Napraattopic 59
dinsdag 19 april 2016 om 22:16
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 28 april 2016 om 20:38
quote:Elsa schreef op 28 april 2016 @ 20:30:
[...]
ja ik las daar nav wd40 reactie in het modtopic.
en dacht gelijk aan dat menig mens zich kapot lacht om funniest home videoos. dus wilde dat hier of daar schrijven. maar na verder te lezen zag ik dat jij dat ook had geschreven.
ik vind dat een stom programma, en ik ben ook geen fan van mensen die allemaal filmpjes maken, maar de drama die ze over haar heenkreeg vond ik wel overdreven, iedereen moest er wat van zeggen.
dan heb je toch ook geen zin meer om aardig te reageren?
kan je gaan reageren op die posititievelingen, maar dat is geen doen als het er zo aan toe gaat
Er een topic over openen is weten dat je felle reacties krijgt. Welk nut heeft om te melden dat wat ze schrijft in haar TP?
Kom op, ze wil reacties uitlokken.
[...]
ja ik las daar nav wd40 reactie in het modtopic.
en dacht gelijk aan dat menig mens zich kapot lacht om funniest home videoos. dus wilde dat hier of daar schrijven. maar na verder te lezen zag ik dat jij dat ook had geschreven.
ik vind dat een stom programma, en ik ben ook geen fan van mensen die allemaal filmpjes maken, maar de drama die ze over haar heenkreeg vond ik wel overdreven, iedereen moest er wat van zeggen.
dan heb je toch ook geen zin meer om aardig te reageren?
kan je gaan reageren op die posititievelingen, maar dat is geen doen als het er zo aan toe gaat
Er een topic over openen is weten dat je felle reacties krijgt. Welk nut heeft om te melden dat wat ze schrijft in haar TP?
Je bent zelf een theepot
donderdag 28 april 2016 om 20:38
quote:SuzanneSuus schreef op 28 april 2016 @ 20:30:
[...]
Wil je een of ?
.
Ik vind het allebei wel lekker hoor maar daar deed ik het niet om. Ik ben gewoon zo, klaar.
Maar als jij graag wilt mailen? Ga je gang!
[...]
Wil je een of ?
.
Ik vind het allebei wel lekker hoor maar daar deed ik het niet om. Ik ben gewoon zo, klaar.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 28 april 2016 om 20:40
donderdag 28 april 2016 om 20:42
quote:SuzanneSuus schreef op 28 april 2016 @ 20:38:
[...]
hoezo weet je dat, of bedoel je dat op viva veelal felle reacties worden gegeven?
en welk nut, een OP moet toch text bevatten
[...]
hoezo weet je dat, of bedoel je dat op viva veelal felle reacties worden gegeven?
en welk nut, een OP moet toch text bevatten
quote:Enn schreef op 28 april 2016 @ 20:25:
[...]
Nou kijk eens aan! Dan heb ik mij daarnet koirig aan de regels gehouden.In mijn officiële waarschuwing staat ook dat je niet mag linken naar andere topics (en dat had ik nota bene niet eens gedaan). Denk dat de mod van dienst een beetje in de war is.
[...]
Nou kijk eens aan! Dan heb ik mij daarnet koirig aan de regels gehouden.In mijn officiële waarschuwing staat ook dat je niet mag linken naar andere topics (en dat had ik nota bene niet eens gedaan). Denk dat de mod van dienst een beetje in de war is.
Ik heb dat topic even snel gescand maarja, deze TO doet het er toch ook wel een beetje om? Bijna al haar topics gaan zo, maar ook haar individuele reacties. Ik verbaas me er niet over zal ik maar zeggen. En dat andere posters er fel op reageren is dan weer een uitgelezen kans om lekker te gaan staffen, ofzo.
donderdag 28 april 2016 om 20:47
quote:Honeymoonquiz schreef op 28 april 2016 @ 20:42:
[...]
In mijn officiële waarschuwing staat ook dat je niet mag linken naar andere topics (en dat had ik nota bene niet eens gedaan). Denk dat de mod van dienst een beetje in de war is.
Beste mod,
Als reactie op mijn officiële waarschuwing wil ik u graag wijzen op de officiële huisregels. Daarnaast wil ik u aanraden om te kijken naar de post waarvoor u mij deze waarschuwing gegeven heeft en u er vriendelijk op wijzen dat ik de overtreding-die-geen-overtreding-is niet begaan heb.
Ik wens u een prettige avond en vooral een goede nachtrust.
[...]
In mijn officiële waarschuwing staat ook dat je niet mag linken naar andere topics (en dat had ik nota bene niet eens gedaan). Denk dat de mod van dienst een beetje in de war is.
Beste mod,
Als reactie op mijn officiële waarschuwing wil ik u graag wijzen op de officiële huisregels. Daarnaast wil ik u aanraden om te kijken naar de post waarvoor u mij deze waarschuwing gegeven heeft en u er vriendelijk op wijzen dat ik de overtreding-die-geen-overtreding-is niet begaan heb.
Ik wens u een prettige avond en vooral een goede nachtrust.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
donderdag 28 april 2016 om 20:50
quote:Mikadoos schreef op 28 april 2016 @ 20:42:
Ik heb dat topic even snel gescand maarja, deze TO doet het er toch ook wel een beetje om? Bijna al haar topics gaan zo, maar ook haar individuele reacties. Ik verbaas me er niet over zal ik maar zeggen. En dat andere posters er fel op reageren is dan weer een uitgelezen kans om lekker te gaan staffen, ofzo.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 28 april 2016 om 20:51
Vandaar de vriendelijke uitnodiging om het nu eens in alle openheid te komen bespreken.
Wel zo eerlijk niet? Mail, staf en ander gedram houdt het in stand.
Wel zo eerlijk niet? Mail, staf en ander gedram houdt het in stand.
donderdag 28 april 2016 om 20:52
quote:Enn schreef op 28 april 2016 @ 20:38:
[...]
Ik weet dat je zo bent, dat schreef ik ook.
Omdat ik niet heb gepost ik dat topic vind ik mailen wat ongepast.
Nou vooruit, een
[...]
Ik weet dat je zo bent, dat schreef ik ook.
Omdat ik niet heb gepost ik dat topic vind ik mailen wat ongepast.
Nou vooruit, een
Je bent zelf een theepot
donderdag 28 april 2016 om 20:55
quote:Elsa schreef op 28 april 2016 @ 20:42:
[...]
en welk nut, een OP moet toch text bevattenNee ok, ik wéét het niet. Dan zeg ik dat ik vind dat zij vaker post waarvan ze, denk ik, denkt felle reactirs te krijgen.
[...]
en welk nut, een OP moet toch text bevattenNee ok, ik wéét het niet. Dan zeg ik dat ik vind dat zij vaker post waarvan ze, denk ik, denkt felle reactirs te krijgen.
Je bent zelf een theepot
donderdag 28 april 2016 om 20:56
quote:feow schreef op 28 april 2016 @ 20:34:
Heel ander onderwerp.
Wat is er in vredesnaam erotisch aan plastic poppen met abnormale lichaamsverhoudingen zonder geslachtsdelen??????????????
Erotisch en plastic gaan wat mij betreft niet samen.
Plastic kan zeer effectief zijn maar dat maakt het wat mij betreft nog niet erotisch.
Heel ander onderwerp.
Wat is er in vredesnaam erotisch aan plastic poppen met abnormale lichaamsverhoudingen zonder geslachtsdelen??????????????
Erotisch en plastic gaan wat mij betreft niet samen.
Plastic kan zeer effectief zijn maar dat maakt het wat mij betreft nog niet erotisch.
donderdag 28 april 2016 om 20:57
quote:Honeymoonquiz schreef op 28 april 2016 @ 20:42:
[...]
In mijn officiële waarschuwing staat ook dat je niet mag linken naar andere topics (en dat had ik nota bene niet eens gedaan). Denk dat de mod van dienst een beetje in de war is.Dat denk ik ook, nee, dat weet ik. Zie huisregels dus
[...]
In mijn officiële waarschuwing staat ook dat je niet mag linken naar andere topics (en dat had ik nota bene niet eens gedaan). Denk dat de mod van dienst een beetje in de war is.Dat denk ik ook, nee, dat weet ik. Zie huisregels dus
Je bent zelf een theepot
donderdag 28 april 2016 om 20:59