Het stamcafé XII

01-05-2016 14:29 3013 berichten
Deel twaalf alweer van onze oergezellige kroeg! Dit keer bevinden we ons in Dublin.

We stellen het nog steeds op prijs als iemand wil komen zuigen, mits stof.

Lieve groetjes van Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 02 mei 2016 @ 15:23:

Italianen kunnen niet rijden.Ik zou ook niet graag met m'n eigen auto naar Italië gaan. Lekker vliegen........
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Hayek schreef op 02 mei 2016 @ 15:22:

[...]

Ik vind Duits een heerlijke taal. Nogmaals: het zal aan mij liggen.

Ik vind Italianen juist geweldig. Ik zou er nooit willen wonen, want dan zou ik er denk ik knettergek van worden. Maar zo op vakantie....geweldig! En ik wil nog een keer Italiaans leren, wat een prachtige taal. En dan ook nog zo'n mooi land, zulke prachtige kunst, cultuur en geschiedenis en dan ook nog zulk lekker eten. Geweldig!

Ik ben nog nooit in Italië geweest.

Maar als ze je dan opzij duwen om als eerste door het hek met Arbeit macht Frei te mogen heb ik echt zo'n zin om ze heel hard de poten onder het lijf vandaan te trappen

Nee serieus, het valt me vaak op dat ze voordringen en uitstralen dat recht te hebben. In andere landen dan, geen idee of dat in Italië ook zo is.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:Hayek schreef op 02 mei 2016 @ 15:14:

[...]

Gebrek in m'n opvoeding?

Frankrijk is een mooi land, er hadden alleen geen Fransen moeten wonen. Ik mijd het hele land als de spreekwoordelijke ziekte........

Tja, zonder Fransen geen Frankrijk!

Kom er al jaren met veel plezier en ik ben er echt wel eens een onplezierige Fransman m/v tegengekomen. Net als dat je in Nederland onplezierige mensen tegen komt
quote:Hayek schreef op 02 mei 2016 @ 15:24:

[...]

Ik zou ook niet graag met m'n eigen auto naar Italië gaan. Lekker vliegen........En dan naar Calabrië
quote:Star schreef op 02 mei 2016 @ 15:22:

[...]

In dit geval ligt het aan jou ja Ik maak dan weer zelden onaardige Duitsers mee. Minder dan onaardige Nederlanders.
quote:Moirai schreef op 02 mei 2016 @ 15:24:

[...]

Ik ben nog nooit in Italië geweest.

Maar als ze je dan opzij duwen om als eerste door het hek met Arbeit macht Frei te mogen heb ik echt zo'n zin om ze heel hard de poten onder het lijf vandaan te trappen

Nee serieus, het valt me vaak op dat ze voordringen en uitstralen dat recht te hebben. In andere landen dan, geen idee of dat in Italië ook zo is.

Ik heb het in Italië niet meegemaakt.

Maar goed....Nederlanders zijn als toerist ook strontvervelend.......
quote:Hayek schreef op 02 mei 2016 @ 15:25:

[...]

Ik maak dan weer zelden onaardige Duitsers mee. Minder dan onaardige Nederlanders.Ik vind Duitsland en Duitsers ook prima, maar om nou te zeggen dat ik de taal zo mooi vind bijvoorbeeld; neuh.
quote:Star schreef op 02 mei 2016 @ 15:25:

[...]

En dan naar Calabrië Ben ik helaas nog nooit geweest, staat zeker op m'n lijstje!
quote:Moirai schreef op 02 mei 2016 @ 15:20:

[...]

En de Duitsers Duits.

De enige die echt irritant zijn, zijn Italianen, die dringen altijd allemaal en overal voor onder luid getetter.Eten is wel heerlijk.
Fransen, Duitsers, Italianen, eigenlijk hebben ze allemaal hetzelfde tegen: ze wonen zo ver weg. Ik heb dus geen idee hoe ze zijn, ik kom nooit zo ver.
Your opinion matters. Just not that much.
Week 40 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Goede-Fee schreef op 02 mei 2016 @ 15:30:

[...]

Eten is wel heerlijk. Ja, dat zeker!
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
De Italiaanse keuken is ook echt mijn favoriete keuken!
quote:Nouschi schreef op 02 mei 2016 @ 15:15:

[...]

Keuteltje.Ow, dat zegt me niets
Ik hou van Italie en vooral van Rome, maar Italianen vind ik echt niet zo aardig, vooral de Romeinen niet.
quote:Solomio schreef op 02 mei 2016 @ 15:30:

Fransen, Duitsers, Italianen, eigenlijk hebben ze allemaal hetzelfde tegen: ze wonen zo ver weg. Ik heb dus geen idee hoe ze zijn, ik kom nooit zo ver.

Kom een dagje naar hier, gaan we fijn een eindje fietsen. Kun je ze allemaal ontmoeten. De meesten kunnen niet fietsen, althans niet op de openbare weg, dus dat wordt leuk!

Voordeel nu is dat huurfietsen tegenwoordig heel herkenbaar zijn, je weet wat er voor je slingert, dat zie je aan de kleur van de fiets. Vroeger waren huurfietsen gewoon fietsen als je eigen fiets.
Fiorentina! En dan midden in de stad bij vrienden op hun dakterras wijn drinken met uitzicht op de Florentijnse daken en de Domo.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oh Italia
quote:Hayek schreef op 02 mei 2016 @ 15:34:

De Italiaanse keuken is ook echt mijn favoriete keuken!Maar dat gezeik van Italianen over eten, verschrikkelijk! De pasta moet precies zo en niet anders en de pasta van een dorp verderop mag de naam pasta niet hebben etc etc.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik ga liever naar Spanje. Alhoewel ik ook geweldige vakanties in Italië heb gehad. Frankrijk ook trouwens.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nu heb ik zin in pasta.

Terwijl er heel iets anders op het menu staat.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 02 mei 2016 @ 15:49:

Nu heb ik zin in pasta.

Terwijl er heel iets anders op het menu staat.

Nu heb ik zin in Italië. Én Frankrijk! Én Spanje!

Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ik wil altijd overal heen.

Als er iets op tv is, ik wil erheen.
quote:Nouschi schreef op 02 mei 2016 @ 15:44:

[...]

Maar dat gezeik van Italianen over eten, verschrikkelijk! De pasta moet precies zo en niet anders en de pasta van een dorp verderop mag de naam pasta niet hebben etc etc.

Ik versta er toch niks van, ze doen maar.

Gewoon opscheppen en opeten.
quote:yasmijn schreef op 02 mei 2016 @ 15:56:

Als er iets op tv is, ik wil erheen.Zelfs als het er koud is? Ik geloof er geen snars van
quote:yasmijn schreef op 02 mei 2016 @ 15:56:

Als er iets op tv is, ik wil erheen.Ik tv niet (p!), ik forum.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven