Entertainment alle pijlers

The Waiting Dead

25-04-2016 15:21 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij het The Walking Dead-kletstopic. Help elkaar de break te overleven! Door te bakvissen, speculeren, memes te plaatsen, andere series aan te raden, noem het maar op.

Iedereen is welkom om mee te doen! Of je nu een onvervalste diehard, longtime lurker of newbie bent. De enige voorwaarde is dat je de drie vragen beantwoordt:

1) Wie is je favoriet?

2) Wie ship je?*

3) Waarom?

* When someone says "I ship them" it means that someone supports a romantic relationship between two people.- Urban Dictionary

Leuk om van elkaar te weten:

* Met wie kijk je standaard TWD?

* Wat nuttig je meestal tijdens het kijken (op je vingernagels na dan)?

Er zijn geen uitzendingen tot oktober, maar spoilers blijven op de loer liggen. Spoilers, comicspoilers en castingnieuws dus graag in het wit, omdat niet iedereen dit wil weten. Bedankt! In het Spoilertopic The Walking Dead S7 kun je castingnieuwtjes en andere (mogelijke) spoilers lezen en bespreken die kunnen leiden tot een conclusie over wie er doodgeknuppeld is tijdens de seizoensfinale. Betreden op eigen risico!

Het vorige topic: The Walking Dead: Not Cool

Het Fear The Walking Dead-topic: Fear The Walking Dead

Comics: link 1, link 2, link 3
quote:ZeezoutCaramel schreef op 05 mei 2016 @ 06:24:[/b

Zelf eenveel te duren Daryl statue gekocht ben ik Daryl tegengekomen.ik wilde eigenlijk Rick (ik snap dat niemand dat hier geloofd maar t is wel echt waar hahaha), maar die was er niet en ik wilde toch graag profiteren van minder tax en geen torenhoge invoerkostendus Daryl toch maar meegenomen haha.

(Ik haal je Daryl wel van Schiphol )
verdwaald op het nieuwe forum
Nieuwe oorbellen nodig, iemand? Ze schijnen op eBay te staan

quote:ZeezoutCaramel schreef op 05 mei 2016 @ 06:24:

[...]

Vakantie! En puur toevallig in die buurt hihi.

Vandaag de comic book store gehad met veel merch, maar helaas geen telefoonhoesjes! Tenminste, heb goed rondgekeken maar niet gezien.

Zelf een veel te dure Daryl statue gekocht...ik wilde eigenlijk Rick (ik snap dat niemand dat hier geloofd maar t is wel echt waar hahaha), maar die was er niet en ik wilde toch graag profiteren van minder tax en geen torenhoge invoerkosten....dus Daryl toch maar meegenomen haha.Gaaf! Fijne vakantie . Ik vind NY geweldig, 6 jaar geleden geweest maar wil zeker terug.

Wat een heerlijk shirt
Ha die oorbellen. Zo cool.
quote:floflo schreef op 05 mei 2016 @ 08:13:

Ik zag het spoilertopic ook voorbij flitsen in het overzicht. Ik kan me nog steeds beheersen! Schrijven daar ook mensen mee die hier niet schrijven?

-.ik heb volgens mij tot nu toe maar 1 lurker gezien of in elk geval 1 iemand die ik hier niet zie posten of ik kan het mis hebben
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
vannacht heb ik gedroomd dat ik TWD karakters heb gered

was ook wel beetje raar..

want ik was in een groot gebouw met lift en ik was notabene op mijn tablet aan het praten in dit topic en toen brak de Z-A uit en vermoorde alle walkers met mijn geweer en tablet in de ander hand en ik kwam onderweg Rick,Daryl,Carl,Maggie en Glenn en T Dog en Andrea tegen en heb ze allemaal gered.. toen ik met de lift naar beneden ging kwam lori in mijn lift staan maar die werd gegrepen door de liftmuur heen door een walker en ik dacht nou die red ik niet en toen ben ik naar buiten gelopen en ging het weer verder in een ander droom

de enigste wat ik weet is dat ik gister bij mijn TWD marathon alleen maar RICK gekke telefoon actie heb gezien en uiteraard the governor, dus dat zal wel bij gebleven zijn...

Schijnbaar ben ik de enigste (of is het enige?) nederlander te zijn in een NEGAN fan base FB groeppagina en er word mij van alles gevraagd over hoe nederland walking dead ziet en ervaart en hoeveel fans er zijn

ik ben al beroerd in schrijven van het engels.. ik kan echt niet alles uitleggen hoor
quote:floflo schreef op 05 mei 2016 @ 08:13:

Ik zag het spoilertopic ook voorbij flitsen in het overzicht. Ik kan me nog steeds beheersen! Schrijven daar ook mensen mee die hier niet schrijven?

We kijken nu vooral of er al nieuws is van SD wie er gelucilled wordt. En wat sightings en castingnieuws.
Ik wil je best bijstaan in het engels mamsvan maar er zijn een hoop negan fb groepen
Hoeft niet

ze hebben een tolk gevonden of nou ja iemand die uit Nederland komt en daar nu al 20 jaar woont en die is nu speciaal even lid geworden voor dit

ik heb al gezegd dat er best veel Nederlanders fan zijn van walking dead en er diverse forums/fb groepen zijn die de serie echt die hard volgen en ook dat er een groep dames op een forum zijn die naar mijn mening hele goede walking dead datebase hebben en naar mijn mening ongeveer op dezelfde manier naar walking dead word gekeken en toegeleefd als bij hun, dat het alleen in de media en bijvoorbeeld reclame wat minder is dan in Amerika.. en vooral veel vrouwen gek zijn op Daryl en ook veel JDM/NEGAN fans zijn.. meer kan ik ook niet vertellen want hoe moet ik nou weten hoeveel fans er zijn

Zou het hier in Nederland onder of over de miljoen fans zijn ?

nou dat word waarschijnlijk vertaald in het engels voor ze wanneer ik slaap vanavond/vannacht
Geen flauw idee hoeveel fans er zijn nee.

Twd wordt op fox niet geweldig bekeken, maar veel mensen kijken later via netflix of zo.
Ik denk dat er geen miljoen fans zijn trouwens

Edit: en leuk dat je reclame maakt voor ons
dat is waar in veel nederland twd gerelateerde sociale media lees ik dat ze het of via netlix of streamen tegelijk met Amerika..

ik vind het wel jammer dat er weinig reclame is voor twd in ons land..

behalve die billboard met vingers vorig jaar ? en volgens mij acties dat er walkers aan je deur kunnen aanbellen is het meer niet, en vooral de merchandise is er hier niet in winkels
Ik geloof dat er krap aan 150.000 mensen naar Fox kijken, als ze dat al redden. Nederland is wat meer GoT georiënteerd heb ik het idee.
ik heb GoT seizoen 1 alleen gezien en die vond ik al goed en geloof best dat het een goede serie is maar ben gestopt naar seizoen 1.. dit is denk ik zo,n serie dat ik wil gaan bekijken als het afgelopen is...
Toch ken ik echt heel veel mensen die TWD kijken. Maar volgens mij een hoop gewoon via internet en niet via Fox.

Dat Nederland meer GoT georiënteerd is ben ik het wel mee eens.
Game of Thrones heb ik ooit eens de eerste aflevering van geprobeerd te kijken maar het boeide me weinig. Wil het ooit nog wel eens proberen omdat er zoveel mensen lyrisch over zijn. Misschien vind ik toch wel leuk. Ik vond twd eerst ook heel stom. Begon het pas bij de 3e aflevering een beetje leuk te vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven