Schuursponzen van de ah

24-04-2016 15:42 35 berichten
Wie heeft er ook sinds kort slechte ervaringen met de schuursponzen van de ah? Het schuurgedeelte raakt elke keer los van de spons zelf voorheen had ik dit nooit
Alle reacties Link kopieren
Volgende keer dan toch maar naar Action.
verba volant, scripta manent.
Dit had ik de laatste 2x juist bij de action. 1x vegen en het is los..

Nu maar weer over naar die van de wibra, die blijven wel zitten
dat doen die van kruidvat ook, maar die zijn waarschijnlijk tig keer goedkoper
En koop daar dan wondersponsjes. Briljant!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik ga maar eens zo een afwas borstel proberen al hoewel ik het idee heb dat het minder hygiënisch is
Ik weet niet welk merk schuursponsjes ik altijd koop maar "mijn" schuursponsjes zijn het afgelopen jaar dunner geworden ( in de fabriek niet door gebruik ) Er is een onaangekondigde bezuiniging gaande w.b.t. de schuursponsjes.

De doppen van frisdrankflessen zijn ook korter geworden, als ik ze losdraai vliegen ze zowat door de keuken omdat ik nog het oude formaat gewend ben.
quote:Velma schreef op 24 april 2016 @ 15:52:

Ik weet niet welk merk schuursponsjes ik altijd koop maar "mijn" schuursponsjes zijn het afgelopen jaar dunner geworden ( in de fabriek niet door gebruik ) Er is een onaangekondigde bezuiniging gaande w.b.t. de schuursponsjes.

De doppen van frisdrankflessen zijn ook korter geworden, als ik ze losdraai vliegen ze zowat door de keuken omdat ik nog het oude formaat gewend ben.Dat hadden ze wel even mogen aankondigen. ik ga een klacht indienen
quote:Vivaneesje schreef op 24 april 2016 @ 15:50:

Ik ga maar eens zo een afwas borstel proberen al hoewel ik het idee heb dat het minder hygiënisch isEen houten afwasborsel is niet hygiënisch, plastic met nylon is beter. Afwassen met een sponsje, tenzij je het bewaart in een bak met een oplossing van Dettol is goor, steriliseren in de magnetron kan niet met ieder sponsje, er zijn er waar dan bijna niets van overblijft.
quote:MarianneDavids schreef op 24 april 2016 @ 15:56:

[...]

Een houten afwasborsel is niet hygiënisch, plastic met nylon is beter. Afwassen met een sponsje, tenzij je het bewaart in een bak met een oplossing van Dettol is goor, steriliseren in de magnetron kan niet met ieder sponsje, er zijn er waar dan bijna niets van overblijft.Mijn sponsjes bewaar ik altijd in een bak met zeep inderdaad en kokend water eroverheen als ik het langer dan een dag gebruik maar dat kan met een borstel in principe ook dus mischien dat het toch niet zoveel uitmaakt
Ja dit heb ik ook met dit pak wat ik recent gekocht heb.Normaal doe ik wel wat langer met een sponsje maar nu na 2/3 dagen laat het al los. Dacht dat het aan mij lag.
Wat is er aan de hand?? Ik heb het nog nooit gehad en pas koop ik een pak sponsjes bij Dirk en alle schuursponsjes laten binnen een dag los.... Ik denk dat er iets loos is in de Grote Algemene Schuursponzen Fabriek
Hahaha hier het zelfde verhaal ,schuursponsjes zijn nog nooit zo vlug op geweest.

In het water liet het schuurgedeelte los .

Dus het was zo klaar met die dingen ,heb ze nu van jumbo

Tot nu toe blijft dat schuurgedeelte zitten .
Ik heb hetzelfde probleem, maar het zijn wel die van dat Basic merk.
Ik was ook af met schuursponjes, maar echt niet dat ik die meer dan 1x gebruik. Die gaan gewoon weg na 1 afwasbeurt hoor.
quote:Kristos schreef op 24 april 2016 @ 16:38:

Ik was ook af met schuursponjes, maar echt niet dat ik die meer dan 1x gebruik. Die gaan gewoon weg na 1 afwasbeurt hoor.

Ah ja joh! Wereld gaat toch al ten onder! Beter nog wat plastic verspilling er tegenaan gooien...

En nee ik gebruik ze niet tot in den treuren maar 1x afwassen slaat nergens op
Wondersponsjes zijn perfect voor de afwas. Aanslag, aankoek, alles verdwijnt.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik gebruik ze ook voor afwas. Soms doe ik er 2 of 3 keer mee, soms maar 1 keer. Het ligt eraan wat ik gegeten heb. Sausresten bijv. tandoori of spaghettisaus laten toch vette vlekken na op de spons en die krijg ik er niet meer uit. No way dat ik daar mijn volgende afwas mee ga doen.
quote:Fame schreef op 24 april 2016 @ 15:46:

En koop daar dan wondersponsjes. Briljant!Bij de action? Heb ze hier ooit gehad via via en vond ze ideaal maar geen idee waar je ze koopt
quote:zecora schreef op 24 april 2016 @ 16:57:

[...]

Bij de action? Heb ze hier ooit gehad via via en vond ze ideaal maar geen idee waar je ze kooptAction, Wibra. Blokker vast ook wel.
De afwaskwasten die heel lang geleden werden gebruikt waren ongetwijfeld een bron van bacterieën, zo'n houten geval met een dikke bos haar van katoen, maar misschien was dat juist wel goed voor je immuniteitssysteem. Nu moet iedereen aan de ontsmettende schoonmaakmiddelen, vooral kinderen worden extra vatbaar voor virussen.

Dat neemt niet weg dat ik afwassen met een sponsje goor vind. Gelukkig heb ik Mina2, die staat altijd braaf in haar eigen hoekje waar ze vrijwel geruisloos de afwas doet.
quote:SpringDing schreef op 24 april 2016 @ 17:01:

[...]

Action, Wibra. Blokker vast ook wel.Ik bedoel dusbgeen schuursponsjes maar echt van die wat compactere sponsjes waar je makkelijk vlekken ergens af boent.
quote:zecora schreef op 24 april 2016 @ 17:10:

[...]

Ik bedoel dusbgeen schuursponsjes maar echt van die wat compactere sponsjes waar je makkelijk vlekken ergens af boent.Kruidvat
quote:Chocopinda schreef op 24 april 2016 @ 17:17:

[...]

KruidvatBedankt, ga ik eens kijken!
Ik heb ze nu van de plus markt en kan jullie vertellen dat dat ook geen aanrader is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven