Napraattopic 59

19-04-2016 22:16 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Geen idee.

Ik houd het niet bij. Maar als je op deze wijze schrijft dan kom je ook maar antwoord geven. Hopelijk dit keer met meer inhoud dan dat ik alleen maar zeik. We gaan het zien.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Mikadoos schreef op 28 april 2016 @ 18:44:

[...]

Of andere meelezers van dat topic Zeker
Je bent zelf een theepot
Ik volg het ff niet Enn, tegen wie praat je nou?
quote:Gatti schreef op 28 april 2016 @ 19:51:

Is er nou een post weggehaald?Jep
Enn pas op de mods hebben je link in het topic ook verwijdert, niet dat je zo een ban hebt
quote:Marana_ schreef op 28 april 2016 @ 19:54:

Ik volg het ff niet Enn, tegen wie praat je nou?Lees het topic 'gemeen naar kind' oid . Ik mag geen link van dat topic hier plaatsen dacht ik.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Honeymoonquiz schreef op 28 april 2016 @ 19:46:

Heb al een waarschuwing wegens mijn verderfelijke forumgedrag in dat topic.Serieus. Een waarschuwing????
quote:Franjestaart schreef op 28 april 2016 @ 19:56:

Enn pas op de mods hebben je link in het topic ook verwijdert, niet dat je zo een ban hebtWaarom? Napraat is er toch om verder te praten waar het in de topic niet 'ontopic' meer is? Zie niet in wat ik hier verkeerd doe. TO dropt zelf een flink aantal kritiekpunten in haar topic. Napraat is de ideale plek om dat te bespreken en waar dat mag. Kijk de OP er maar op na, ik houd me keurig aan de door de Mods zelf gemaakte afspraken.

Ik snap soms de ballen van het forum Als ik forum, schrijf ik alleen op de topics waar ik actief ben en de top 10. Daar zie ik dikwijls TO tussen staan als reactie en ik reageer standaard niet op haar. Ze heeft een manier van denken en posten, waardoor forummers terecht bepaalde dingen zeggen, zij (of andere forummers) gaan dan staffen en hoppa! Daar een ban, hier een waarschuwing. Ik laat mij er niet meer door verleiden, want anders heb ik weer een waarschuwing

En Star heeft een 48-uurs ban.
quote:Honeymoonquiz schreef op 28 april 2016 @ 19:46:

Heb al een waarschuwing wegens mijn verderfelijke forumgedrag in dat topic.Belachelijk. Je was kritisch, maar vond echt niet alles oké wat er tegen to gezegd werd.
quote:Honeymoonquiz schreef op 28 april 2016 @ 19:50:

En volgens mij heeft star een ban?Nou ja...wordt steeds gekker.
Ooh dat topic, daar heb ik vanmiddag de eerste pagina van gelezen, vervelende TO vind ik dat. Ff bijlezen.
quote:Enn schreef op 28 april 2016 @ 19:44:

misschien is het forum het gedrag van bepaalde mensen wel zat? Dat ze daarom waarschuwingen en bans krijgen door hun nare gedrag op bijna elke topic waarin ze reageren? Dat ze opmerkingen maken die niet door de beugel kunnen en dat anderen dat ook vinden?

Vertel, napraat is ervoor om dit soort zaken te bepraten. Wie ben jij zat en welke opmerkingen maken ze? Ik reageerde in mijn ogen volkomen normaal in het topic dat jij geopend hebt en kreeg van jou terug dat 'we' aan het zeiken waren. Vertel waarom jij denkt bijvoorbeeld mijn post te kunnen afdoen met ' zeiken' ? Ben ik je eerder tegen gekomen?He? Mis ik nu een post hier?
Je bent zelf een theepot
Ik heb hetzelfde als Hq, ik loep niet/nooit, zelfs niet als het gezegd wordt in een topic. Maar TO is mij bijgeleven met haar topics, als is het maar omdat ik mijn allereerste waarschuwing in 10 jaar tijd forummen gekregen heb
quote:Enn schreef op 28 april 2016 @ 19:57:

[...]

Waarom? Napraat is er toch om verder te praten waar het in de topic niet 'ontopic' meer is? Zie niet in wat ik hier verkeerd doe. TO dropt zelf een flink aantal kritiekpunten in haar topic. Napraat is de ideale plek om dat te bespreken.Ja eens maar de mods dachten anders mbt de post met de link
quote:Franjestaart schreef op 28 april 2016 @ 20:00:

[...]

Ja eens maar de mods dachten anders mbt de post met de linkDan denken ze maar anders, ik laat me niet de mond snoeren en zomaar afgedaan worden als zeikerd omdat ik bang ben voor een ban. Maar dat is wat mij betreft niet de issue; de angst voor een ban. Mijn issue is een mevrouw of meneer die algemeen tekeer gaat tegen iedereen en alles omdat zij blijkbaar forummers een lesje wil leren? Nou kom dan maar hier en vertel.
quote:Het-groepje schreef op 28 april 2016 @ 19:57:

[...]

Serieus. Een waarschuwing????Ja want ik had niks mogen zeggen over vorige topics (schoonma en vriend die haar zwanger op de gestripte bovenverdieping liet zitten).
quote:WaaromPorque schreef op 28 april 2016 @ 19:13:

[...]

Je vergeet dat natuurlijk nooit meer.

Niet wantrouwend geworden?Na die gebeurtenis wel een tijdje ja, maar dat heb ik maar weer gauw laten varen want wantrouwen brengt je meestal niet zo ver. En ik wil ook wel een beetje ontspannen kunnen internetten
quote:Honeymoonquiz schreef op 28 april 2016 @ 20:01:

[...]

Ja want ik had niks mogen zeggen over vorige topics (schoonma en vriend die haar zwanger op de gestripte bovenverdieping liet zitten).Dat mag alleen bij yggdrasil en op actueel, dat weet iedereen
Even kijken waar jullie het nu over hebben..... *topic zoekt*
quote:Mikadoos schreef op 28 april 2016 @ 20:02:

[...]

Na die gebeurtenis wel een tijdje ja, maar dat heb ik maar weer gauw laten varen want wantrouwen brengt je meestal niet zo ver. En ik wil ook wel een beetje ontspannen kunnen internetten

Goed van je! Gezonde scepsis houden is het beste denk ik. En geen persoonlijke info delen.

(Gegevens dus)
Oh zij.

Die is alleen maar uit op reacties, kijken hoever ze mensen krijgt.

Suf dat je link is verwijderd Enn, linkjes mogen wel, quotes niet, uit andere topics. Verkeerde mod getroffen wellicht.
Je bent zelf een theepot
quote:Mikadoos schreef op 28 april 2016 @ 20:05:

Even kijken waar jullie het nu over hebben..... *topic zoekt*"Gemene dingen bij je kind doen"
quote:Mikadoos schreef op 28 april 2016 @ 20:05:

Even kijken waar jullie het nu over hebben..... *topic zoekt*Gemene dingen bij je kind doen
quote:WaaromPorque schreef op 28 april 2016 @ 20:07:

[...]

Goed van je! Gezonde scepsis houden is het beste denk ik. En geen persoonlijke info delen.

(Gegevens dus)En zo is het!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven