Het stamcafé XIII

09-05-2016 22:12 3003 berichten
Deel dertien van ons heerlijke café!

We zijn op Hawaii!

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. We houden ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

Alle reacties Link kopieren
quote:barbaracartland schreef op 11 mei 2016 @ 11:27:

Ik heb geen pubers, wél kocht ik net bij de budgetsuperstunterwinkelmarkt een doosje "Ritsers" van Autodrop: salmiak met drop en chocolade. Het is echt meesterlijk. Zo ongelooflijk raar.

Omdat het komend weekeinde zo koud wordt, proberen we elke dag in het openluchtbad te zwemmen. Dus vanavond eten we absurd vroeg en dan gaan we weer. En alle wijsneuzen die zeggen dat je niet mag zwemmen als je net gegeten hebt, kunnen mijn dikke witte bips kussen. gelijk heb je!
Prrrr, mauw miawwwww.
quote:Kittens schreef op 11 mei 2016 @ 11:23:

Ik heb net mijn abo op de sportschool opgezegd Is dat erg?
Ooooooo vanwege financiën Kit?

Dat is echt rot schat....
Hey Babs, gooi es zo'n Ritser deze kant op?

Hier begint zoon ook lekker te puberen, maar nog op een aandoenlijke manier. Zo vroeg ik gisteravond of hij even meeging rondje-hondje. Doet 'ie braaf, maar dan loopt er zo'n halfstoere gast naast me met zijn pet achterop. Hele yolo enzo, en dan lief vragen of hij het kakzakje even voor me weg moet gooien. Heerlijke knul! Maar ik mag hem niet meer groeten als ik hem tegenkom op de fiets en er fietsen leeftijdsgenootjes voor of achter hem. Als hij alleen is mag het wel, en als hij echt náást een vriendje fietst ook. Het luistert nauw hoor!
quote:Micchan schreef op 10 mei 2016 @ 23:41:

[...]

Hoi Roosje.

Hier gaat het goed, en met jou?

Fijn dat het goed gaat!

Hier alles prima hoor.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Eleonora-1 schreef op 11 mei 2016 @ 11:34:

Ooooooo vanwege financiën Kit?

Dat is echt rot schat....Moest ik ook doen, Kittens, samen met mijn abo's op twee fijne tijdschriften. Het went, dat wel. En ik ging (soms) hardlopen en wat vaker op een paard zitten. Maar blijft pittig..
quote:Solomio schreef op 11 mei 2016 @ 08:14:

Goedemorgen.

Gelukkig lees ik nooit bij.
Ik heb de zomer in mijn hoofd. Echt een vakantiegevoel terwijl ik toch gewoon op mijn werk zit. En ik neem nu al lunchpauze want ik scheur van de honger.

Balen Kittens!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:barbaracartland schreef op 11 mei 2016 @ 11:27:

Ik heb geen pubers, wél kocht ik net bij de budgetsuperstunterwinkelmarkt een doosje "Ritsers" van Autodrop: salmiak met drop en chocolade. Het is echt meesterlijk. Zo ongelooflijk raar.

Omdat het komend weekeinde zo koud wordt, proberen we elke dag in het openluchtbad te zwemmen. Dus vanavond eten we absurd vroeg en dan gaan we weer. En alle wijsneuzen die zeggen dat je niet mag zwemmen als je net gegeten hebt, kunnen mijn dikke witte bips kussen.

Klinkt lekker goor Barry, die autodrop haha!

En ja, zwemmen roels, heerlijk, eens!
quote:Kittens schreef op 11 mei 2016 @ 11:23:

Ik heb net mijn abo op de sportschool opgezegd

Niet leuk.

Heb je op Youtube gekeken? Vind je het iets?
Ja vanwege de financiën. Ik vind het echt kut, ik had jaaaaaaaaren niet gesport en het ging echt lekker nu, was best trots op mezelf.

Maar ik ben al begonnen met lopen en ga vol goede moed ook beginnen met krachttrainingen thuis. Al vind ik dat laatste wel lastig vanwege de ruime keuze aan programma's. Ik heb de neiging om dan van de hak op de tak te gaan, vanalles uit te proberen en niks af te maken. Wat dat betreft is een sportschool lekker simpel. Die apparaten staan er en daar doe je het maar mee (en ze stelden zichzelf in en elke 2 weken de vraag -van de indtructeurs, niet van de apparaten-: kilotje er bij? Heerlijk, zelf niet hoeven nadenken)
quote:doornroosje9 schreef op 11 mei 2016 @ 11:44:

[...]

Niet leuk.

Heb je op Youtube gekeken? Vind je het iets?Gekeken, maar wat kies ik
Die autodrop is zo raar dat ik er maar 3 opgegeten heb. Omdat ik normaliter de eetlust van een bootwerker heb, is dat tekenend. Dus hunniebunnie, je mag er natuurlijk een proeven
quote:barbaracartland schreef op 11 mei 2016 @ 11:47:

Die autodrop is zo raar dat ik er maar 3 opgegeten heb. Omdat ik normaliter de eetlust van een bootwerker heb, is dat tekenend. Dus hunniebunnie, je mag er natuurlijk een proeven

Salmiakdrop met chocolade!!?

Moet ik proeven! (Denk niet dat ik het lekker vind)
Prachtig weer en ik zit binnen op het werk.

Ik heb sickbuilding syndrome. Ik zeg het jullie.
Oe, ik eet van drop altijd te veel...

Kittens, mijn zus heeft de 7 minuten-app. Je moet het dan wel trouw doen, maar dan ben je echt met 7 minuten per dag klaar. Misschien is dat iets? Ga ik het ook doen, peppen we elkaar op!

Ben net hier van 5-hoog daan 1-hoog gerend en weer terug. Poeh!
dubbel (die hitte hè...)
quote:Kittens schreef op 11 mei 2016 @ 11:46:

[...]

Gekeken, maar wat kies ik

Wat wil je? HIIT, kracht, Pilates,... Daar zou ik eerst op selecteren.

Ging je vaak naar de sportschool? Wat deed je daar?

Lopen is ook prima hoor!
quote:doornroosje9 schreef op 11 mei 2016 @ 11:55:

[...]

Wat wil je? HIIT, kracht, Pilates,... Daar zou ik eerst op selecteren.

Ging je vaak naar de sportschool? Wat deed je daar?

Lopen is ook prima hoor!

Lopen is voor de conditie. Op de sportschool deed ik vnl. de crosstrainer.

En verder alle apparaten voor kracht.

3x pw.

Bunnie, zo'n app vind ik ook handig, maar is het niet wat weinig, 7 min. per dag?

Wat ik dus wil is: conditie, kracht en wat souplesse. En de conditie hoeft niet in de oefeningen thuis te zitten, want ik loop dus al (voor zo lang ik het vol houd).
Bedankt voor het medeleven en meedenken
quote:Kittens schreef op 11 mei 2016 @ 12:01:

[...]

Lopen is voor de conditie. Op de sportschool deed ik vnl. de crosstrainer.

En verder alle apparaten voor kracht.

3x pw.

Bunnie, zo'n app vind ik ook handig, maar is het niet wat weinig, 7 min. per dag?

Wat ik dus wil is: conditie, kracht en wat souplesse. En de conditie hoeft niet in de oefeningen thuis te zitten, want ik loop dus al (voor zo lang ik het vol houd).Heb je gewichten thuis en weet je hoe je de krachtoefeningen perfect moet uitvoeren? Dan zou je één keer per week een full-body kunnen doen (kracht), één keer lopen en één keer HIIT. Of twee keer kracht en één keer lopen. Maar wel voldoende tijd tussen de KT laten.
quote:yasmijn schreef op 11 mei 2016 @ 11:54:

Ik heb sickbuilding syndrome. Ik zeg het jullie.Goede reden om je ziek te melden.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:doornroosje9 schreef op 11 mei 2016 @ 12:06:

[...]

Heb je gewichten thuis en weet je hoe je de krachtoefeningen perfect moet uitvoeren? Dan zou je één keer per week een full-body kunnen doen (kracht), één keer lopen en één keer HIIT. Of twee keer kracht en één keer lopen. Maar wel voldoende tijd tussen de KT laten.Ik geloof dat ik dit soort teksten nog erger vind dan zuigen.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Moirai schreef op 11 mei 2016 @ 12:22:

[...]

Goede reden om je ziek te melden.
quote:yasmijn schreef op 11 mei 2016 @ 11:54:

Ik heb sickbuilding syndrome. Ik zeg het jullie.Yas, ik heb ook zo'n vakantiegevoel en overwoog even om een middagje vrij te nemen... Maar ik ben pas drie weken ziek geweest, dus mijn schuldgevoel zit in de weg.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven