Het stamcafé XII

01-05-2016 14:29 3013 berichten
Deel twaalf alweer van onze oergezellige kroeg! Dit keer bevinden we ons in Dublin.

We stellen het nog steeds op prijs als iemand wil komen zuigen, mits stof.

Lieve groetjes van Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 02 mei 2016 @ 15:44:

[...]

Maar dat gezeik van Italianen over eten, verschrikkelijk! De pasta moet precies zo en niet anders en de pasta van een dorp verderop mag de naam pasta niet hebben etc etc.Ik vind dat juist geweldig! Mozzarella is geen mozzarella als het niet van buffelmelk gemaakt is en spaghetti die door een bronzen pers is gegaan, is beter dan als er een kunststof pers gebruikt is!
Oh dear, how sad, never mind.
Ik zou heel graag naar IJsland willen. Maar vakantie is voor mij niet zo vanzelfsprekend jammer genoeg.

Misschien ooit met alleen mijn man als de meisjes al uit huis zijn en ik wat meer aankan.
Ik ga morgen naar Engeland. Die taal kan ik gelukkig spreken

Frankrijk, Duitsland, Italië. Daar heb ik allemaal prima vakanties gehad.

Er staan nog een aantal Italiaanse steden op mijn lijstje die ik erg graag zou bezoeken.
quote:Star schreef op 02 mei 2016 @ 15:57:

[...]

Zelfs als het er koud is? Ik geloof er geen snars van Voor je lol de kou opzoeken. Brrrrr
quote:Kittens schreef op 02 mei 2016 @ 15:59:

Dat is erg handig ja!

Naar welke streek ga je? Er zijn erg mooie gebieden in Engeland..........
quote:Kittens schreef op 02 mei 2016 @ 16:00:

[...]

Voor je lol de kou opzoeken. BrrrrrIk snap mensen die voor hun lol de hitte opzoeken dan weer niet. IJsland lijkt me schitterend!

Er staan nog een aantal Italiaanse steden op mijn lijstje die ik erg graag zou bezoeken.Jaloers!

Er staan nog een aantal Italiaanse steden op mijn lijstje die ik erg graag zou bezoeken.Waar ga je heen Kittens? Ik hou van Engeland.
quote:Star schreef op 02 mei 2016 @ 16:01:

[...]

Jaloers!Ik ook.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 02 mei 2016 @ 16:01:

[...]

Waar ga je heen Kittens? Ik hou van Engeland.No shit
We gaan maar heeeel even hoor! Op en neer naar Dover. Morgen weg, donderdag terug.
Wandelen, foto's maken, kasteel bezoeken...
quote:Kittens schreef op 02 mei 2016 @ 16:02:

We gaan maar heeeel even hoor! Op en neer naar Dover. Morgen weg, donderdag terug.Gewoon voor de lol even met de boot?
Veel plezier, ook al is het kort.
quote:Kittens schreef op 02 mei 2016 @ 16:03:

Wandelen, foto's maken, kasteel bezoeken...Fish & chips.
quote:Goede-Fee schreef op 02 mei 2016 @ 15:58:

Ik zou heel graag naar IJsland willen. Maar vakantie is voor mij niet zo vanzelfsprekend jammer genoeg.

Misschien ooit met alleen mijn man als de meisjes al uit huis zijn en ik wat meer aankan.Staat ook op mijn verlanglijstje. We hadden een paar jaar geleden een rondreis geboekt maar toen ging de vulkaan spuwen, dus dat ging niet door.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Hayek schreef op 02 mei 2016 @ 16:01:

[...]

Ik snap mensen die voor hun lol de hitte opzoeken dan weer niet. IJsland lijkt me schitterend!Mij ook hoor! En strandvakanties zijn niks voor mij. Maar ik verdraag hitte beter dan echte kou.
quote:Star schreef op 02 mei 2016 @ 16:04:

[...]

Gewoon voor de lol even met de boot?Alleen al voor de White Cliffs al meer dan de moeite waard toch?
quote:Star schreef op 02 mei 2016 @ 16:04:

[...]

Gewoon voor de lol even met de boot?Ja, man wilde er graag even tussenuit.
quote:Hayek schreef op 02 mei 2016 @ 16:06:

[...]

Alleen al voor de White Cliffs al meer dan de moeite waard toch? Dat en de fish and chips.
quote:Kittens schreef op 02 mei 2016 @ 16:05:

[...]

Mij ook hoor! En strandvakanties zijn niks voor mij. Maar ik verdraag hitte beter dan echte kou.

Ik verdraag hitte slecht. Ik verander in een vaatdoek.

En tegen kou kun je je kleden.
quote:Kittens schreef op 02 mei 2016 @ 16:07:

[...]

Dat en de fish and chips.Uiteraard! Culinair hoogtepunt van Engeland. Dat zegt dus best veel over de Engelse keuken.........
quote:Hayek schreef op 02 mei 2016 @ 16:06:

[...]

Alleen al voor de White Cliffs al meer dan de moeite waard toch? Lang geleden had ik een Engels vriendje, hij woonde niet in Engeland, maar bij ons in de buurt. In de zomervakantie gingen we dan naar zijn ouders en dat was voordat vliegen zo goedkoop werd. Dus die white cliffs, daar heb ik mooie herinneringen aan.
Man waarschuwt mij (meer dan zoon) telkens dat ik niet te dicht langs de randen van de kliffen mag lopen (brokkelen af). En nu dat meisje in Turkije naar beneden is gevallen moest hij dat ook even aanhalen.

De vorige vakantie heb ik hem een beetje bang gemaakt geloof ik, vond hij ook dat ik te dicht bij 'de afgrond' stond. En ik niet luisteren natuurlijk.
quote:Hayek schreef op 02 mei 2016 @ 16:09:

[...]

Uiteraard! Culinair hoogtepunt van Engeland. Dat zegt dus best veel over de Engelse keuken......... Ksssst ga weg jij met ordinaire airfryer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven