Help!

11-11-2008 21:24 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste mensen!

Ik heb dringent advies nodig!

Het gaat om het volgende:

Ik kan heb een hele goede vriendin en zij heeft weer een vriendje.

Dat vriendje heeft weer een vriend en wij vinden elkaar dus helemaal leuk!

Je zou denken wat is het probleem!

Nou mijn vriendin heeft echt een hekel aan die jongen, terwijl ik hem echt heel leuk vind!

We weten nu beide niet wat te doen!, Mijn vriendin denkt dat hij tussen ons in komt maar dat zal echt niet gebeuren!

Zij heeft zo'n hekel aan hem, terwijl het misschien wel mijn vriendje kan worden!

Wat moet ik nu doen?
Naar het Yes-forum gaan?
Ja, dat vind ik echt.
Hoe kan ik dat vinden?

Ik ken deze site nog maar net vandaag deze vraag!
www.yes.nl
Hoe oud ben je eigenlijk? Denk nl dat ze op het Yes- forum meer van jouw leeftijd zijn.
Ja, dat vind ik echt.
mijn idee...
heeft de tina ook een forum?
Ik denk dat je het niet moet doen hoor. Wie vind je nou leuker, dat joch of je vriendin? Weet waar je prioriteiten liggen! Als er ook maar een ieniemienie-kans is dat deze guy tussen jou en je BFF komt: laten gaan die gozer.
Die vriend van haar vriend staat toch ook niet tussen haar en haar vriend? Dus waarom denkt ze dat hij wel tussen jou en je vriendin zou komen? Is ze niet gewoon bang dat als jij een vriendje krijgt (wie dan ook) ze jou kwijtraakt als vriendin?
Het deed mij meer denken aan de girlz. Misschien hebben die ook een forum?
de girlz? Ow help. Ik word echt oud.
Mijn buurmeisje van 14 leest hem echt vrij regelmatig!
quote:Mamasaar schreef op 11 november 2008 @ 21:26:

Naar het Yes-forum gaan?
christus
pfffffffffffff
Oké, het is niet helemaal de leeftijdscategorie die hier gemiddeld post, maar dat geeft toch niet? Als je dit topic "beneden niveau" vindt, post dan gewoon niet. Ik vind de reacties een beetje flauw.

Mag is vragen hoe oud je bent? En welke bezwaren je vriendin precies tegen die jongen heeft? Zijn de dingen die je relatie met hem negatief kunnen beïnvloeden (onbetrouwbaar, associaal) of zijn het oppervlakkige dingen (heeft een verkeerd kapsel, praat alleen over auto's)?
Geef het even de tijd om te kijken of het echt iets wordt met deze jongen. En praat dan met je vriendin, vertel haar waarom je deze jongen zo leuk vindt...
tsja dit is idd een gevalletje Yes
Help! gebruiken we voor ernstigere dingen...
Tjongejonge, wat voelen we onszelf weer verheven hier, wat een flauwe reacties zeg

Probeer toch nog is met je vriendin te praten en als zij echt een vriendin van je is gunt ze je ook een jongen die zij niet zo leuk vindt.

En laat die vrouwen hier maar lullen dat is allemaal leeftijdnijd, zo makkelijk om te vergeten dat wij ook zo jong zijn geweest.
Éigenlijk hè, moest ik in eerste instantie erg lachen om de reacties. Maar Mizzzi, je hebt gelijk!
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
Dankje wel

Ja het is toch niet leuk als je niet serieus genomen wordt, en bij iedere leeftijd horen nu eenmaal bepaalde onzekerheden.

Zij zal zelf later misschien ook zoiets hebben van waar heb ik me toen druk over gemaakt, maar dat wil niet zeggen dat het nú voor haar een echt probleem is.

Als je ouder bent durf je ook meer afstand te nemen van vriendinnen, laat je niet alles bepalen daardoor.
Go Mizzzi!

Snub, ik denk dat je je niet druk hoeft te maken. Kijk gewoon hoe het gaat met die jongen. Je hoeft toch niet perse dingen samen te doen met je vriendin en hem? Misschien is het na 2 weken wel weer over. Als je het niet probeert hou je misschien altijd spijt.

Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven