Bloeding na miskraam

04-05-2016 23:19 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haai allemaal.

Ik zit met een behoorlijk gefrustreerde situatie. 21 dagen geleden heb ik een miskraam gehad. Ik was 4 weken zwanger. Nu bloed ik na 21 dagen nog steeds. Niet heftig, het is vooral bij het afvegen. Mijn partner en ik willen graag een nieuwe poging wagen. De vk heeft aangegeven dat ze niets ondernemen met iemand die 4 weken zwanger was en een miskraam heeft gehad. Ik vind het bloeden nu wel erg lang duren. Heeft iemand dit ook mee gemaakt ?
Maak een afspraak bij de huisarts. Heb je een controle gehad? (Om te kijken of al het weefsel weg is)
Ik zou even de huisarts bellen en hem je probleem voorleggen, deze kan je eventueel doorverwijzen naar een gyneacoloog. Een verloskundige kan inderdaad weinig voor je betekenen in jou situatie, een gyneacoloog kan je nakijken en controleren of het bloedverlies geen vervelende oorzaak heeft.

Na mijn miskramen heb ik nooit lanb aanhoudend bloedverlies gehad dus verder geen herkenning of tips, wel sterkte en succes toegewenst. Het is erg naar wanneer je verder wilt maar je lichaam die stap nog tegenhoudt.
Heel vervelend. Ik heb het ook gehad. Het bleef maar komen,was minimaal...maar het stopte maar niet. Uiteindelijk is er een echo gemaakt. Bleek er nog resten in de baarmoeder te zitten. Nadat ik gecurreteerd was,was het pas over. Misschien kun je je huisarts laten doorsturen voor een echo. Sterkte!
Rise and shine! ;)
Ik heb met 5 weken een miskraam gehad en bloeden heeft ruim 6 weken geduurd. Was beetje af en aan qua hoeveelheid. vijf weken na de miskraam was ik met vriendinnen op stedentrip en rende ik met een tas vol maandverband ieder half uur een toilet binnen, terwijl ik de week ervoor juist minder bloed verloor. Het duurde ook (vanaf de miskraam geteld) 2,5 maand voor ik weer een cyclus had.

Gek genoeg had ik een half jaar daarvoor met 13 weken ook al een miskraam gehad en toen binnen 4 weken weer een cyclus. Je kan er dus geen peil op trekken.

voor jou en hou moed! de derde zwangerschap ging bij mij wel goed, maar ik weet nog hoe moedeloos ik me voelde (zeker toen ik de tweede keer lang moest wachten op een cyclus, terwijl ik vooral door wilde met mijn leven en onze kinderwens)
Geen ervaring maar een knuffel voor je. Verdrietig een miskraam.

Sterkte.
Na m'n eerste miskraam (met elf weken) heb ik twee weken heel heftig gebloed, toen nog tien dagen minimaal. Vervolgens drie dagen niks en daarna een hele heftige menstruatie waarbij ik nog resten weefsel ben verloren. In overleg met m'n gynaecoloog heb ik dit afgewacht, het weefsel wat er nog zat was volgens haar een hoeveelheid die er met een menstruatie mee uit kon komen, dan hoefde ik geen curretage.

Bij m'n tweede miskraam was het een week minimaal bloeden.

Dus elke miskraam is anders.

Ik zou overleggen met je huisarts, die kan beoordelen of een verwijzing naar de gynaecoloog verstandig is.

Sterkte!
Bedankt voor de reacties! Toch maar even de huisarts bellen na het weekend. Iedereen zn lichaam reageert natuurlijk anders. Maar het is fijn om verhalen van andere te horen.
Hoi allemaal. Het bloeden is uiteindelijk na 30 dagen gestopt. Nu weer opnieuw me mijn cyclus ontdekken.
Wat fijn dat de bloeding gestopt en wat naar dat het zo lang heeft geduurd. Succes met het ontdekken van je nieuwe cyclus, hoop dat je snel in een duidelijk ritme zit

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven