morgen een date, wat te doen??
woensdag 12 november 2008 om 10:41
Hallo, ik zou graag jullie advies willen.
Ik heb een meisje leren kennen tijdens een concert.
We zijn 1x in groepsverband met elkaar uit geweest. Dit was erg leuk.
Zo leuk dat ze aangegeven heeft mij meer dan leuk te vinden, aangezien ik hetzelfde voor haar voelt is er niets aan de hand zou je zeggen.
Nu hebben we voor donderdagavond een date staan om elkaar wat beter te leren kennen.
We hebben allebei een lange relatie achter de rug, dus daarom besloten het wat rustig aan te doen.
Tot een paar dagen geleden stuurde we elkaar eigenlijk elke dag wel een sms-je of mailtje. Alleen sinds een aantal dagen is het ijzig stil aan de andere kant. Er wordt niet meer gereageerd op mijn sms-jes of mailtjes. Ik twijfel daarom steeds meer of ik morgen nog wel wat met haar moet afspreken. Straks sta ik voor een dichte deur.
Hoe kan zij nu ineens zo omslaan? Is het verstandig om onze date te annuleren?
Wat vinden jullie?
Alvast bedankt voor de reacties..
Een onzeker iemand
Ik heb een meisje leren kennen tijdens een concert.
We zijn 1x in groepsverband met elkaar uit geweest. Dit was erg leuk.
Zo leuk dat ze aangegeven heeft mij meer dan leuk te vinden, aangezien ik hetzelfde voor haar voelt is er niets aan de hand zou je zeggen.
Nu hebben we voor donderdagavond een date staan om elkaar wat beter te leren kennen.
We hebben allebei een lange relatie achter de rug, dus daarom besloten het wat rustig aan te doen.
Tot een paar dagen geleden stuurde we elkaar eigenlijk elke dag wel een sms-je of mailtje. Alleen sinds een aantal dagen is het ijzig stil aan de andere kant. Er wordt niet meer gereageerd op mijn sms-jes of mailtjes. Ik twijfel daarom steeds meer of ik morgen nog wel wat met haar moet afspreken. Straks sta ik voor een dichte deur.
Hoe kan zij nu ineens zo omslaan? Is het verstandig om onze date te annuleren?
Wat vinden jullie?
Alvast bedankt voor de reacties..
Een onzeker iemand

woensdag 12 november 2008 om 10:45
Zolang zij niet zegt dat er iets aan de hand is er vanuit gaan dat er niets aan de hand is. Niet voor haar gaan denken of invullen.
Het leven is vol risico. In de liefde loop je ook altijd risico een keer gekwetst te worden. Maar als je dat risico nooit durft te nemen, loop je ook mis wat wel kan zijn.
Je hebt niets te verliezen, je hebt haar immers nog niet. Je hebt wel wat te winnen
Het leven is vol risico. In de liefde loop je ook altijd risico een keer gekwetst te worden. Maar als je dat risico nooit durft te nemen, loop je ook mis wat wel kan zijn.
Je hebt niets te verliezen, je hebt haar immers nog niet. Je hebt wel wat te winnen

woensdag 12 november 2008 om 10:57
woensdag 12 november 2008 om 12:21
Misschien juist omdat jullie morgen een afspraak hebben, heeft ze niet heel erg de behoefte om steeds contact te hebben, jullie hebben immers al een afspraak? Smsen enzo is denk ik ook een manier om het contact een beetje " warm te houden". Als er een date gepland is, is dat minder nodig.
Ik zou zeker niet afzeggen en me er ook niet al te druk over maken....
Ik zou zeker niet afzeggen en me er ook niet al te druk over maken....
woensdag 12 november 2008 om 12:28
Hm. Als ik iemand leuk vind en daar een afspraak mee heb, zou ik mij persoonlijk niet de dagen daarvoor gaan inhouden "omdat ik hem toch al ga zien". Dat je niks hoort betekent dat er iets aan de hand is, maar wat dat is dat is lastig in te schatten. Dat kan inderdaad zoals anders zeggen van alles zijn. Ik snap wel heel goed dat hier mee zit, dit is wel "vreemd". Ik begrijp ook heel goed dat dit je onzeker maakt en dat je jezelf niet wil kwetsen. Volgens mij voorkom je dat alleen door zelf de lead te nemen en dus inderdaad te bellen. Dan weet je meteen waar je aan toe bent en ben je het voor. En, als ze niet opneemt...tsja..dan zou ik de eer aan mezelf houden. Succes.
woensdag 12 november 2008 om 14:59
Ik zou me niet zo druk maken als men niet reageert.
Is inderdaad raar voorheen wel en nu niet maar je weet maar nooit wat er aan de hand is.
Bel gewoon even om te kijken hoe het is en of alles doorgaat.
Geloof me ik ben ook iemand die niet echt reageert op smsjes wil niet zeggen dat ik dan diegene aan het vermijden ben.
IS ieder voor zich..
Niet zo druk maken genoeg anderen op de aarde als zij jou toch niet wil..
Is inderdaad raar voorheen wel en nu niet maar je weet maar nooit wat er aan de hand is.
Bel gewoon even om te kijken hoe het is en of alles doorgaat.
Geloof me ik ben ook iemand die niet echt reageert op smsjes wil niet zeggen dat ik dan diegene aan het vermijden ben.
IS ieder voor zich..
Niet zo druk maken genoeg anderen op de aarde als zij jou toch niet wil..
woensdag 12 november 2008 om 15:30
Gewoon even bellen. Ik zou het als ik jou was, wel luchtig houden en niet beginnen over jouw onzekerheden en haar niet beantwoorden van de smsjes en mailtjes. Zou ik persoonlijk erg onaantrekkelijk vinden. Als je echt de hele tijd bezig bent met niet gekwetst willen worden, kun je misschien beter nog even wachten met daten.
woensdag 12 november 2008 om 15:55