Napraattopic 59

19-04-2016 22:16 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Lady_Voldemort schreef op 24 april 2016 @ 20:40:

[...]

Ja precies. Dat was vroeger al. Zat je lekker ergens in een groezelige kelder te doomen met zijn allen, en dan moest je het niet wagen om op Prince te gaan dansen want dan was je een mislukte nep-alto .

Dat dus. Hilarisch, maar we deden er allemaal aan mee, bij welk clubje je ook hoorde

Daarnaast is het uiteindelijk ook gewoon heel fijn om deel uit te maken van een groep mensen waar jij je prettig bij voelt, ook als volwassene. Ik snap nooit zo goed waarom daar zo negatief over gedaan moet worden.
Zo klaar met dat stomme voetbal, ik zit me heerlijk te ergeren bij wegmisbruikers.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Eleonora-1 schreef op 24 april 2016 @ 20:43:

[...]

Love ya ouwe doos.

quote:blijfgewoonbianca schreef op 24 april 2016 @ 20:15:

[...]

Kan jij mijn sterretje niet even masseren ?Hengelen!
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
quote:Amaqanda schreef op 24 april 2016 @ 20:44:

[...]

Dat dus. Hilarisch, maar we deden er allemaal aan mee, bij welk clubje je ook hoorde

Daarnaast is het uiteindelijk ook gewoon heel fijn om deel uit te maken van een groep mensen waar jij je prettig bij voelt, ook als volwassene. Ik snap nooit zo goed waarom daar zo negatief over gedaan moet worden.Ik heb dat nog. Wij zijn met 8 stellen in onze vaste vriendengroep en we zijn toch allemaal gelijkgestemd zo ongeveer. Veertigers en vijftigers
quote:Amaqanda schreef op 24 april 2016 @ 20:44:

[...]

Daarnaast is het uiteindelijk ook gewoon heel fijn om deel uit te maken van een groep mensen waar jij je prettig bij voelt, ook als volwassene. Ik snap nooit zo goed waarom daar zo negatief over gedaan moet worden.

Ja pcies. En zeg nou zelluf he, om het nog maar weer eens naar dit forum te trekken. Die dames die hun bek zo vol hebben van 'niet meelopen met de meute' vormen toch zelf ook een groepje? Ze hebben zelfs een geuzennaam voor zichzelf verzonnen. En maar ageren met zijn allen, tegen de andere groepjes. Boehoeh Snik Snik, nou komt die gemene LV die nare Ama alweer bijvallen, het is abject, en infaam .

Laat ze er toch gewoon mee leren leven dat er in iedere grotere groep subgroepjes ontstaan, met gelijkgestemden of hoe je die beesten ook noemen wilt. Zo lopen die dingen nou eenmaal.
quote:Lady_Voldemort schreef op 24 april 2016 @ 20:54:

[...]

Ja pcies. En zeg nou zelluf he, om het nog maar weer eens naar dit forum te trekken. Die dames die hun bek zo vol hebben van 'niet meelopen met de meute' vormen toch zelf ook een groepje? Ze hebben zelfs een geuzennaam voor zichzelf verzonnen. En maar ageren met zijn allen, tegen de andere groepjes. Boehoeh Snik Snik, nou komt die gemene LV die nare Ama alweer bijvallen, het is abject, en infaam .

Laat ze er toch gewoon mee leren leven dat er in iedere grotere groep subgroepjes ontstaan, met gelijkgestemden of hoe je die beesten ook noemen wilt. Zo lopen die dingen nou eenmaal.En misschien ook niet het besef dat het in een aantal gevallen verder gaat dan een random forumgroepje, maar dat er heel veel mensen zijn die elkaar gewoon 'echt' kennen. In het wild afspreken en over elkaars privé van alles weten.
quote:Amaqanda schreef op 24 april 2016 @ 21:02:

[...]

En misschien ook niet het besef dat het in een aantal gevallen verder gaat dan een random forumgroepje, maar dat er heel veel mensen zijn die elkaar gewoon 'echt' kennen. In het wild afspreken en over elkaars privé van alles weten.En dat dan later weer tegem elkaar gebruiken als de liefde over is
O ja, verder eens met post LV

Het lijkt me alleen niet leuk als je gezamenlijke groepsding is tegen de rest te zijn.

Leuk yas zo een vriendengroep. en ook logisch dat mensen met dezelfde interesses elkaar opzoeken ik denk alleen dat wat afwijkend zijn uiteindelijk bij volwassenen meer geaccepteerd wordt, eigen identiteit enzo.
quote:hatsetats schreef op 24 april 2016 @ 21:03:

[...]

En dat dan later weer tegem elkaar gebruiken als de liefde over is jammer. Zo negatief meteen weer.
'Ik heb een hele lieve vriend hoor' en dan volgt me een lap tekst waaruit blijkt dat die lieve vriend een egocentrische lamlul is......
quote:Amaqanda schreef op 24 april 2016 @ 21:06:

[...]

jammer. Zo negatief meteen weer.

Laat het maar weer aan jou over om de zaken te draaien he. Toch knap hoe je dat elke keer doet.

FYI: ik ben door schade en schande wijs geworden in dezen.
quote:Amaqanda schreef op 24 april 2016 @ 21:02:

[...]

En misschien ook niet het besef dat het in een aantal gevallen verder gaat dan een random forumgroepje, maar dat er heel veel mensen zijn die elkaar gewoon 'echt' kennen. In het wild afspreken en over elkaars privé van alles weten.Precies. Ik heb hier dierbare vriendinnen opgedaan en die vriendschappen duren al minimaal 15 jaar.
quote:yasmijn schreef op 24 april 2016 @ 21:08:

[...]

Precies. Ik heb hier dierbare vriendinnen opgedaan en die vriendschappen duren al minimaal 15 jaar.Maar jij hebt ook wel een of meer wolven in schaapskleren in je leven gehaald door het VF toch?
quote:Amaqanda schreef op 24 april 2016 @ 21:05:

O ja, verder eens met post LV

Het lijkt me alleen niet leuk als je gezamenlijke groepsding is tegen de rest te zijn.

Leuk yas zo een vriendengroep. en ook logisch dat mensen met dezelfde interesses elkaar opzoeken ik denk alleen dat wat afwijkend zijn uiteindelijk bij volwassenen meer geaccepteerd wordt, eigen identiteit enzo.Dat zeker. Ieder zijn eigen dingen. Maar je hebt genoeg raakvlakken voor een stevige vriendschap.
quote:hatsetats schreef op 24 april 2016 @ 21:10:

[...]

Maar jij hebt ook wel een of meer wolven in schaapskleren in je leven gehaald door het VF toch?Jazeker. Die zijn dan ook gedelete. Die vriendschappen waren dan ook niet zo stevig. De overgeblevenen zijn er nog
quote:yasmijn schreef op 24 april 2016 @ 21:13:

[...]

Jazeker. Die zijn dan ook gedelete. Die vriendschappen waren dan ook niet zo stevig. De overgeblevenen zijn er nog Dat dus. Het is niet allemaal rozengeur en manenschijn in die forumvriendschappen.
quote:yasmijn schreef op 24 april 2016 @ 21:08:

[...]

Precies. Ik heb hier dierbare vriendinnen opgedaan en die vriendschappen duren al minimaal 15 jaar.

Ik heb hier wel eens een neukertje opgeduikeld.

Wel al heel wat jaren geleden hoor.
Ik hoef alleen morgen en dinsdag te werken, de rest van de week ben ik vrij en de week erop ook maar 2 dagen!

Daarna alles weer normaal.
quote:hatsetats schreef op 24 april 2016 @ 21:08:

[...]

Laat het maar weer aan jou over om de zaken te draaien he. Toch knap hoe je dat elke keer doet.

FYI: ik ben door schade en schande wijs geworden in dezen.

Ik weet niet wat je in mijn post leest. Maar er staat gewoon wat ik bedoel.

Ik vind het jammer dat jij er een negatieve draai aan geeft door die posting, of je het nu over jezelf hebt of niet.
quote:hatsetats schreef op 24 april 2016 @ 21:16:

[...]

Dat dus. Het is niet allemaal rozengeur en manenschijn in die forumvriendschappen.

Bij echte vriendschappen ook niet.

Een mens vergist zich wel eens.
quote:Amaqanda schreef op 24 april 2016 @ 21:17:

[...]

Ik weet niet wat je in mijn post leest. Maar er staat gewoon wat ik bedoel.

Ik vind het jammer dat jij er een negatieve draai aan geeft door die posting, of je het nu over jezelf hebt of niet.Er is wel meer jammer.
quote:yasmijn schreef op 24 april 2016 @ 21:17:

Ik hoef alleen morgen en dinsdag te werken, de rest van de week ben ik vrij en de week erop ook maar 2 dagen!

Daarna alles weer normaal. Ik wil niet eens nadenken over mijn werkdagen. Morgen ben ik vrij, daar hou ik aan vast.
quote:Amaqanda schreef op 24 april 2016 @ 21:18:

[...]

Bij echte vriendschappen ook niet.

Een mens vergist zich wel eens.Ja. Gelukkig vergis ik me ook heel vaak niet
quote:hatsetats schreef op 24 april 2016 @ 21:16:

[...]

Dat dus. Het is niet allemaal rozengeur en manenschijn in die forumvriendschappen.

Maar dat heb je snel door. Het kan op het forum wel klikken en in het echt niet zo.

De vriendschappen die ik nu nog van hier heb, duren al meer dan 15 jaar dus dat blijft wel. We kennen elkaar door en door en altijd veel lol als we bij elkaar zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven