Samako, Achaté, ... vlekkenreinigers

30-05-2026 22:17 9 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb een nieuwe bank gekocht in een nogal lichte kleur. De bank is behandeld tegen vlekken maar ik wil toch alvast een toestel in huis halen voor eventuele ongelukjes.

Op de socials worden we overspoeld met reclame voor Samako stoomreinigers, Achaté stoomreinigers enz

Er zijn er ook zonder stoom maar mijn voorkeur gaat naar met stoom zodat ik het toestel ook kan gebruiken voor mijn matras en andere klusjes in huis.

Hebben jullie ervaring met deze merken? Tekstpilot geeft ook slechte reviews naast de vele goede. Maar zijn die echt?
Of is er een ander merk aan te raden? Ik ga ervan uit dat de goedkope versie van Action niet veel voorstelt maar wie weet...
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Als ik zoiets koop, ga ik niet voor het merk Samako met hun verschrikkelijke reclames.

"Deze reiniger is echt perfect voor mama's!"

"Dit raad ik alle vrouwen aan."
Oh, dat was mij nog niet opgevallen. Dat is zeker een argument tegen 😉
Ik heb het idee dat atache ook gewoon dropshipping is door hun rare manier van adverteren.
Ik zou gewoon voor een bekend merk gaan zoals Kärcher
Ik heb een meubel/tapijt reiniger van Silvercrest en werkt perfect. Al meerdere kussens, stoelen en matrassen mee schoongemaakt.

https://www.lidl.nl/p/silvercrest-tapij ... p100387848
Lampje schreef:
30-05-2026 23:08
Ik heb een meubel/tapijt reiniger van Silvercrest en werkt perfect. Al meerdere kussens, stoelen en matrassen mee schoongemaakt.

https://www.lidl.nl/p/silvercrest-tapij ... p100387848
Dankjewel! Is in ieder geval betrouwbaarder dan die 2 Instagram merken. En ik zag dat ook Rowenta zulke toestellen heeft. Ik ga eens Silvercrest met Rowenta en Kärcher vergelijken!

Die uit je link is uitverkocht maar ik ga verder kijken naar oa Silvercrest.
Ik lees even mee, want zit met hetzelfde. Had Samako ook al vaak gezien, maar die van silvercrest ziet er ook prima uit. Een ander model is nog wel leverbaar en de reviews zijn prima daarvan. En de prijs is ook wel prettig.
Ik heb er net eentje van Silvercrest besteld. Bedankt voor de tip!
Lemon_Pledge schreef:
30-05-2026 22:38
Ik heb het idee dat atache ook gewoon dropshipping is door hun rare manier van adverteren.
Ik zou gewoon voor een bekend merk gaan zoals Kärcher

Ik heb een Atache vlekkenreiniger en vind hem echt prima, zeker gezien de lage prijs. Voor mij nooit meer Kärcher, die hebben zulke slechte service. Mijn stoomreiniger ging al heel snel kapot, toen ik op het probleem ging googlen bleek het een veel voorkomende fout te zijn. Karcher wilde niet helpen.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven