Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
Uitwonen, bedoel je?
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
hahahahahah, stempeltje....
Ja je schiet lekker op zo met het stempelje.
ik voel me niet geroepen om hier uit te gaan leggen wat hij daar mee bedoeld. Is ook een kwestie van exclusiviteit...

*dit is meer wat voor in de vijver toch?*
Wat voor details wil je hebben Miss Thang?

Hoe hij me vol overgave zoende, er geen eind aan leek te komen (wat uiteindelijk helaas toch kwam) hoe ik zijn handen over mijn lijf voelde gaan, hoe hij zich tegen me aandrukte en ik voelde hoe lekker hij het ook vond
aha Thangie, kent mij wel dus....................uitwonen!!!!

precies..........is 1 van mijn grote hobby's
Ach, DMJN, ons kent ons, toch.....
Oh Toytje, dat klinkt echt helemaal goed..... Meer, meer, meer!
Ja meer ik kijk mee....
Misschien leer je er nog wel wat van!
Ja wie weet hahahahahahaha
quote:geheim1972 schreef op 06 november 2008 @ 15:28:

Ik ben getrouwd, hij is single. Ik heb het idee dat hij alleen contact opneemt met me als hij geil is. Ik denk dat hij absoluut geen behoefte heeft om wat "quality time" met me door te brengen. Als we seks hebben gehad dan heb ik het gevoel dat ik wat hem betreft wel weer kan gaan.

In het begin was het heel anders, heel veel contact, hij kon geen genoeg van me krijgen. Ik denk dat ik het moeilijk vind om te accepteren dat hij van minnaar naar sv is gegaan. Er zit geen gevoel meer bij hem. Ik ben nu gewoon makkelijk. Ik heb de keus tussen dat accepteren of ermee stoppen.

En die keus valt elke dag anders uit.

Maar feit is dat ik mis hoe hij was toen het begon, en nog steeds meer van hem wil dan af en toe een beurt.

Dat ga ik niet krijgen, dat weet ik.Alsof ik het zelf geschreven heb. (ik ben even aan het bijlezen, kom straks terug!)
Veel te veel om bij te lezen, dus ik ben er maar mee gestopt.

Ik heb hem dus vorige week gebeld en hij baalt er ook van dat hij geen tijd heeft (met uitleg) en heeft veel zin in me. Nog een aantal leuke voorstellen gehad voor de toekomst.

Wordt vervolgd, ik weet helaas niet wanneer.
Hey Mac, had je ook nog gevraagd naar zijn evt vriendin? Wanneer had je hem dan voor het laatst gezien?
Tijd om ermee te stoppen Mac. En eigenlijk weet je dat zelf ook wel.
Ja dat weet ik ook wel. Wil het alleen nog niet.

Ik heb hem een maand terug voor het laatst gezien en ergens in aug voor het laatst sex gehad. Op cam vorige week nog gezien.

Niet gevraagd naar zijn evt. vriendin, dat is volgens mij ook weer over. Of niet belangrijk genoeg om mij daarover te vertellen. Dus dat betekent dat hij mij niet aan de kant schuift. Al weet ik niet exact wat dat precies inhoud, want zo heb ik er ook niets aan.

Als het komt, komt het. En dan moet hij er zeker voor zorgen dat ik ook kom.
DMJN, kreeg vandaag opeens een briljante (toegegeven, enigszins late) ingeving over dat stempeltje, geloof dat ik er wel achter ben.....
Stempeltje?

Ik dacht dat dmjn zijn vrouwen een brandmerk meegaf.

"DMJN was here" op je linkerbil ofzo....

Of "Eigendom van DMJN"....

@mac: Vervelend dat jij datzelfde gevoel hebt. Tis geen prettig gevoel. Ik vind augustus wel heel erg lang geleden trouwens.

Ik hoop voor je dat er snel weer een afspraak komt.

Ik zie hem nog steeds minimaal eens in de 2 weken, maar het is de manier waarop he...

En er een punt achter zetten, dat doe ik maar niet meer. Ik weet niet hoe het dan ooit gaat stoppen, maar ik kan daar toch niet weer mee aankomen?
Ach Geheim, ik denk dat het net als met roken is. Pas als je het zat bent, dan merk je dat echt wel en dan stop je ineens, zonder al teveel moeite. Kan nog even duren misschien maar op een dag wordt je wel wakker en denk je: nu is het genoeg.

En tot die tijd mag je ons natuurlijk komen vervelen met je verhalen hoor :-).
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Eens met Roland. Na jaren met mijn (ex) minnaar te zijn geweest, waarvan ik echt dacht dat het nooit op zou houden tussen ons, heb ik er een jaar geleden een punt gezet. Gewoon, zomaar. Ik voelde dat het over was, en tot op de dag van vandaag heb ik er geen moeite mee/spijt van.

Enne, Geheim, ik sta ook open voor je verhalen, hoor (En die van alle anderen....)
Nou, het verhaal van vandaag is dat er weer niets te beleven viel...
he Geheim, dat zijn dan weer precies de verhalen die je niet wilt vertellen.....
Hopelijk valt er vanavond hier wel weer iets te beleven!

Al is het maar weer een heerlijke stiekeme zoen... maar heb geen idee, spannend... (hoop ik!)

Jammer geheim, hopelijk komt er snel verandering in
[quote]geheim1972 schreef op 12 november 2008 @ 00:44:

Stempeltje?

Ik dacht dat dmjn zijn vrouwen een brandmerk meegaf.

"DMJN was here" op je linkerbil ofzo....

Of "Eigendom van DMJN"....

@mac: Vervelend dat jij datzelfde gevoel hebt. Tis geen prettig gevoel. Ik vind augustus wel heel erg lang geleden trouwens.

Ik hoop voor je dat er snel weer een afspraak komt.

Ik zie hem nog steeds minimaal eens in de 2 weken, maar het is de manier waarop he...

En er een punt achter zetten, dat doe ik maar niet meer. Ik weet niet hoe het dan ooit gaat stoppen, maar ik kan daar toch niet weer mee aankomen?[/quote]

das gelul, geheim.

Dus jij neukt nog met hem, omdat je vind dat je het niet kan maken om er weer eens mee te stoppen.

das toch een gekke reden om gewoon door te blijven bonken met je sv.

je blijf toch wiebelen met een sv omdat je er, alleen al als je er aandenkt, spontaan leegloopt.

heb je er geen zin meer, nokken, sleur, ..nokken, alleen wiebelen met je konijntje als je er nog steeds super geil van wordt.

wat heb ik dat toch weer prachtig gezegd ;)
Hoe poëtisch.... :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven