Het stamcafé XIII

09-05-2016 22:12 3003 berichten
Deel dertien van ons heerlijke café!

We zijn op Hawaii!

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. We houden ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

quote:Eleonora-1 schreef op 11 mei 2016 @ 09:00:

Goedemorgen Stammers!

We zijn doooorrrrrr!

Hahaha, ja ! En ik vind de muziek geen hol aan maar enige optreden dat echt was en niet zo achterlijk hysterisch. Hij heeft het goed gedaan.
Goedemorgen!
quote:yasmijn schreef op 11 mei 2016 @ 09:09:

[...]

Heb je gekeken Yas?

In mijn hysterische drukte van apps en topics en Facebook heb ik nauwelijks gezien wie er meeschreven gisteren.

Het leek wel een báán, die halve finale!
quote:Goede-Fee schreef op 11 mei 2016 @ 09:10:

Hahaha, ja ! En ik vind de muziek geen hol aan maar enige optreden dat echt was en niet zo achterlijk hysterisch. Hij heeft het goed gedaan.

Helemaal mee eens.

De lol is dat ik dacht dat het helemaal geen songfestival nummer was, al was het wel gaan blijven hangen in mijn oren toen ik het vaker hoorde, en het bleek juist een soort oase van relaxtheid en professionaliteit te zijn,

Geen moeilijk haar of kapsel of boze make up maar een warm liefdje door een mooie meneer.

Ik zie het wel zitten voor zaterdag.
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 11 mei 2016 @ 08:32:

Mogguh.

Wat een gezeur vannacht van die Tattou?

Ik word genoemd terwijl ik die persoon helegaar niet ken? En een beetje Leo bashen? Iemand die hier nooit meekletst?

Ook OP niet gelezen over het zuigen?

Kansloos.En ze ook beweert nooit over forummers te schrijven als ze niet online zijn
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Precies.

Ga ook lekker kijken zaterdag.
quote:Oudblond schreef op 11 mei 2016 @ 09:18:

[...]

En ze ook beweert nooit over forummers te schrijven als ze niet online zijn Joh, ze doet dit al heel lang zo af en toe komt ze even poeppraten, eerst in de napraat of gewoon in andermans topics en nu hier. Negeer werkt hiervoor heel erg goed.
Deed BE eigenlijk mee aan het ESF?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 11 mei 2016 @ 09:20:

Deed BE eigenlijk mee aan het ESF?Die moeten donderdag voor kwalificatie.
quote:Goede-Fee schreef op 11 mei 2016 @ 09:20:

Negeer werkt hiervoor heel erg goed.Het zou zomaar kunnen dat ik die functie op korte termijn voor het eerst ga gebruiken.
Oh dear, how sad, never mind.
Wie moet ik negeren dan? Was er hier iemand vannacht dan? Ik zag Leo en Sap, maar verder?
Ik kan het niet ESF. Too much.
quote:Oudblond schreef op 11 mei 2016 @ 09:18:

[...]

En ze ook beweert nooit over forummers te schrijven als ze niet online zijn

Ik sliep
quote:Kittens schreef op 11 mei 2016 @ 09:25:

Wie moet ik negeren dan? Was er hier iemand vannacht dan? Ik zag Leo en Sap, maar verder?Jij negeert blijkbaar de juiste persoon al.
quote:Kittens schreef op 11 mei 2016 @ 09:27:

Ik kan het niet ESF. Too much.
quote:Hayek schreef op 11 mei 2016 @ 09:32:

[...]

[afbeelding]Ehhhhhhh, ja, zoiets
Goedemorgen! Ik heb niet gekeken, ik zat naar Horse Whisperer te kijken. Mijn wekker sprong om 7 uur aan en het eerste wat ik hoorde was 'we zijn door'. Dus ik ben evengoed helemaal au courant.

En zuigers hier? Keihard negeren. Ik heb tot nu toe één iemand onder de negeerknop en dat bevalt prima!

Wel weer warm hier op vijf hoog, onder dat platte dak. Ik heb de branduitgang ook maar opengezet, zodat er nog wat beweging in de lucht zit. Maar ik ga zo toch maar een ijsje halen, voor de zekerheid.
Zo, heb ik even geen mazzeldagje: gasfornuis kapot, gebeld "oh mevrouw, we zijn in de buurt en er heeft iemand een reparatie afgezegd, we komen zo gelijk even langs".

Douchewater loopt niet meer goed weg, gebeld "oh mevrouw, bent u vandaag thuis, dan komen we zo gelijk even langs"

quote:Wollstonecraft1792 schreef op 11 mei 2016 @ 09:50:

Zo, heb ik even geen mazzeldagje: gasfornuis kapot, gebeld "oh mevrouw, we zijn in de buurt en er heeft iemand een reparatie afgezegd, we komen zo gelijk even langs".

Douchewater loopt niet meer goed weg, gebeld "oh mevrouw, bent u vandaag thuis, dan komen we zo gelijk even langs"

Bofbibs!
quote:Eleonora-1 schreef op 11 mei 2016 @ 02:52:

[...]

Je hebt het een en ander aan bijzondere jurken, hairdo's en folklore gemist maar zaterdag zie je vast nog het een en ander in de recaps.Ja.
quote:Kittens schreef op 11 mei 2016 @ 09:25:

Wie moet ik negeren dan? Was er hier iemand vannacht dan? Ik zag Leo en Sap, maar verder?Nou moe..
quote:Hunniebunnie schreef op 11 mei 2016 @ 09:45:

Goedemorgen! Ik heb niet gekeken, ik zat naar Horse Whisperer te kijken. Mijn wekker sprong om 7 uur aan en het eerste wat ik hoorde was 'we zijn door'. Dus ik ben evengoed helemaal au courant.

En zuigers hier? Keihard negeren. Ik heb tot nu toe één iemand onder de negeerknop en dat bevalt prima!

Wel weer warm hier op vijf hoog, onder dat platte dak. Ik heb de branduitgang ook maar opengezet, zodat er nog wat beweging in de lucht zit. Maar ik ga zo toch maar een ijsje halen, voor de zekerheid.

Wordt het weer zo'n dag?

Zorg jij er maar voor dat je het niet te warm krijgt!
quote:Micchan schreef op 11 mei 2016 @ 09:59:

[...]

Nou moe.. Ahhhh, sorry, ik zag jou ook hoor!
Nadeel van de deur open, ik kan nu als ik binnen zit meeroken met de buren

En nu ga ik mezelf in beweging zetten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven