een bdsm geldslaaf

25-04-2016 08:50 117 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is het raar als je een geldslaaf krijgt aangeboden, of dat je er zelf gevoelens voor hebt.... .?

Ik kan me voorstellen dat als een dame zijnde, je best overweegt om een geldslaaf te nemen als het word aangeboden .... ?

Ben benieuwd naar jullie visie, en hoe jullie er over denken... is namelijk toch een onderwerp waar ik benieuwd naar ben.
quote:Kittens schreef op 25 april 2016 @ 16:18:

[...]

O gezellig!Wat drink je er meestal bij?
quote:-KING- schreef op 25 april 2016 @ 16:18:

[...]

ja hier in het openbaar, maar check je inbox.
Het lijkt me serieus niet zo makkelijk om een geldslaaf te hebben.

Om ook even sociaal on-topic te reageren.
quote:-KING- schreef op 25 april 2016 @ 16:18:

[...]

ja hier in het openbaar, maar check je inbox.Daar krijg jij dan weer pb's over en ik niet
quote:Corona67 schreef op 25 april 2016 @ 16:37:

[...]

Daar krijg jij dan weer pb's over en ik nietje kan niet alles hebben, jij hebt al een nieuwe auto uit dit topic gesleept.
very metal
quote:-KING- schreef op 25 april 2016 @ 16:48:

[...]

je kan niet alles hebben, jij hebt al een nieuwe auto uit dit topic gesleept.Das waar. Ik zal dan maar niet meer jaloers zijn op die DP-PB
welnee, geen hand vol maar een land vol he.
very metal
Zeg, ik dacht een rendezvousje met alleen KING en Co te hebben.

Ik hoef Amand met zijn paarse lans er niet bij hoor! (Sorry Amand).

Hou die maar voor jezelf KING. Onder aan je berg of ergens anders waar de zon niet schijnt..
very metal
quote:Kittens schreef op 25 april 2016 @ 16:56:

Zeg, ik dacht een rendezvousje met alleen KING en Co te hebben.

Ik hoef Amand met zijn paarse lans er niet bij hoor! (Sorry Amand).

Hou die maar voor jezelf KING. Onder aan je berg of ergens anders waar de zon niet schijnt..

ff goed lezen schattepatje..

Kingepingetje zei dat niemand zo een offer zou kunnen resisten.

Dus ik reageerde daarop dat Amandje dat wel zou resisten, maar volgens King niet dus.

Dus Amand doet niet mee, en als wel, dan zie jij hem niet, want dat staat hij achter King
Ik dacht dat KING een dp-verzoekje van A in zijn pb kreeg. Was gewoon bang dat KING 'm mee zou nemen.
Ja K kreeg een DP verzoek van A, in zijn PB, volgens C dan, maar nee K (<--- jij dus) , je hoeft niet bang te zijn voor een AK-DP-tje

Groetjes C
jammer dat serieus bedoelde topics zo snel worden vervuild, zodat de essentie helemaal verloren gaat.

het lijkt wel een kleuterklas, zo genant. Dan werd het topic van Ezel toch wat serieuzer genomen als ik dat nalees. Maar ja, fijn dat TS ook zijn verhaal wilde delen, zoals ik dat ook ergens in dit inmiddels ondergesneeuwde topic heb gedaan.
quote:PayPig schreef op 25 april 2016 @ 18:39:

jammer dat serieus bedoelde topics zo snel worden vervuild, zodat de essentie helemaal verloren gaat.

het lijkt wel een kleuterklas, zo genant. Dan werd het topic van Ezel toch wat serieuzer genomen als ik dat nalees. Maar ja, fijn dat TS ook zijn verhaal wilde delen, zoals ik dat ook ergens in dit inmiddels ondergesneeuwde topic heb gedaan.

Welkom op vief. Op welke serieus bedoelde topics heb jij hier op vief al allemaal gereageerd sinds je vandaag al lid bent?
Als twee volwassen mensen een dergelijke overeenkomst aangaan is er weinig mis mee lijkt me? Wel kan ik me voorstellen dat er iets meer haken en ogen aanzitten en dat er een risico aan vast zit maar wanneer je er verstandig mee omgaat en desnoods wat op papier laat zetten is het toch gewoon prima?

De een geeft het geld dat ze verdienen uit aan genoeg kleding om 8 kasten te vullen, de ander beleeft er plezier aan het af te staan aan iemand die het dan voor hem/haar uitgeeft. Je kan overal een mening over hebben natuurlijk maar het is toch gewoon een kwestie van leven en laten leven?

Vooral doen als je het prettig vind, maar zoals met alles wel je verstand erbij blijven gebruiken.
quote:Dormouse schreef op 26 april 2016 @ 10:26:

Als twee volwassen mensen een dergelijke overeenkomst aangaan is er weinig mis mee lijkt me? Wel kan ik me voorstellen dat er iets meer haken en ogen aanzitten en dat er een risico aan vast zit maar wanneer je er verstandig mee omgaat en desnoods wat op papier laat zetten is het toch gewoon prima?

De een geeft het geld dat ze verdienen uit aan genoeg kleding om 8 kasten te vullen, de ander beleeft er plezier aan het af te staan aan iemand die het dan voor hem/haar uitgeeft. Je kan overal een mening over hebben natuurlijk maar het is toch gewoon een kwestie van leven en laten leven?

Vooral doen als je het prettig vind, maar zoals met alles wel je verstand erbij blijven gebruiken.O maar dat vind ik ook hoor. Het lijk me alleen niet zo 'makkelijk' als het klinkt.
Anders had ik al lang een geldslaaf ????

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven