Napraattopic 59

19-04-2016 22:16 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:BridgetteDubois schreef op 24 april 2016 @ 16:45:

[...]

Mijn eigen problemen? Ik vind het anders geen probleem dat jij je pijlen op mij richt hoor. Een probleem is iets waar ik wakker van lig. Het zal me een rotzorg zijn wat De Napraat Queens over me zeggen.Problemen die je overigens zelf veroorzaakt dus waarschijnlijk krijg je er een kick van.
quote:Vivaneesje schreef op 24 april 2016 @ 16:43:

[...]

Je kan er een grapje over maken maar zo is het natuurlijk wel. Bd kan nooit haar eigen problemen oplossen dus doen anderen het maar voor haar.Nee dat is een aardige post zeg. Altijd de mond vol over hoe gemeen men hier wel niet is, maar zelf ben je ook niet vies van een op-de-mannetje. Getver.
quote:Vivaneesje schreef op 24 april 2016 @ 16:46:

[...]

Problemen die je overigens zelf veroorzaakt dus waarschijnlijk krijg je er een kick van.

Wat ken je me goed.
Een kick krijgen van napraat?
Life is short. Eat dessert first.

[...]

Je kan er een grapje over maken maar zo is het natuurlijk wel. Bd kan nooit haar eigen problemen oplossen dus doen anderen het maar voor haar.

Welke problemen?

Vindt ze dat zelf of vind jij dat?

Nooit? Echt helemaal nooit?

Waar baseer je dat op?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 24 april 2016 @ 15:57:

Als je zo lekker jezelf bent en je mening geeft over andere forummers heb je een ban voor op de man spelen. Als de hele klas tegen 1 kind zegt dat ze dik/ lelijk/ graatmager/ dom is, is dat pesten. We willen helemaal niet iedereens mening horen.Als één kind zegt 'ik vind dat vies' dan kunnen we met z'n alle daar een mening over geven. Ik was destijds ook boos over haar uitspraken, maar blijkbaar bedoelde ze het toch iets anders dan het overkwam. Ik hoef de blote toeters van Mien ook niet te zien, terwijl ik Mien een leuk mens vind. Ik wil ook geen tatoo of piercing zoals.... terwijl ik van die mensen wel hou.

Als dat éne kind dan zegt het anders bedoeld te hebben, kunnen we daar met z'n allen naar luisteren, en haar overtuigen dat we het niet eens zijn, begrepen hebben of niet eens zijn met de uitleg. Maar als de hele klas tegen dat éne kind gaat roepen dat het kan ophoepelen, vies is of what ever, dan vind ik de manier-waarop dit gebeurd ook misselijk.
LOEP ME MAAR aub.
quote:doornroosje9 schreef op 24 april 2016 @ 16:48:

Een kick krijgen van napraat? Ik zit zo ondertussen toch wel tegen een natte slip aan hoor. Is dat zo raar?
quote:Amaqanda schreef op 24 april 2016 @ 16:49:

[...]

Ik zit zo ondertussen toch wel tegen een natte slip aan hoor. Is dat zo raar?Morgenavond is het fijnste uurtje van de week weer!

[...]

Je kan er een grapje over maken maar zo is het natuurlijk wel. Bd kan nooit haar eigen problemen oplossen dus doen anderen het maar voor haar.
quote:missie_m schreef op 24 april 2016 @ 16:48:

[...]

Als één kind zegt 'ik vind dat vies' dan kunnen we met z'n alle daar een mening over geven. Ik was destijds ook boos over haar uitspraken, maar blijkbaar bedoelde ze het toch iets anders dan het overkwam. Ik hoef de blote toeters van Mien ook niet te zien, terwijl ik Mien een leuk mens vind. Ik wil ook geen tatoo of piercing zoals.... terwijl ik van die mensen wel hou.

Als dat éne kind dan zegt het anders bedoeld te hebben, kunnen we daar met z'n allen naar luisteren, en haar overtuigen dat we het niet eens zijn, begrepen hebben of niet eens zijn met de uitleg. Maar als de hele klas tegen dat éne kind gaat roepen dat het kan ophoepelen, vies is of what ever, dan vind ik de manier-waarop dit gebeurd ook misselijk.Er is nogal een verschil tussen zeggen: ik hoef homosex niet te zien en een uitspraak als: ik ben tegen de gaypride omdat die homorechten door willen drukken.
quote:BridgetteDubois schreef op 24 april 2016 @ 16:50:

[...]

Morgenavond is het fijnste uurtje van de week weer!Seizoen is al afgelopen hoor
quote:Lady_Voldemort schreef op 24 april 2016 @ 16:48:

[...]

Nee dat is een aardige post zeg. Altijd de mond vol over hoe gemeen men hier wel niet is, maar zelf ben je ook niet vies van een op-de-mannetje. Getver.Tja. Als de rollen zijn omgedraaid is het opeens niet meer zo leuk
quote:Amaqanda schreef op 24 april 2016 @ 16:49:

[...]

Ik zit zo ondertussen toch wel tegen een natte slip aan hoor. Is dat zo raar?Voor jou niet, Eitje. Voor jou niet.
Life is short. Eat dessert first.
Krijg ik nog antwoord op mijn vragen?
quote:Amaqanda schreef op 24 april 2016 @ 16:50:

[...]

Er is nogal een verschil tussen zeggen: ik hoef homosex niet te zien en een uitspraak als: ik ben tegen de gaypride omdat die homorechten door willen drukken.Homo's hebben toch gelijke rechten!!?? Daar heb je de gaypride toch niet voor nodig?

LOEP ME MAAR aub.
quote:missie_m schreef op 24 april 2016 @ 16:52:

[...]

Homo's hebben toch gelijke rechten!!?? Daar heb je de gaypride toch niet voor nodig?

in Nederland wel ja.
quote:yasmijn schreef op 24 april 2016 @ 16:50:

[...]

Je kan je hoofd wel schudden maar jij bent ook geen snoepje yasmijn.
quote:Vivaneesje schreef op 24 april 2016 @ 16:51:

[...]

Tja. Als de rollen zijn omgedraaid is het opeens niet meer zo leuk Dat is het beste argument wat ik in tijden heb gehoord: ja maar zij doet het oohoohook . Laat het los, en ga weer lekker in de zandbak spelen.
quote:Vivaneesje schreef op 24 april 2016 @ 16:55:

[...]

Je kan je hoofd wel schudden maar jij bent ook geen snoepje yasmijn.Je schijnt anderen zo goed door te hebben, maar heb je eigenlijk ook zelfkennis?

[...]

Je kan je hoofd wel schudden maar jij bent ook geen snoepje yasmijn.Waarom niet?
quote:Lady_Voldemort schreef op 24 april 2016 @ 16:55:

[...]

Dat is het beste argument wat ik in tijden heb gehoord: ja maar zij doet het oohoohook . Laat het los, en ga weer lekker in de zandbak spelen.Pas wel op, met een natte slip de zandbak in gaat zo schuren, sprak ze uit ervaring.
Ik vind het ge-be-oordeel over Jan en alleman,met naam en toenaam, het stomste onderdeel van dit topic.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:Amaqanda schreef op 24 april 2016 @ 16:56:

[...]

Waarom niet?Twee queens kapiteins op één schip, dat is toch vragen om narigheid.

[...]

Je kan je hoofd wel schudden maar jij bent ook geen snoepje yasmijn.

Jij moet een heel eind bij mij uit de buurt blijven, kleuter.

Ajuus. Ik wil je niet meer lezen.
quote:Lady_Voldemort schreef op 24 april 2016 @ 16:55:

[...]

Dat is het beste argument wat ik in tijden heb gehoord: ja maar zij doet het oohoohook . Laat het los, en ga weer lekker in de zandbak spelen.Nee ik mag ook mijn mening geven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven