Wonen in Apeldoorn
vrijdag 15 april 2016 om 21:23
Ik heb verhuisplannen naar Apeldoorn, en heb gereageerd op een huisje in de wijk Kerschoten.
Ik woon op dit moment niet in Apeldoorn en vroeg me af hoe het wonen in deze wijk is, weet iemand op deze forum meer over het wonen in deze wijk?
Bedankt alvast voor de reacties
Ik woon op dit moment niet in Apeldoorn en vroeg me af hoe het wonen in deze wijk is, weet iemand op deze forum meer over het wonen in deze wijk?
Bedankt alvast voor de reacties
Love yourself in all your way and stay who you are in all kinds of days
vrijdag 15 april 2016 om 21:43
Kerschoten is een leuke wijk. Redelijk dichtbij het centrum en het Paleis.
Lekker rustig ook wel. Ik heb zelf op de rand van Kerschoten/het Loo gewoond, en ik vond het heel plezierig wonen. Veel mooie oude huizen. Een klein winkelcentrum in het midden met 2 supermarkten, een Zeeman, een dierenwinkel etc. De Koninginnelaan is in opmars op een leuk winkelstraatje te worden, veel kleine boetiekjes en speciaalzaken.
Lekker rustig ook wel. Ik heb zelf op de rand van Kerschoten/het Loo gewoond, en ik vond het heel plezierig wonen. Veel mooie oude huizen. Een klein winkelcentrum in het midden met 2 supermarkten, een Zeeman, een dierenwinkel etc. De Koninginnelaan is in opmars op een leuk winkelstraatje te worden, veel kleine boetiekjes en speciaalzaken.
Grief is just love with nowhere to go
maandag 25 april 2016 om 16:04
quote:gizzmo-returns schreef op 25 april 2016 @ 15:59:
Waar ergens in de Maten, kan heel erg verschillen waar je terecht komt. Ik vind het minder wonen dan Kerschoten, maar wel weer een groot winkelcentrum in de buurt.En een hele goeie dierenarts.....
Waar ergens in de Maten, kan heel erg verschillen waar je terecht komt. Ik vind het minder wonen dan Kerschoten, maar wel weer een groot winkelcentrum in de buurt.En een hele goeie dierenarts.....
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
maandag 25 april 2016 om 16:15
De Maten is een hele grote wijk, dus het ligt er maar net aan waar je terecht komt. Sommige stukken zijn nogal kruip-door-sluip-door-woonerven, andere straten zijn heel normaal. De wijk is wel goed bereikbaar met de bus. Er is inderdaad een winkelcentrum, maar eigelijk heeft elke wijk in Apeldoorn wel een winkelcentrum in de buurt.
Ik vind Apeldoorn niet een echte stad, meer een heel groot dorp met veel fasciliteiten. Het is ook heel erg ruim opgezet.
Ik vind Apeldoorn niet een echte stad, meer een heel groot dorp met veel fasciliteiten. Het is ook heel erg ruim opgezet.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
maandag 25 april 2016 om 19:21
Tingietersdonk of glazeniershorst. Ik twijfel nog op welke ik ga reageren. Beide appartementen zien er wel aardig uit maar ben hier totaal niet bekend. Hoe zijn deze buurten? Er is inderdaad een best wel groot winkelcentrum in de buurt dat vind ik wel prettig.
woensdag 4 mei 2016 om 06:35
Nou het word dus niet de maten. Maar een appartement in de wijk driehuizen. Ben gisteren wezen kijken en het zag er allemaal goed uit en omgeving is echt prachtig. Per 1 juni komt het leeg dus dat word de komende tijd dozen inpakken e.d. Ik verheug me erop om in Apeldoorn te gaan wonen en nieuwe mensen te leren kennen
woensdag 4 mei 2016 om 07:06
quote:Saskia1506 schreef op 04 mei 2016 @ 06:35:
Nou het word dus niet de maten. Maar een appartement in de wijk driehuizen. Ben gisteren wezen kijken en het zag er allemaal goed uit en omgeving is echt prachtig. Per 1 juni komt het leeg dus dat word de komende tijd dozen inpakken e.d. Ik verheug me erop om in Apeldoorn te gaan wonen en nieuwe mensen te leren kennen Klinkt goed, veel plezier!
Nou het word dus niet de maten. Maar een appartement in de wijk driehuizen. Ben gisteren wezen kijken en het zag er allemaal goed uit en omgeving is echt prachtig. Per 1 juni komt het leeg dus dat word de komende tijd dozen inpakken e.d. Ik verheug me erop om in Apeldoorn te gaan wonen en nieuwe mensen te leren kennen Klinkt goed, veel plezier!