Napraattopic 59

19-04-2016 22:16 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Minny_Paars schreef op 04 mei 2016 @ 23:07:

[...]

De kleur is een roeping, een roeping zeg ik je! De kleur kiest jou, jij kiest niet de kleur. Gewoon een fijn stukje mediteren, jongleren, blancheren, fulmineren, bekeren, smeren, prakkizeren, anonimiseren en godskolere....daar is ie!

Oh dus dat is het roepen dat ik hoor in de verte, rood rood rood hoor ik steeds maar weer. Maar anonimiseren heb ik er niet voor over, laat maar lekker roepen dan die kolere kleur
I like being a mess. It's who I am.
quote:sabbaticalmeds schreef op 04 mei 2016 @ 22:58:

[...]

[img]http://www.misdaadjournalist.nl/wp-cont ... er-r-1.png[/img]Ik heb die schele nooit gezien en de laatste keer dat ik m zag had ik m nog nooit ontmoet en toen ik m ontmoet had kende ik m niet en toen ik m kende heb ik nooit met m gesproken, haddden we het laatste nog over!
quote:AllyMcBeal schreef op 04 mei 2016 @ 23:00:

[...]

Krijg je die kleur toegewezen of mag je kiezen? En is er dan een rouleer systeem of wie het eerst maalt?

Nee, je moet lid zijn van Het Groepje
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:Oudblond schreef op 04 mei 2016 @ 23:09:

[...]ji

Hiermee bewijs je maar weer eens dat je het er gewoon om doet.Jij zegt het, ik dacht het
quote:Minny_Paars schreef op 04 mei 2016 @ 23:11:

[...]

Ik heb die schele nooit gezien en de laatste keer dat ik m zag had ik m nog nooit ontmoet en toen ik m ontmoet had kende ik m niet en toen ik m kende heb ik nooit met m gesproken, haddden we het laatste nog over!de schele denkt daar zelf anders over, maar ja hoe betrouwbaar is het ooggetuigeverslag van een schele
quote:calvijn1 schreef op 04 mei 2016 @ 23:12:

[...]

Nee, je moet lid zijn van Het GroepjeAltijd maar weer dat groepje
quote:sabbaticalmeds schreef op 04 mei 2016 @ 23:13:

[...]

de schele denkt daar zelf anders over, maar ja hoe betrouwbaar is het ooggetuigeverslag van een scheleIk denk dat ie dingen door elkaar haalt...
quote:Minny_Paars schreef op 04 mei 2016 @ 23:07:

[...]

De kleur is een roeping, een roeping zeg ik je! De kleur kiest jou, jij kiest niet de kleur. Gewoon een fijn stukje mediteren, jongleren, blancheren, fulmineren, bekeren, smeren, prakkizeren, anonimiseren en godskolere....daar is ie!

Precies, de kleur blauw heeft vanaf dag één mij gekozen, en het was niet altijd even makkelijk....het was een zware proef....ook ik was voorheen al een korte tijd op viva als een blauw-schrijvende, die zich liet anominiseren......maar bij mijn terugkeer was het weer de kleur blauw.....gewoon één keer klikken op het kleurenicoontje.
LOEP ME MAAR aub.
quote:AllyMcBeal schreef op 04 mei 2016 @ 23:16:

[...]

Altijd maar weer dat groepje

Och , daar hoef je niet treurig om te zijn.

Zijn inmiddels allemaal bejaarden die " weet je nog? " verhalen uitkramen. Die ze helemaal niet meer weten want zo dement als wat

Ze doen alleen nog maar aan bingo tegenwoordig geloof ik.
quote:missie_m schreef op 04 mei 2016 @ 23:18:

[...]

Precies, de kleur blauw heeft vanaf dag één mij gekozen, en het was niet altijd even makkelijk....het was een zware proef....ook ik was voorheen al een korte tijd op viva als een blauw-schrijvende, die zich liet anominiseren......maar bij mijn terugkeer was het weer de kleur blauw.....gewoon één keer klikken op het kleurenicoontje. De kleur blauw heeft al geruime tijd iemand anders gekozen, dus dat lijkt me sterk. Wat dacht je van wit?
quote:Minny_Paars schreef op 04 mei 2016 @ 23:22:

[...]

De kleur blauw heeft al geruime tijd iemand anders gekozen, dus dat lijkt me sterk. Wat dacht je van wit?
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.

[...]

De kleur blauw heeft al geruime tijd iemand anders gekozen, dus dat lijkt me sterk. Wat dacht je van wit?
quote:consuelabananahammok schreef op 04 mei 2016 @ 23:22:

[...]

Zijn inmiddels allemaal bejaarden die " weet je nog? " verhalen uitkramen. Die ze helemaal niet meer weten want zo dement als wat

Ze doen alleen nog maar aan bingo tegenwoordig geloof ik.rummicub met echte rum
quote:sabbaticalmeds schreef op 04 mei 2016 @ 23:27:

[...]

rummicub met echte rum

Oh?

Dus ik hoef mijn bingostift de volgende meeting niet mee te nemen?
quote:consuelabananahammok schreef op 04 mei 2016 @ 23:29:

[...]

Oh?

Dus ik hoef mijn bingostift de volgende meeting niet mee te nemen?Zou ik maar wel doen, anders geloven ze thuis niet dat je gaat bingoen

[...]

De kleur blauw heeft al geruime tijd iemand anders gekozen, dus dat lijkt me sterk. Wat dacht je van wit?Misschien helpt het als je met een nat washandje door je ogen wrijft. Er zijn natuurlijk hééééél veel kleuren blauw. Azuurblauw, dolfijnenblauw, hemelblauw, korenbloemblauw, lichtblauw, blue-suedeshoe-blauw, missie.M-blauw. enz.enz.enz.

Ik ga jullie verlaten. Welterusten en doei.
LOEP ME MAAR aub.
quote:consuelabananahammok schreef op 04 mei 2016 @ 23:22:

[...]

Ze doen alleen nog maar aan bingo tegenwoordig geloof ik.Ja en op FB plaatjes van oude meuk en dan moet je het liken als je het herkent

[...]

[...]

Tjezus, wat vals

[...]

quote:AllyMcBeal schreef op 04 mei 2016 @ 23:34:

[...]

Ja en op FB plaatjes van oude meuk en dan moet je het liken als je het herkent

[...]

Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Kia-Ora schreef op 20 april 2016 @ 20:25:

[...]

Ja, dat klopt helaas. Het ging de afgelopen tijd niet zo lekker. Nu lijkt het weer beter te gaan . Ik ben voorzichtig optimistisch .quote:missie_m schreef op 21 april 2016 @ 16:36:

[...]

Mooi! Fijn dat je d'r weer bent. antw:voortaan in wit..............
LOEP ME MAAR aub.
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 05-05-2016 10:41
Reden: verwijderd ivm ongepast
% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
BAH!!! Missie je gaat vanaf nu bij mij onder de negeer.
geneet van 't laeve

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven