verjaardag chreche

dinsdag 11 november 2008 om 14:30
Bij ons wel, maar niet iedereen kan of wil daar vrij voor nemen natuurlijk
Meestal bespraken we dat even van tevoren met de ouders, welke dag het gevierd werd en of ze dr bij wilden zijn...
Soms kwam opa of oma mee... meestal brachten ze dan wel het kind wat later, en gingen na het "feestje"weg, zodat het niet te verwarrend was met 2 keer afscheid nemen enzo...
Meestal bespraken we dat even van tevoren met de ouders, welke dag het gevierd werd en of ze dr bij wilden zijn...
Soms kwam opa of oma mee... meestal brachten ze dan wel het kind wat later, en gingen na het "feestje"weg, zodat het niet te verwarrend was met 2 keer afscheid nemen enzo...
dinsdag 11 november 2008 om 15:06
Ik had er niet eens bij stilgestaan eigenlijk om erbij te blijven, maar we geven traktaties aan de leidsters die ze aan de andere kindjes mogen geven en geven uiteraard dochter af. En dan gaan we werken. Dochter is op haar eigen verjaardag thuis, maar de vrijdag erop 'viert' ze het dan op het kdv, maar daar doen we zelf verder niets mee dus. Het kdv maakt altijd heel veel foto's met verjaardagen, dus ik ga mijn eigen toestel niet meegeven.