Het Stamcafé XI

21-04-2016 20:39 3023 berichten
Deel elf van ons heerlijke café!

We zijn in Barcelona neergestreken.

Het is weer eens wat anders.

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

Ik wil je ook wel helpen maar verhalen schrijven is niet mijn ding. Ik ben van kernwoorden en korte zinnen.
Alle reacties Link kopieren
:quote:Hayek schreef op 29 april 2016 @ 22:18:

[...]

Heb ik al lang gedaan........
The owls are not what they seem
quote:LadyL0101 schreef op 29 april 2016 @ 22:19:

:

[...]

Proost!

Ik hoop dat het hier snel saai wordt, dan krijg ik mezelf tenminste naar bed geschopt. Ik vrees dat ik er anders nog eentje neem........
Oh dear, how sad, never mind.
quote:LadyL0101 schreef op 29 april 2016 @ 22:13:

[...]

Kun je aan die vriendin uitleggen waarom je deze foto nam? Meer is t niet... Ik zit soms echt hardop voor mezelf te formuleren. En dan de kernversie opschrijven.

Niet opgeven hoor! T hoeft geen pageturner te zijn hè, je blijft beeldend kunstenaar...

Dat vind ik al een moeilijke vraag

Ik denk dat het voor de praktijk uiteindelijk wel goed gaat. Desnoods verzin ik iets (wat de meesten doen, maar daar ben ik geen fan van).

Maar die scriptie..
quote:Hayek schreef op 29 april 2016 @ 22:17:

[...]

Moderne bitterballen kunnen ook in de oven. De Airfryer is ook een oven. Helemaal eensch, maar mijn lekkere zelfgemaakte frietjes... Die komen toch echt alleen maar - zoals ze moeten smaken - uit een frituurpan! En he, deze tante Sidonia probeert spek op de botten te kweken met heeeeel gezond eten en met als uitsmijters (ook lekker) heerlijke brie, gefrituurde uienringen, paddestoelen in deegjes, garnalen- en linzenkroketjes en ik wil ook de gefrituurde petersellie niet missen
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Zelfgemaakte frietjes
quote:SaveTheDay schreef op 29 april 2016 @ 22:18:

Ik wil je ook wel helpen maar verhalen schrijven is niet mijn ding. Ik ben van kernwoorden en korte zinnen.Lief!
quote:SaveTheDay schreef op 29 april 2016 @ 22:18:

Ik wil je ook wel helpen maar verhalen schrijven is niet mijn ding. Ik ben van kernwoorden en korte zinnen.Ik ook.
quote:Oudblond schreef op 29 april 2016 @ 22:24:

[...]

Helemaal eensch, maar mijn lekkere zelfgemaakte frietjes... Die komen toch echt alleen maar - zoals ze moeten smaken - uit een frituurpan! En he, deze tante Sidonia probeert spek op de botten te kweken met heeeeel gezond eten en met als uitsmijters (ook lekker) heerlijke brie, gefrituurde uienringen, paddestoelen in deegjes, garnalen- en linzenkroketjes en ik wil ook de gefrituurde petersellie niet missen

Deze Lambik mag best een paar kilo kwijtraken.

Ik moet heel eerlijk toegeven dat gefrituurde friet het lekkerst is. Zeker Heston Blumenthal's triple cooked chips.

Maar ook uit de Airfryer weet ik bijzonder smakelijke frietjes te toveren.
quote:Lady_Voldemort schreef op 29 april 2016 @ 22:27:

[...]

Ik ook.
Hé zeg, mag het gebabbel

Over bitterballen en frietjes en brie en paddestoelen in deegjasjes wat minder? Ik krijg trek en da's niet de bedoeling! Er hoeft zeker niks bij, bij mij
Kittens ik kan best bloemrijk babbelen maar niet zomaar over andermans kunstwerk... Maar als ik je kan helpen? Als interviewer ofzo? Ik verveel me niet overigens
quote:LadyL0101 schreef op 29 april 2016 @ 22:43:

Kittens ik kan best bloemrijk babbelen maar niet zomaar over andermans kunstwerk... Maar als ik je kan helpen? Als interviewer ofzo? Ik verveel me niet overigens

Als ik er uit ben wat ik wil laten zien, zal ik jullie vragen wat jullie van het werk vinden. Misschien kan ik iets met jullie opmerkingen of misschien hebben jullie wel goede vragen waar ik over kan nadenken.

Jullie zijn lief
quote:LadyL0101 schreef op 29 april 2016 @ 22:41:

Hé zeg, mag het gebabbel

Over bitterballen en frietjes en brie en paddestoelen in deegjasjes wat minder? Ik krijg trek en da's niet de bedoeling! Er hoeft zeker niks bij, bij mij Sorry *sluipt weg en neemt een pak toastjes want die punt brie is nog best groot. Vindt in de zoektocht naar echte boter ook een bakje olijven die zielig kijken en bedenkt dat de restjes van de ovenmaaltijd van gisteren ook zielig zijn* Burp
quote:Oudblond schreef op 29 april 2016 @ 22:48:

[...]

Sorry *sluipt weg en neemt een pak toastjes want die punt brie is nog best groot. Vindt in de zoektocht naar echte boter ook een bakje olijven die zielig kijken en bedenkt dat de restjes van de ovenmaaltijd van gisteren ook zielig zijn* Burp
Eet smakelijk Oudblond!
quote:Oudblond schreef op 29 april 2016 @ 22:48:

[...]

Sorry *sluipt weg en neemt een pak toastjes want die punt brie is nog best groot. Vindt in de zoektocht naar echte boter ook een bakje olijven die zielig kijken en bedenkt dat de restjes van de ovenmaaltijd van gisteren ook zielig zijn* BurpHihi, lekker eten jij!
Vandaag deelde een jongen die al een maand of 2 in mijn klas zit en geen enkele vorm van contact toelaat ineens zijn rolletje pepermuntjes met me
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:Moirai schreef op 29 april 2016 @ 22:51:

Vandaag deelde een jongen die al een maand of 2 in mijn klas zit en geen enkele vorm van contact toelaat ineens zijn rolletje pepermuntjes met me

He gatver nou zit ik alweer met natte ogen.

Heeft er nog iemand wat te rellen of zo?

Vandaag deelde een jongen die al een maand of 2 in mijn klas zit en geen enkele vorm van contact toelaat ineens zijn rolletje pepermuntjes met me Wat lief!
En ik zit echt te schransen hier De slaap wil niet komen hoe moe ik me ook voel, maar ik zit dus gewoon de hele koelkast leeg te snaaien. En dat gaat vrees ik zo door tot man thuis komt van het werk en ik hem meteen als knuffel-slaap-kussen inpalm. Moet ik een topic openen?
Het was zo mooi. Ineens schoof hij een pepermuntje over de tafel naar mij. En elke keer als hij er eentje nam, schoof hij er ook eentje naar mij.

Op dat soort momenten vind ik mijn werk echt zo onwijs leuk
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:Moirai schreef op 29 april 2016 @ 22:55:

Het was zo mooi. Ineens schoof hij een pepermuntje over de tafel naar mij. En elke keer als hij er eentje nam, schoof hij er ook eentje naar mij.

Op dat soort momenten vind ik mijn werk echt zo onwijs leuk Als ik dit lees mis ik mijn werk..
quote:Moirai schreef op 29 april 2016 @ 22:55:

Op dat soort momenten vind ik mijn werk echt zo onwijs leuk

Hou nou ohooop

Maar wel heel lief, inderdaad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven