Het Stamcafé XI

21-04-2016 20:39 3023 berichten
Deel elf van ons heerlijke café!

We zijn in Barcelona neergestreken.

Het is weer eens wat anders.

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

Alle reacties Link kopieren
Kreeg net het liefste compliment ever. 'Je ziet er echt niet uit als 47. Tien jaar geleden zag je er ouder uit dan nu'. Te lief.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Er moet bleekselderij door de risotto met asperges, lekker hoor. Rauw vind ik het minder.

Maar meneer L heeft gekozen voor optie 3: we hebben iets te vieren (dat hij weer thuis is en dat de wifi t weer doet ) dus we gaan chinees halen.
The owls are not what they seem
quote:dolfje schreef op 24 april 2016 @ 18:15:

Wij zijn ook klaar en gaan verder met The killing.Geen Bates meer. De bekerfinale is nu.
quote:yasmijn schreef op 24 april 2016 @ 18:03:

Eten op, de man is ijs aan het halen.Cornetto?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wij eten friet met bord op schoot, jammie!
quote:Nouschi schreef op 24 april 2016 @ 18:35:

[...]

Cornetto?

Correct!

Ze waren op dus de man ging snel halen voor het voetbal. En het mooie: 2 dozen voor de prijs van 1!
Cornetto's zijn lekker, ik wil ook!
Hier was het kliekjes, voor de hongerigen onder ons aangevuld met vette bek.

Ik zou kasha maken, maar de zojuist gekochte groentebouillon bleek spoorloos verdwenen, waarschijnlijk in het winkelwagentje laten liggen per ongeluk. Morgen dus kasha.
quote:yasmijn schreef op 24 april 2016 @ 18:52:

[...]

Correct!

Ze waren op dus de man ging snel halen voor het voetbal. En het mooie: 2 dozen voor de prijs van 1! Goeie deal! Geniet ervan
The owls are not what they seem
Mexicaanse wraps met tortillachips hier.

Nu aan de koffie.
Lekker cornetto! Nu wil ok ik ook ijs. Pak zo wat karamel ijs.
Mijn man zit met een zak M&M's
quote:yasmijn schreef op 24 april 2016 @ 19:39:

Mijn man zit met een zak M&M's Was het eten toch minder gelukt?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik ben trots op mijn zoon. Zojuist draaiden ze op Radio 2 een liedje van Ernst Jansz en de Blue Grass Boogie Man, helemaal nieuw want ik had het zelf nog niet eens gehoord. Maar bij de eerste tonen al herkende zoon het liedje ('mama, Belle Helene!'), rende naar de radio om hem harder te zetten en sloeg aan het meezingen. En maar roepen he, dat ie Doe Maar zo stom vindt .

https://www.youtube.com/watch?v=WfL5QMRdGqQ
quote:Nouschi schreef op 24 april 2016 @ 19:41:

[...]

Was het eten toch minder gelukt?
Ik heb ontzettend geshopt, net in de hotelkamer in een bubbelbad gelegen en ga zo uit eten
Nou mijn zoon kan me nu weer even worden gestolen. Hij maakte net een grapje, en toen spoot de koffie door mijn neus. Doet zeer hoor, koffie door je neus. En mijn broek zit ook onder, dus die kan morgen meteen mee naar mijn werk.

Kinderen zijn hinderen .
quote:SaveTheDay schreef op 24 april 2016 @ 20:07:

Ik heb ontzettend geshopt, net in de hotelkamer in een bubbelbad gelegen en ga zo uit eten Waarrrrrrr
Wij gaan nu Nell kijken.

Iemand een negatieve of positieve mening?
Vreselijk.
Sterkte dus.
Slechte film
Nou BD, veel plezier.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
Was met Jodie Foster toch? Ik vond het niks geloof ik. Maar smaken verschillen he. Laat je dus door mijn gereutel vooral niet weerhouden!
Hahaha ben benieuwd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven