Napraattopic 60
dinsdag 10 mei 2016 om 23:30
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 11 mei 2016 om 05:13
woensdag 11 mei 2016 om 08:16
woensdag 11 mei 2016 om 09:42
quote:Star schreef op 11 mei 2016 @ 09:37:
Je heb een goede schop onder de kont uitgedeeld Moi op dat alsjeblieft help hopeloos topic, vraag me alleen af of het nut heeft.Vast niet, maar ik hoop altijd dat er ergens een radertje in het hoofd in werking wordt gezet.
Je heb een goede schop onder de kont uitgedeeld Moi op dat alsjeblieft help hopeloos topic, vraag me alleen af of het nut heeft.Vast niet, maar ik hoop altijd dat er ergens een radertje in het hoofd in werking wordt gezet.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
woensdag 11 mei 2016 om 09:57
quote:AllieBrosh schreef op 11 mei 2016 @ 09:56:
Ik vind jou wel erg hard naar TO toe, Moirai, maar goed, jij hebt weer heel andere ervaringen en een ander perspectief dan ik.
Hard Moi? Direct eerder, er zijn wel hardere mensen.
Meejankers heeft ze niks aan. Ze heeft notabene een kind waar ze voor moet zorgen, dan moet je actie nemen en niet zwelgen.
Ik vind jou wel erg hard naar TO toe, Moirai, maar goed, jij hebt weer heel andere ervaringen en een ander perspectief dan ik.
Hard Moi? Direct eerder, er zijn wel hardere mensen.
Meejankers heeft ze niks aan. Ze heeft notabene een kind waar ze voor moet zorgen, dan moet je actie nemen en niet zwelgen.
woensdag 11 mei 2016 om 09:59
woensdag 11 mei 2016 om 10:17
quote:Moirai schreef op 11 mei 2016 @ 09:59:
[...]
Hard? Eerlijk.
Meehuilen gaat op zeker niet helpen.Klopt, meehuilen helpt niet, daar verander je niks mee. Maar die eerlijkheid kan soms ook averechts werken, dat verschilt per persoon en is lastig in te schatten op een forum. Jij vindt die "harde" eerlijkheid prettig, ik heb de neiging om dan keihard mijn kont tegen de krib te gooien. Dat bedoel ik met andere ervaringen en een ander perspectief. Maar misschien helpt het, misschien zie ik het verkeerd.
[...]
Hard? Eerlijk.
Meehuilen gaat op zeker niet helpen.Klopt, meehuilen helpt niet, daar verander je niks mee. Maar die eerlijkheid kan soms ook averechts werken, dat verschilt per persoon en is lastig in te schatten op een forum. Jij vindt die "harde" eerlijkheid prettig, ik heb de neiging om dan keihard mijn kont tegen de krib te gooien. Dat bedoel ik met andere ervaringen en een ander perspectief. Maar misschien helpt het, misschien zie ik het verkeerd.
Slik die kikker!