Napraattopic 59
dinsdag 19 april 2016 om 22:16
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 5 mei 2016 om 09:41
quote:missie_m schreef op 04 mei 2016 @ 16:18:
[...]
Lieve mevrouwJack, Ik weet niet of u het in de gaten heeft maar uw posts-naar-mij-toe zijn over het algemeen altijd negatief én negatief-bedoeld
Dat heb ik zeker in de gaten, als ik het niet negatief bedoelde had ik wel wat anders opgeschreven.
[...]
Lieve mevrouwJack, Ik weet niet of u het in de gaten heeft maar uw posts-naar-mij-toe zijn over het algemeen altijd negatief én negatief-bedoeld
Dat heb ik zeker in de gaten, als ik het niet negatief bedoelde had ik wel wat anders opgeschreven.
Tjezus, wat vals
donderdag 5 mei 2016 om 09:45
donderdag 5 mei 2016 om 10:08
Ik heb ook gestaft. Dat je mij al maandenlang het leven zuur probeert te maken met je zuigerige quotegedrag is nog tot daar aan toe, maar dat je het nu ook doet over de rug van een hele lieve forumster die zich niet meer kan verweren omdat ze goddomme overleden is gaat wat mij betreft alle perken te buiten. Bah, bah, driewerf bah.
donderdag 5 mei 2016 om 10:11
quote:Lady_Voldemort schreef op 05 mei 2016 @ 10:08:
Ik heb ook gestaft. Dat je mij al maandenlang het leven zuur probeert te maken met je zuigerige quotegedrag is nog tot daar aan toe, maar dat je het nu ook doet over de rug van een hele lieve forumster die zich niet meer kan verweren omdat ze goddomme overleden is gaat wat mij betreft alle perken te buiten. Bah, bah, driewerf bah.
We hebben het vást weer verkeerd begrepen.
As usual.
Het was vast gewoon weer een reactie op eh.... Op eh....
We hebben het vást weer verkeerd begrepen.
As usual.
Het was vast gewoon weer een reactie op eh.... Op eh....
donderdag 5 mei 2016 om 10:13
donderdag 5 mei 2016 om 10:25
quote:Lady_Voldemort schreef op 05 mei 2016 @ 10:08:
Ik heb ook gestaft. Dat je mij al maandenlang het leven zuur probeert te maken met je zuigerige quotegedrag is nog tot daar aan toe, maar dat je het nu ook doet over de rug van een hele lieve forumster die zich niet meer kan verweren omdat ze goddomme overleden is gaat wat mij betreft alle perken te buiten. Bah, bah, driewerf bah.Pfff dit, inderdaad
Ik heb ook gestaft. Dat je mij al maandenlang het leven zuur probeert te maken met je zuigerige quotegedrag is nog tot daar aan toe, maar dat je het nu ook doet over de rug van een hele lieve forumster die zich niet meer kan verweren omdat ze goddomme overleden is gaat wat mij betreft alle perken te buiten. Bah, bah, driewerf bah.Pfff dit, inderdaad
donderdag 5 mei 2016 om 10:29