Napraattopic 60
dinsdag 10 mei 2016 om 23:30
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 11 mei 2016 om 12:15
quote:Goede-Fee schreef op 11 mei 2016 @ 11:46:
Van die forumsters die toch altijd iets moeten spoileren. Elke keer weer in netflix topic. Iets kleins hoor maar toch. Ze kan het niet laten.
.Zo ontzettend irritant. Meer dan irritant zelfs.
Van die forumsters die toch altijd iets moeten spoileren. Elke keer weer in netflix topic. Iets kleins hoor maar toch. Ze kan het niet laten.
.Zo ontzettend irritant. Meer dan irritant zelfs.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
woensdag 11 mei 2016 om 12:16
woensdag 11 mei 2016 om 12:17
quote:Goede-Fee schreef op 11 mei 2016 @ 11:46:
En die emotioneel gevoed TO en die ene andere krijg ik echt jeuk van, van een onzinnig niet te volgen geleuter.
Is het weer zover? Dat spoileren kan ik zo pissig van worden.
Waarom?
En die emotioneel gevoed TO en die ene andere krijg ik echt jeuk van, van een onzinnig niet te volgen geleuter.
Is het weer zover? Dat spoileren kan ik zo pissig van worden.
Waarom?
woensdag 11 mei 2016 om 12:49
woensdag 11 mei 2016 om 12:54
quote:Star schreef op 11 mei 2016 @ 12:49:
[...]
Whahahahaha nee nu is het niet meer geloofwaardig. Ze woont kennelijk heel dicht bij het Juridisch Loket en ze krijgt urgentie en een huis. Right.En daar doet het Juridisch Loket uitspraken over tegenwoordig?
[...]
Whahahahaha nee nu is het niet meer geloofwaardig. Ze woont kennelijk heel dicht bij het Juridisch Loket en ze krijgt urgentie en een huis. Right.En daar doet het Juridisch Loket uitspraken over tegenwoordig?
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
woensdag 11 mei 2016 om 13:44