verjaardag chreche

11-11-2008 14:06 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat ik me afvroeg, ben je als ouder bij de eerste verjaardag van je kind op de chreche?
Hangt van creche af en vervolgens van wat je zelf wilt. Even vragen op de creche dus wat daar gebruikelijk is.
Bij ons niet maar als je dat wilt moet dat geen probleem zijn lijkt me,.. Zal per creche verschillen.
Was bij mij niet zo. Leuke traktatie meegegeven en een fototoestel om was kiekjes te maken.
Ik dacht even dat het een typfout was maar je bent wel erg consequent.....

Wij hadden gewoon een traktatie mee en de creche maakte zelf foto's die ze later in zijn boekje plakten.
bij ons mag t....net wat je zelf wil
Bij ons ook niet, maar bij sommige creches vinden ze het misschien wel leuk als de ouders er een half uurtje bij zijn.

Leidsters maakten zelf foto's, maar het is wel een leuke tip om je eigen toestel ook mee te geven.
Ik was er niet bij. Eerste verjaardag vierden we gewoon thuis

Denk overigens dat er maar weinig kdv's zijn die er een probleem van maken als jij even komt tijdens het trakteren.
Bij ons wel, maar niet iedereen kan of wil daar vrij voor nemen natuurlijk

Meestal bespraken we dat even van tevoren met de ouders, welke dag het gevierd werd en of ze dr bij wilden zijn...

Soms kwam opa of oma mee... meestal brachten ze dan wel het kind wat later, en gingen na het "feestje"weg, zodat het niet te verwarrend was met 2 keer afscheid nemen enzo...
quote:whopper schreef op 11 november 2008 @ 14:10:

Ik dacht even dat het een typfout was maar je bent wel erg consequent.....

.
Borrie> bij ons precies t zelfde

En idd fototoestel meegeven is erg leuk! Wij maken dan ook foto's.
Ik had er niet eens bij stilgestaan eigenlijk om erbij te blijven, maar we geven traktaties aan de leidsters die ze aan de andere kindjes mogen geven en geven uiteraard dochter af. En dan gaan we werken. Dochter is op haar eigen verjaardag thuis, maar de vrijdag erop 'viert' ze het dan op het kdv, maar daar doen we zelf verder niets mee dus. Het kdv maakt altijd heel veel foto's met verjaardagen, dus ik ga mijn eigen toestel niet meegeven.
Bij ons is het niet gebruikelijk dat de ouders er bij zijn. Een fototoestel meegeven wordt wel veel gedaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven