Napraattopic 60

10-05-2016 23:30 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 11 mei 2016 @ 18:55:

[...]

Tuuuuuurlijk.

Dat is gewoon zo bgb. Het is dat je missie niet begrijpt maar ik begrijp missie heel goed. En ze bedoelde het echt niet zo. Ik vind het zo jammer dat men niet objectief en eerlijk is. Missie is echt een geweldig persoon. Je kent elkaar oppervlakkig maar Zodra je met elkaar in gesprek gaat dan gaat toch die onbekende doek naar beneden. Je kent de mensen waar je niet mee kan vinden via hoe ze posten. Maar je bent ook niet 1 op 1 net elkaar in gesprek gegaan. Je weet niet hoe missie is, behalve dan hoe ze post.

Het is net zoals een boek je ziet de buitenkant, maar zodra je het leest zie je de binnenkant en denkje van oo wat een mooie boek. Zo is het ook bij een mens. Je denkt van god wat post die vervelend in jouw ogen dan he, en dan later als je 1 op 1 een gesprek aangaat denkje gut wat een leuk mens eigenlijk.
Dat doek.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Dus eigenlijk vond je Missie maar naar posten, totdat je d'r opensloeg?
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:Nouschi schreef op 11 mei 2016 @ 21:59:

Dat doek.Hee nouschi ik verwacht een Nederlandse les van je wil je niet lerares Nederlands schrijven worden op het forum?
quote:Moirai schreef op 11 mei 2016 @ 21:59:

Dus eigenlijk vond je Missie maar naar posten, totdat je d'r opensloeg?Nee dat zeg ik toch niet? Ik zeg dat ik missie heb gesproken. Ik ben in gesprek gegaan met missie en daarom begrijp ik missie. Jij kent haar oppervlakkig net zoals je mij oppervlakkig kent.
quote:Ttass28 schreef op 11 mei 2016 @ 22:01:

[...]

Hee nouschi ik verwacht een Nederlandse les van je wil je niet lerares Nederlands schrijven worden op het forum?Geen beginnen aan
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dat doek. blijft leuk
quote:Ttass28 schreef op 11 mei 2016 @ 22:03:

[...]

Nee dat zeg ik toch niet? Ik zeg dat ik missie heb gesproken. Ik ben in gesprek gegaan met missie en daarom begrijp ik missie. Jij kent haar oppervlakkig net zoals je mij oppervlakkig kent.O dan begreep ik het verkeerd. Je had het over een boek wat eerst niet leuk is en dan later wel.

Dat doek.Je zag er nog een over het hoofd!
Werd ik geroepen?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:yasmijn schreef op 11 mei 2016 @ 20:15:

Achter de rododendron.Joh, die heb allang een tuintje op dr buik hoor
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
De boeken die me niks lijken die neem ik niet mee van de bieb, die laat ik gewoon in de kast staan.
I like being a mess. It's who I am.
quote:WaaromPorque schreef op 11 mei 2016 @ 22:05:

[...]

Je zag er nog een over het hoofd!1? Beter lezen
quote:Enn schreef op 11 mei 2016 @ 22:08:

Werd ik geroepen?
Nog minstens drie...
Slik die kikker!
quote:AllyMcBeal schreef op 11 mei 2016 @ 22:10:

De boeken die me niks lijken die neem ik niet mee van de bieb, die laat ik gewoon in de kast staan.Dan heb je ook geen recht van spreken.
quote:Nouschi schreef op 11 mei 2016 @ 22:10:

[...]

1? Beter lezen
Nouschi je hebt er drie gemist. Dat kan toch niet.
quote:Nouschi schreef op 11 mei 2016 @ 22:10:

[...]

1? Beter lezen ik wilde niet al te onaardig overkomen. .
quote:Ttass28 schreef op 11 mei 2016 @ 22:12:

Nouschi je hebt er drie gemist. Dat kan toch niet.Sportief
quote:WaaromPorque schreef op 11 mei 2016 @ 22:15:

[...]

Sportief Ach joh mij maakt het niet of er foutjes inzitten of niet. Ik begrijp de booschap snel. Dan zie ik de foutjes niet
quote:Ttass28 schreef op 11 mei 2016 @ 22:16:

[...]

Ach joh mij maakt het niet of er foutjes inzitten of niet. Ik begrijp de booschap snel. Dan zie ik de foutjes niet Ik moet er bij Nouschi altijd om lachen. Ze ziet alles (!) Hoort gewoon bij haar.
Een beetje lullig om het te melden in het topic, maar een vleesboom opera????

Staat wel een beetje gek..
quote:WaaromPorque schreef op 11 mei 2016 @ 22:25:

[...]

Ik moet er bij Nouschi altijd om lachen. Ze ziet alles (!) Hoort gewoon bij haar.Zo heeft iedereen zn ding toch?
quote:Ttass28 schreef op 11 mei 2016 @ 22:39:

[...]

Zo heeft iedereen zn ding toch?

True!

Maar jij vat het tenminste sportief op. Siert je.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven