Zo, wat dacht je er van? In je eigen woorden graag. (Deel 8)

13-06-2007 14:08 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou, het feestje in Mexico wordt steeds gezelliger. All vluchtelingen een sombrero en de gastvrouw heeft nog een verrassing in petto:

Vanaf heden hoeven de gedeelde echte gedachten niet meer enkel over het forum te gaan. Wat wilde je eigenlijk zeggen tegen je oma, buurvrouw, tante, ex-vriend, beste vriendin, baas, collega enz enz enz.

Tell me more tell me more!
Néé , he ........... nou ben benieuwd......................
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Drank maakt meer kapot dan je lief is....
Wat ben je toch een ongelooflijk DOM mokkel!! Jakkes.
wat kunnen sommigen toch ontzettend stomme vragen stellen tjiezzzz

waar ligt de grens bij een vriendschap met leidinggevenden jeeezzzzzzz

aaaaaaargh
Nou ja, zeg hoezo domme vraag. Voor de een is dat ''u'' zeggen en voor de ander wel of niet doorslikken...
ghe ghe ghe ghe:D
Ik zeg slikken dan maar, een dame spuugt niet in gezelschap.:P
Minny dan is dit miss, handig
Kijk, dan blijf je toch nog representatief. Nu nog een fijne mondspoeling en je kunt zo hup weer briefjes tikken (of wat ze dan ook doen). Niks mis met een beetje etiquette op het werk.;)
ghe ghe ghe
:@

!#$%^&*(%^*$

quote:

!#$%^&*(%^*$

Dat wilde ik ook net zeggen.

Oh ja, en ook

AAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRGGGHHHHHHHHH!!!!!!!!!!

en

GGGGGGGGGGGGGRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!

en zo.
Hmmm...je bent duidelijk banger voor haar dan voor mij...daar gaan we eens wat aan doen!
euh, even voor de duidelijkheid, was dat tegen mij?
En maar klagen over man die huishoudelijke taken niet direct uitvoert (oh, hoe durft hij!) of helemaal verkeerd (jaha, want als hij gaat stofzuigen gaat alles van de muur om in elk hoekje en gaatje te komen, foei!).

En zodra je iets zegt over die klaag-houding, dan keert het venijn zich tegen je. Ik krijg echt helemaal de kriebels van dat soort vrouwen. Maar dan ook helemaal. :o
Niet te geloven.

Ze wil een baby, want de relatie met haar nwe vriend is zo geweldig, goh hebben we dat al niet meer gelezen.

Liegen gaat je ook nog steeds goed af, draaien met de waarheid zullen we het maar noemen.

Ben je vergeten dat je hem gewoon willens en wetens hebt achtergelaten, omdat je het lastig vond (je eigen woorden). Niemand kreeg het aan je verstand gepeuterd dat het toch wel apart was dat jij vluchtte bij je geweldadige ex en je kind achterliet. Je eigen geluk was belangrijker. tssssss
Mocht het gaan over diegene waar ik aan denk, dan is het nog mooier, mevrouw ging had toen een ander in haar huwelijk.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Als je hond een kat dood bijt is al erg genoeg. Maar dat je er nog over kan praten dat het normaal is en de kat zijn eigen schuld, dan zou ik toch heel wat lelijke woorden willen zeggen. En hele nare verwensingen. Hoe respectloos kan je zijn t.o. andere levende wezens. Wat ik eigenlijk wil zeggen vind ik nog te grof om hier te schrijven.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alleen reagerend op de titel:

Dan moet je de deur openmaken, schijnt te werken.
quote:euh, even voor de duidelijkheid, was dat tegen mij? Neen.:D

Eerst heb je topic na topic geopend met je geklaag en gemuts over je vriend. Toen was het uit en ook dat konden we op de voet volgen. Nu blijk je sinds enkele weken weer een vriend te hebben en ja hoor daar gaan we weer....

Mijn god gaat er nu echt geen lampje bij branden dat het misschien, heel misschien aan jou zou kunnen liggen? Het gaat allemaal helemaal nergens over maar ja je moet je toch ergens druk over kunnen maken.
Waarom moeten die mongolen per se een boot kopen met zo'n lange mast erop?

Wat hebben mongooltjes daar nou weer mee te maken?!
Toen ik gisteravond uitging, had ik weer zoooo veel sjans, hihihi. Mijn vriendin was gewoon helemaal verbaasd. Zij had die sjans natuurlijk niet. Maar ja, ik zie er ook érg goed uit voor m'n 45 jaar. Daar hoef ik bijna niets voor te doen. Ik heb alleen wat botox in m'n trekharmonica laten spuiten, m'n jukkies laten opvullen, m'n kaaklijn laten opspuiten, extensions in mijn haar laten zetten, en wat vet laten wegzuigen, hihihihi. Gewoon een kwestie van wat dingen in oude staat laten terugbrengen. Niks raars aan. Weet je wat pas raar is? Vrouwen die hun anus willen laten bleken, whoehahahaha! Sommige mensen weten toch van gekkigheid niet meer wat ze moeten doen. Waar moet dat heen met deze wereld?

En ik ben ook nog eens een vreselijk leuke en enthousiaste persoonlijkheid. Met klasse, uiteraard. Dat ik af en toe scheld als een viswijf, doet daar niets aan af. Hihihihi. Had ik al verteld dat ik een IQ heb van 130? Ik kan geen zin foutloos schrijven, maar mensen die dat met elkaar in verband brengen, zijn DOM!
Als je het hebt over wie ik denk dat je het hebt: Hoe treffend Piaf! En heb je het niet over diegene...dan is het nog treffend!:D
hahahahah, dat gaat over mij!!

Waar maak je je druk om Piaf.

Leef en laten leven , ik hoop voor jou dat je net zo blij in het leven staat als ik, daar gaat het om wijffie en niet hoe jij gefrustreerd erover denkt.

Want dat boeit me voor geen meter.

Waar mensen al niet mee bezig zijn zeg, get a life.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven