Het Stamcafé XI

21-04-2016 20:39 3023 berichten
Deel elf van ons heerlijke café!

We zijn in Barcelona neergestreken.

Het is weer eens wat anders.

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 29 april 2016 @ 17:59:

[...]

Nou... dat zit nog effe. Aan de ene kant smul ik natuurlijk (ik blijf een ouwe relteef he), aan de andere kant vind ik het vooral genant. En sneu voor die drie koters. Raaaare mensen heb je toch op de wereld.Oeh publiekelijk uitvechten als je kinderen hebt is erg zeg
I like being a mess. It's who I am.
Omdat ik het nergens anders kwijt kan maar even snel hier: Ik verdenk collega's van een affaire. En net kwamen ze terug van een gezamenlijk werkbezoek en roken ze allebei naar hetzelfde luchtje (net gedoucht)
quote:Het-groepje schreef op 29 april 2016 @ 18:06:

Omdat ik het nergens anders kwijt kan maar even snel hier: Ik verdenk collega's van een affaire. En net kwamen ze terug van een gezamenlijk werkbezoek en roken ze allebei naar hetzelfde luchtje (net gedoucht) Je bent een echte speurneus
I like being a mess. It's who I am.

Omdat ik het nergens anders kwijt kan maar even snel hier: Ik verdenk collega's van een affaire. En net kwamen ze terug van een gezamenlijk werkbezoek en roken ze allebei naar hetzelfde luchtje (net gedoucht) Oew, saucy!

Omdat ik het nergens anders kwijt kan maar even snel hier: Ik verdenk collega's van een affaire. En net kwamen ze terug van een gezamenlijk werkbezoek en roken ze allebei naar hetzelfde luchtje (net gedoucht) Rechtstreeks vragen. Zo lullig als jij met allemaal kriebels loopt terwijl ze gewoon met dezelfde overmatig geurende handzeep hun toiletbezoek afgesloten hebben.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 29 april 2016 @ 18:13:

[...]

Rechtstreeks vragen. Zo lullig als jij met allemaal kriebels loopt terwijl ze gewoon met dezelfde overmatig geurende handzeep hun toiletbezoek afgesloten hebben.Ik mag toch aannemen dat ze niet roken naar de toiletzeep van het werk he. Stel je voor zeg, dat zou betekenen dat Het Groepje haar handen nooit wast na het toiletbezoek.

Laat maar, niet goed gelezen.

Maar ik wil natuurlijk wel gezellig mee investigeren: Groepje, ben jij daar ook wel eens op werkbezoek geweest? En rook de toiletzeep daar net zo als jouw al dan niet een affaire hebbende collegae vandaag deden?
Groepje!!!! Kom op met de smeuïge verhalen! En Pumps, laat maar komen die hapjes! En Haaaai Hats! En Yas kwam wild van de kapper en LV gelooft de weermeneren- en mevrouwen....

*valt het het op dat ik me te pletter verveel*
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik wil óók een affaire! Desnoods met handzeep!

( valt het al op dat de affaire met het woordje ook heel subtiel bevestigd is?)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 29 april 2016 @ 18:13:

[...]

Rechtstreeks vragen. Zo lullig als jij met allemaal kriebels loopt terwijl ze gewoon met dezelfde overmatig geurende handzeep hun toiletbezoek afgesloten hebben.Maar het kan zijn dat ze gewoon graag stoeien en hij vogelpoep in zijn haar had en zij heeft helpen uitspoelen natuurlijk
Dan feliciteren groepje.

Van harte met het verwijderen van de vogelpoep met geurende handzeep!

En als ze verbaast reageren:

Tja, dát of een affaire hoor, je kunt niet álles hebben.
quote:Oudblond schreef op 29 april 2016 @ 18:19:

Groepje!!!! Kom op met de smeuïge verhalen! En Pumps, laat maar komen die hapjes! En Haaaai Hats! En Yas kwam wild van de kapper en LV gelooft de weermeneren- en mevrouwen....

*valt het het op dat ik me te pletter verveel*

Hee, is dit een samenvatting? Wat handig!

Ik verveel me ook blond, alleen is het verveling uit frustratie. Ik moet al maanden aan mijn scriptie werken, maar ik krijg wat ik in mijn hoofd heb niet op 'papier'. Telkens als ik het probeer, loop ik letterlijk weg. Ik krijg t gewoon niet gestructureerd voor mezelf.
Oh Kittens, ik zou je met heel veel liefde willen helpen. Ik schrijf nogal makkelijk. Ik heb een vriend met zijn scriptie geholpen: Hij maakte een tekstbriefing en ik de tekst. Dus hij de feiten, ik de zinnen. Werkte prima!
Hallo heb ik wat gemist? Moet ik bijlezen? Het was ff druk irl
Dag Save!!! Ik heb een paar post eerder een soortement van samenvating geschreven Het Groepje vermoedt een affaire op haar werk, dat was wel zowat het spannenste van vandaag
quote:Oudblond schreef op 29 april 2016 @ 19:41:

Oh Kittens, ik zou je met heel veel liefde willen helpen. Ik schrijf nogal makkelijk. Ik heb een vriend met zijn scriptie geholpen: Hij maakte een tekstbriefing en ik de tekst. Dus hij de feiten, ik de zinnen. Werkte prima!Hihi, dat zou wel fijn zijn. Kruip ik gezellig met mijn laptop bij jou ik bed. Hoef jij je ook niet meer te vervelen
quote:SaveTheDay schreef op 29 april 2016 @ 19:44:

Hallo heb ik wat gemist? Moet ik bijlezen? Het was ff druk irl Hallo!
quote:Oudblond schreef op 29 april 2016 @ 19:49:

Dag Save!!! Ik heb een paar post eerder een soortement van samenvating geschreven Het Groepje vermoedt een affaire op haar werk, dat was wel zowat het spannenste van vandaag

Oew juicy

Hoest met jou?
quote:Kittens schreef op 29 april 2016 @ 19:50:

[...]

Hallo!Hello
quote:AllyMcBeal schreef op 29 april 2016 @ 17:33:

[...]

Is het zo erg Moi?Mwah, beetje weeïg.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:SaveTheDay schreef op 29 april 2016 @ 19:53:

[...]

Oew juicy

Hoest met jou?Behalve dat de weegschaal maar niet omhoog wil en ik me intussen ontzettend verveel, wel goed. De ontstekingen nemen af en mijn temperatuur is nog maar iets verhoogd. En de fysio prees me vandaag dat ik mijn oefeningen trouw doe Alsof ik iets anders KAN doen...
quote:Moirai schreef op 29 april 2016 @ 19:54:

[...]

Mwah, beetje weeïg.Iets verkeerd gegeten of erg moe?
quote:Oudblond schreef op 29 april 2016 @ 19:57:

[...]

Iets verkeerd gegeten of erg moe?

Te lang in de kroeg gehangen

Het was erg gezellig, maar ik ben oud en niets meer gewend.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:Oudblond schreef op 29 april 2016 @ 19:57:

[...]

Behalve dat de weegschaal maar niet omhoog wil en ik me intussen ontzettend verveel, wel goed. De ontstekingen nemen af en mijn temperatuur is nog maar iets verhoogd. En de fysio prees me vandaag dat ik mijn oefeningen trouw doe Alsof ik iets anders KAN doen...Goed zo, luister jij maar braaf naar je lijf
quote:Moirai schreef op 29 april 2016 @ 19:58:

[...]

Te lang in de kroeg gehangen

Het was erg gezellig, maar ik ben oud en niets meer gewend. Ik adviseer je spek en eieren...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven