Het Stamcafé XI
donderdag 21 april 2016 om 20:39
Deel elf van ons heerlijke café!
We zijn in Barcelona neergestreken.
Het is weer eens wat anders.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
We zijn in Barcelona neergestreken.
Het is weer eens wat anders.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
zaterdag 30 april 2016 om 01:59
zaterdag 30 april 2016 om 02:00
quote:Eleonora-1 schreef op 30 april 2016 @ 01:59:
[...]
O ja.
Zo heb ik de hele tijd onder de douche gaan uitgesteld. En toen viel ik in slaap. Op de bank. En daarna ging ik douchen en nu ben ik natuurlijk klaarwakker.Dat is erg balen. Heter douchen? Ik word daar altijd wel wat lomer van.
[...]
O ja.
Zo heb ik de hele tijd onder de douche gaan uitgesteld. En toen viel ik in slaap. Op de bank. En daarna ging ik douchen en nu ben ik natuurlijk klaarwakker.Dat is erg balen. Heter douchen? Ik word daar altijd wel wat lomer van.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
zaterdag 30 april 2016 om 02:01
quote:Moirai schreef op 30 april 2016 @ 01:56:
[...]
Dat zoiets heftigs gebeurt is ook ontzettend naar.
Dat wil niet zeggen dat anderen niets meer mogen "hebben".Ik zeg ook helemaal niet dat ze niks mogen hebben, ik heb het over het contrast en dat ik dat gezeik dus nu ff niet snap. Met als conclusie dat ze lekker mogen dooremmeren en dat ik wel optief - want ik snap vanwege dat contrast veel meer niet
[...]
Dat zoiets heftigs gebeurt is ook ontzettend naar.
Dat wil niet zeggen dat anderen niets meer mogen "hebben".Ik zeg ook helemaal niet dat ze niks mogen hebben, ik heb het over het contrast en dat ik dat gezeik dus nu ff niet snap. Met als conclusie dat ze lekker mogen dooremmeren en dat ik wel optief - want ik snap vanwege dat contrast veel meer niet
zaterdag 30 april 2016 om 02:03
quote:Moirai schreef op 30 april 2016 @ 00:14:
Zo grappig, zeiken over internet op een forum.
Iedereen is wel verslaafd aan iets
Zeiken noemde je het toch hier in het stamcafe? Maakt niet uit of je mij bedoelt of niet, het gaat over mijn topic. Jij zeikt over dat mensen ""zeiken". Mensen gaven antwoord, zo zag ik het.
Het topic was gewoon een vraag.
Naar aanleiding van een ander topic.
Ik vond je reactie hier nogal vreemd eerlijk gezegd.
Zo grappig, zeiken over internet op een forum.
Iedereen is wel verslaafd aan iets
Zeiken noemde je het toch hier in het stamcafe? Maakt niet uit of je mij bedoelt of niet, het gaat over mijn topic. Jij zeikt over dat mensen ""zeiken". Mensen gaven antwoord, zo zag ik het.
Ik vond je reactie hier nogal vreemd eerlijk gezegd.
zaterdag 30 april 2016 om 02:03
quote:yette schreef op 30 april 2016 @ 02:01:
[...]
Ik zeg ook helemaal niet dat ze niks mogen hebben, ik heb het over het contrast en dat ik dat gezeik dus nu ff niet snap. Met als conclusie dat ze lekker mogen dooremmeren en dat ik wel optief - want ik snap vanwege dat contrast veel meer niet
Maar dat is toch niet te voorkomen op een forum? Iedereen maakt van alles mee, jij vandaag iets heftigs in jouw omgeving, ik in de mijne.
Maar dat er gewoon gesprekken en gedoetjes lopen lijkt me heel normaal eigenlijk.
[...]
Ik zeg ook helemaal niet dat ze niks mogen hebben, ik heb het over het contrast en dat ik dat gezeik dus nu ff niet snap. Met als conclusie dat ze lekker mogen dooremmeren en dat ik wel optief - want ik snap vanwege dat contrast veel meer niet
Maar dat is toch niet te voorkomen op een forum? Iedereen maakt van alles mee, jij vandaag iets heftigs in jouw omgeving, ik in de mijne.
Maar dat er gewoon gesprekken en gedoetjes lopen lijkt me heel normaal eigenlijk.
zaterdag 30 april 2016 om 02:05
quote:yette schreef op 30 april 2016 @ 02:01:
[...]
Het gezanik is weer voorbij hoor Yet.
Ik vind wat jij meemaakt inderdaad altijd heel heftig. En ik vind je stoer.
Hoe is het nu met zoon?
En met jou?
[...]
Het gezanik is weer voorbij hoor Yet.
Ik vind wat jij meemaakt inderdaad altijd heel heftig. En ik vind je stoer.
Hoe is het nu met zoon?
En met jou?
zaterdag 30 april 2016 om 02:05
quote:tattou schreef op 30 april 2016 @ 02:03:
[...]
Ik vond je reactie hier nogal vreemd eerlijk gezegd.Dat mag.
[...]
Ik vond je reactie hier nogal vreemd eerlijk gezegd.Dat mag.
zaterdag 30 april 2016 om 02:06
quote:Eleonora-1 schreef op 30 april 2016 @ 01:57:
[...]
Awww Yette, wat naar. Hoe is het nu met hem?
En je hebt gelijk.
Ik hoop dat je snel terug komt.
Hij ligt knock-out. Ik moet nog 40 minuten zijn ademhaling in de gaten houden vanwege die noodmedicatie. En dan mag ik ook slapen.
Heb dus best zin in wat afleiding, maar een muziekje en sokken bollen is denk ik handiger?
[...]
Awww Yette, wat naar. Hoe is het nu met hem?
En je hebt gelijk.
Ik hoop dat je snel terug komt.
Hij ligt knock-out. Ik moet nog 40 minuten zijn ademhaling in de gaten houden vanwege die noodmedicatie. En dan mag ik ook slapen.
Heb dus best zin in wat afleiding, maar een muziekje en sokken bollen is denk ik handiger?
zaterdag 30 april 2016 om 02:08
quote:yette schreef op 30 april 2016 @ 02:06:
[...]
Ik ben bang dat ik zo afhaak, ik wil even stomweg film kijken.
Dus sokken bollen.....goed plan!
[...]
Ik ben bang dat ik zo afhaak, ik wil even stomweg film kijken.
Dus sokken bollen.....goed plan!
zaterdag 30 april 2016 om 02:23
quote:Lady_Voldemort schreef op 30 april 2016 @ 02:22:
He ja. Heb ik eindelijk weekend, gaan ze liggen te sijbelen over textielverzorging
Ja, de was is zo heerlijk ontspannend.
Ik heb al tig jaar zo'n stoomsysteem. Ik wil echt niet meer zonder.
He ja. Heb ik eindelijk weekend, gaan ze liggen te sijbelen over textielverzorging
Ja, de was is zo heerlijk ontspannend.
Ik heb al tig jaar zo'n stoomsysteem. Ik wil echt niet meer zonder.