Napraattopic 59

19-04-2016 22:16 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:barbaracartland schreef op 03 mei 2016 @ 23:31:

Het is wel onzekerheid, denk ik. Ik ben meestal best zeker van mezelf en ik vind mezelf heel leuk, maar ik word er ook heel verdrietig en boos van als mensen mij een domme tokkie vinden omdat ze dat op basis van hun stupide vooroordelen of eenvoudige observatie bedacht hebben. Maar diep van binnen weet ik wel dat ik een geslaagd persoon ben, meestentijds. Dat helpt.Om dinges fout te citeren: i was crying all my way to the bank
quote:Brnzv schreef op 03 mei 2016 @ 23:33:

klasse meet je af aan of je wel eens ayce eetis dat orgaanvlees?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 mei 2016 @ 23:32:

[...]

Neigt toch wel naar bovenkant sociale onderklasse, hoor. Sorry.

Die klasse vind ik wel fijn

Mijn eigen opleidingsniveau maakt hopelijk niet uit.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 mei 2016 @ 23:30:

[...]

Afkomst verloochent zich niet. Zeg me wat je vader deed en ik zeg welke klasse jij bent.Postbode
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:sabbaticalmeds schreef op 03 mei 2016 @ 23:34:

[...]

is dat orgaanvlees?kan, maar hoeft niet
Ik neem alleen verantwoording voor wat ik zeg, niet voor hoe jij het interpreteert
Overigens is klasse baseren op opleiding of inkomen natuurlijk vrij sneu en een teken van gebrek aan klasse.

Klasse meet je af aan je Familie.

Het is wel onzekerheid, denk ik. Ik ben meestal best zeker van mezelf en ik vind mezelf heel leuk, maar ik word er ook heel verdrietig en boos van als mensen mij een domme tokkie vinden omdat ze dat op basis van hun stupide vooroordelen of eenvoudige observatie bedacht hebben. Maar diep van binnen weet ik wel dat ik een geslaagd persoon ben, meestentijds. Dat helpt.

Maar ja, wat IS nou een - domme - Tokkie?

Die hebben ook werk, hebben lief, hebben kinderen, worden gemist als ze dood zijn.... Wat is er nou eigenlijk echt, ECHT erg aan het zijn van een " Tokkie " ? Ik kan wel een paar voordelen bedenken; je hebt nooit gezeik met je boekhouder, de klusjesman in je vakantiehuis, mensen vinden je aardig om wie je bent.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Brnzv schreef op 03 mei 2016 @ 23:33:

klasse meet je af aan of je wel eens ayce eetIs dat Goois voor een ; 'ijsje' ?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 mei 2016 @ 23:30:

[...]

Afkomst verloochent zich niet. Zeg me wat je vader deed en ik zeg welke klasse jij bent.Shit. Mag het ook mijn moeder zijn? Trekt het weer een beetje naar boven
quote:calvijn1 schreef op 03 mei 2016 @ 23:34:

[...]

Postbode

Welke krant?

het luistert namelijk best nauw, hoor.

Maar diep van binnen weet ik wel dat ik een geslaagd persoon ben, .Als er tenminste 1 iemand van je houdt ben je al geslaagd.
quote:Enn schreef op 03 mei 2016 @ 23:36:

[...]

Is dat Goois voor een ; 'ijsje' ?

kan ook,

maar nee, dat is all you can eat

dat heb ik nl. wel eens ergens gelezen

maar ... don't shoot the messenger
Ik neem alleen verantwoording voor wat ik zeg, niet voor hoe jij het interpreteert
Rotterdams Dagblad/Algemeen Dagblad natuurlijk!
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 mei 2016 @ 23:36:

[...]

Die hebben ook werk, hebben lief, hebben kinderen, worden gemist als ze dood zijn.... Wat is er nou eigenlijk echt, ECHT erg aan het zijn van een " Tokkie " ? Ik kan wel een paar voordelen bedenken; je hebt nooit gezeik met je boekhouder, de klusjesman in je vakantiehuis, mensen vinden je aardig om wie je bent.Jaloezie? Dat zij wel lekker in witte sportsokken met badslippers aan door de Ikea sloffen? Of dat de Tokkie man gewoon zijn shirtje uittrekt op een mooie zomerse dag en het halve terras trakteert op de builen shag in de oksels? En dat zijn wederhelft niet met opeen geperste lippen en rood hoofd het terras dreigt te verlaten?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 mei 2016 @ 23:36:

[...]

Die hebben ook werk, hebben lief, hebben kinderen, worden gemist als ze dood zijn.... Wat is er nou eigenlijk echt, ECHT erg aan het zijn van een " Tokkie " ? Ik kan wel een paar voordelen bedenken; je hebt nooit gezeik met je boekhouder, de klusjesman in je vakantiehuis, mensen vinden je aardig om wie je bent.Tokkiedom heeft absoluut voordelen. Maar ik stel me zo voor dat je bijvoorbeeld met pijn en moeite net (niet) ontsnapt bent aan het milieu en dat echt als een afgang ervaart, omdat je de hele dag opkijkt naar mensen die het in jouw ogen heel veel beter hebben. Dat je die mensen dan ook verafgoodt. Ik weet nu uit eigen ervaring dat academici niet een bijzonder ras geweldige mensen zijn, maar ik dacht vroeger echt dat ze intrinsiek beter waren.
quote:Rocinante schreef op 03 mei 2016 @ 23:36:

Overigens is klasse baseren op opleiding of inkomen natuurlijk vrij sneu en een teken van gebrek aan klasse.

Oh.

Kut.
quote:Brnzv schreef op 03 mei 2016 @ 23:39:

[...]

kan ook,

maar nee, dat is all you can eat

dat heb ik nl. wel eens ergens gelezen

maar ... don't shoot the messenger

Ik shoot niets hoor! Heel geen zin in.

Maar wel weer wat geleerd dan, all you can eat.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Precies. Daarom blijf ik altijd fake. Wel de opleiding, wel het geld, maar helaas de verkeerde keukentafel.

Maar ik kan echt superlekkere gehaktballen braden. Dat is ook leuk.

Klasse meet je af aan je Familie.ja en daarom moet je je kinderen goed inpeperen dat ze trouwen met een andere klasse
Ach Babs. Ik heb een leen bakker bank en king louie. Ik ben een soort opgeklommen tokkie die het net niet red én niet wo opgeleid.
Ik heb stijl èn klasse.
daarom heb ik veel kinderen, meer kans om in een andere kaste te belanden via een kind.
quote:Honeymoonquiz schreef op 03 mei 2016 @ 23:44:

Ik heb stijl èn klasse.

Ik niet.

En het taalgebruik van een bootwerker.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:barbaracartland schreef op 03 mei 2016 @ 23:43:

[...]

Precies. Daarom blijf ik altijd fake. Wel de opleiding, wel het geld, maar helaas de verkeerde keukentafel.

Maar ik kan echt superlekkere gehaktballen braden. Dat is ook leuk.

Ow....

Nou dan blijft er van mij weinig over, ik kan zelfs niet lekker koken.

Ik ga effe aan de keukentafel zitten, het wordt me teveel.

Ik zit zonder klasse.
quote:Honeymoonquiz schreef op 03 mei 2016 @ 23:44:

Ik heb stijl èn klasse.doe eens een selfie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven