andere Duitse steden. Iedereen was opgeroepen in een minirok te komen.
15 april 2016:...Hevig protest in Egypte tegen weggeven Rode Zee-eilanden
“Land is eer”, werd geschreeuwd. Het ergert de demonstranten dat de eilanden zouden zijn weggeven in ruil voor financiële steun van S-Arabië.
24 april '16:Ebru Umar, een kritische Nederlandse columniste van Turkse afkomst, is in Turkije door de politie meegenomen vanwege haar tweets over de Turkse president Recep Tayyip Erdogan.
vraagje missie:Dan heb je nog heel wat te protesteren....Je was er toch zeker bij? Bij de protesten in Keulen en Amsterdam? Of gaat je protest voornamelijk over ons koningshuis?
[...]
Ik ben nog steeds tegen van alles, alleen heb ik er geen buttons en linnen tasjes en t-shirts meer van op of aan.
Ik ben nu meer underground.6 januari '16:....Enkele honderden mensen hebben in Keulen betoogd tegen de massale groepsaanranding van honderden vrouwen rond Nieuwjaar.
16 jan.2016:....In het centrum van Amsterdam is vanmiddag gedemonstreerd tegen seksueel geweld. Het protest was georganiseerd door de jongerenafdelingen van politieke partijen, naar aanleiding van de massa-aanrandingen in Keulen en andere Duitse steden. Iedereen was opgeroepen in een minirok te komen.
“Land is eer”, werd geschreeuwd. Het ergert de demonstranten dat de eilanden zouden zijn weggeven in ruil voor financiële steun van S-Arabië.
24 april '16:Ebru Umar, een kritische Nederlandse columniste van Turkse afkomst, is in Turkije door de politie meegenomen vanwege haar tweets over de Turkse president Recep Tayyip Erdogan.
vraagje missie:Dan heb je nog heel wat te protesteren....Je was er toch zeker bij? Bij de protesten in Keulen en Amsterdam? Of gaat je protest voornamelijk over ons koningshuis?
LOEP ME MAAR aub.
zondag 24 april 2016 om 13:48
quote:Elsa schreef op 24 april 2016 @ 13:38:
[...]
http://www.nrc.nl/nieuws/ ... ven-van-de-afgelopen-eeuwAch jeetje wat erg.
De brand in Volendam door sterretjes....
[...]
http://www.nrc.nl/nieuws/ ... ven-van-de-afgelopen-eeuwAch jeetje wat erg.
De brand in Volendam door sterretjes....
LOEP ME MAAR aub.
zondag 24 april 2016 om 13:49
quote:missie_m schreef op 24 april 2016 @ 13:44:
[...]
6 januari '16:....Enkele honderden mensen hebben in Keulen betoogd tegen de massale groepsaanranding van honderden vrouwen rond Nieuwjaar.
\
Jij bent aan het discuszeuren om het zeuren.
[...]
6 januari '16:....Enkele honderden mensen hebben in Keulen betoogd tegen de massale groepsaanranding van honderden vrouwen rond Nieuwjaar.
\
Jij bent aan het discuszeuren om het zeuren.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 24 april 2016 om 14:01
zondag 24 april 2016 om 14:05