Napraattopic 59

19-04-2016 22:16 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Vivaneesje schreef op 24 april 2016 @ 13:07:

Dadel als je dit leest ik vind dat je het nog netjes hebt afgehandeld. Iedereen zou het denk ik zo gedaan hebben. Jammer dat je zo snel weg bent maar ik kom je wel een keer opzoeken want ik weet je te vinden. Dag pop
quote:Marana_ schreef op 24 april 2016 @ 13:10:

Weet je Vivaneesje, anderen hoeven het niet zo af te handelen want ze forummen niet op die manier. Wel zo prettig.

Ik vind om je heen schoppen in je laatste uur niet zo netjes trouwens.As if. Die komt wel terug.
quote:Vivaneesje schreef op 24 april 2016 @ 13:10:

[...]

Ben jij echt een man?

Nee. Ja. Misschien.

Hoezo?
quote:BridgetteDubois schreef op 24 april 2016 @ 13:11:

[...]

Ik ook. En nog wel een aantal andere woorden kan ik ervoor bedenken. Maar het ging nu even over het woord vies.Ja.
quote:ThunderassMan schreef op 24 april 2016 @ 13:12:

[...]

Nee. Ja. Misschien.

Hoezo?Je gedraagt je als een wijf
quote:Vivaneesje schreef op 24 april 2016 @ 13:14:

[...]

Je gedraagt je als een wijf I'm in touch with my feminine side.

Ik pas me aan aan het gezelschap.
lukt je goed
quote:Elsa schreef op 24 april 2016 @ 13:17:

lukt je goed Dank je. Het kost wat moeite, maar dan heb je ook wat.
quote:Lady_Voldemort schreef op 24 april 2016 @ 01:45:

[...]

Wij staken vuurwerk af op de dansvloer, in het punkhol. Soms kon je de knallen niet eens horen, vanwege de muziek.quote:missie_m schreef op 24 april 2016 @ 10:54:

[...]

Maar waarom?
LOEP ME MAAR aub.
quote:Eleonora-1 schreef op 24 april 2016 @ 01:40:

[...]

Was jij ook óveral tegen in die tijd?

Ik wel.

Tegen discriminatie, tegen het koningshuis, de bom, luchtvervuiling, zure regen, overal was ik tegen.

Ik had echt een hele positieve levensinstelling in die tijd.quote:missie_m schreef op 24 april 2016 @ 10:58:

[...]

Maar waarom tegen het koningshuis?
LOEP ME MAAR aub.
quote:Elsa schreef op 24 april 2016 @ 13:17:

lukt je goed
Gisteren een paar Outrageous births gezien! Echt wel een prestatie van beide ouders om de kop er dusdanig bij te houden dat baby levend ter wereld zou komen.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:missie_m schreef op 24 april 2016 @ 13:27:

[...]

[...]

heel stoer babyrotjes misschien?

http://www.nrc.nl/nieuws/ ... ven-van-de-afgelopen-eeuw
quote:Eleonora-1 schreef op 24 april 2016 @ 01:45:

[...]

Ik ben nog steeds tegen van alles, alleen heb ik er geen buttons en linnen tasjes en t-shirts meer van op of aan.

Ik ben nu meer underground.6 januari '16:....Enkele honderden mensen hebben in Keulen betoogd tegen de massale groepsaanranding van honderden vrouwen rond Nieuwjaar.

16 jan.2016:....In het centrum van Amsterdam is vanmiddag gedemonstreerd tegen seksueel geweld. Het protest was georganiseerd door de jongerenafdelingen van politieke partijen, naar aanleiding van de massa-aanrandingen in Keulen en andere Duitse steden. Iedereen was opgeroepen in een minirok te komen.

15 april 2016:...Hevig protest in Egypte tegen weggeven Rode Zee-eilanden

“Land is eer”, werd geschreeuwd. Het ergert de demonstranten dat de eilanden zouden zijn weggeven in ruil voor financiële steun van S-Arabië.

24 april '16:Ebru Umar, een kritische Nederlandse columniste van Turkse afkomst, is in Turkije door de politie meegenomen vanwege haar tweets over de Turkse president Recep Tayyip Erdogan.

vraagje missie:Dan heb je nog heel wat te protesteren....Je was er toch zeker bij? Bij de protesten in Keulen en Amsterdam? Of gaat je protest voornamelijk over ons koningshuis?
LOEP ME MAAR aub.
quote:Elsa schreef op 24 april 2016 @ 13:38:

[...]

heel stoer babyrotjes misschien?

http://www.nrc.nl/nieuws/ ... ven-van-de-afgelopen-eeuwAch jeetje wat erg.

De brand in Volendam door sterretjes....
LOEP ME MAAR aub.
quote:missie_m schreef op 24 april 2016 @ 13:44:

[...]

6 januari '16:....Enkele honderden mensen hebben in Keulen betoogd tegen de massale groepsaanranding van honderden vrouwen rond Nieuwjaar.

16 jan.2016:....In het centrum van Amsterdam is vanmiddag gedemonstreerd tegen seksueel geweld. Het protest was georganiseerd door de jongerenafdelingen van politieke partijen, naar aanleiding van de massa-aanrandingen in Keulen en andere Duitse steden. Iedereen was opgeroepen in een minirok te komen.

15 april 2016:...Hevig protest in Egypte tegen weggeven Rode Zee-eilanden

“Land is eer”, werd geschreeuwd. Het ergert de demonstranten dat de eilanden zouden zijn weggeven in ruil voor financiële steun van S-Arabië.

24 april '16:Ebru Umar, een kritische Nederlandse columniste van Turkse afkomst, is in Turkije door de politie meegenomen vanwege haar tweets over de Turkse president Recep Tayyip Erdogan.

vraagje missie:Dan heb je nog heel wat te protesteren....Je was er toch zeker bij? Bij de protesten in Keulen en Amsterdam? Of gaat je protest voornamelijk over ons koningshuis?

\

Jij bent aan het discuszeuren om het zeuren.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Missie staat bij een aantal onder de knop verborgen? Tja, dan heeft nogmaals de vraag stellen geen nut hoor.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 24 april 2016 @ 13:49:

[...]

\

Jij bent aan het discuszeuren om het zeuren.Vertel eens wat nieuws
Als mijn vriend ooit hier komt forummen krijgt hij een schop onder zijn hol
quote:Vivaneesje schreef op 24 april 2016 @ 14:00:

Als mijn vriend ooit hier komt forummen krijgt hij een schop onder zijn holZou je 'm herkennen?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

quote:Elsa schreef op 24 april 2016 @ 12:40:

[...]

jij ziet mijn postings iets te graag als gezuig.Ik snap je hier altijd beter dan op het Spuugpaleis.

quote:simbalabimba schreef op 24 april 2016 @ 14:01:

[...]

Zou je 'm herkennen?Ja ik herken zijn schrijfstijl meteen.
quote:Vivaneesje schreef op 24 april 2016 @ 14:06:

[...]

Ja ik herken zijn schrijfstijl meteen.Mijn schrijfstijl is ook altijd te herkennen want Ik maak altijd een hartje in plaats van een stipje boven de i
LOEP ME MAAR aub.
quote:missie_m schreef op 24 april 2016 @ 14:07:

[...]

Mijn schrijfstijl is ook altijd te herkennen want Ik maak altijd een hartje in plaats van een stipje boven de i Alles blauw typen valt ook op.
Oh dear, how sad, never mind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven