Napraattopic 60

10-05-2016 23:30 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Ttass28 schreef op 11 mei 2016 @ 23:23:

[...]

Waarom zo extreem? Rare vergelijking ik zou er nooit opgekomen zijn.

Dan heb je ook geen recht van oordelen want je kent de binnenkant niet.

Het is GEEN vergelijking!

Ik wel, dat is mijn werk namelijk.

Ik bepaal zelf wel met wie ik om wil gaan en wie ik beter wil leren kennen.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:feow schreef op 11 mei 2016 @ 23:06:

Fuck à duck.

Ik ga niet naar bieb of boekhandel, ik lees hier op het forum toch al?!Tv kijken hoeft ook al niet, al het vermaak vind je hier. Zo lees ik net over iemand die onverwacht een pot penisvergrotende pillen letterlijk naar binnen kreeg gegooid door de pakketbezorger.
Slik die kikker!
quote:Moirai schreef op 11 mei 2016 @ 23:24:

[...]

Het is GEEN vergelijking!

Ik wel, dat is mijn werk namelijk.

Ik bepaal zelf wel met wie ik om wil gaan en wie ik beter wil leren kennen.Prima dat het je werk is, maar dat hoef je niet hier te projecteren dat kan je niet. Je hoeft niemand te kennen. Zeg er dan ook niks over.
quote:Ttass28 schreef op 11 mei 2016 @ 23:26:

[...]

Prima dat het je werk is, maar dat hoef je niet hier te projecteren dat kan je niet. Je hoeft niemand te kennen. Zeg er dan ook niks over.

Huh?

Laat maar. Ik geef het op.
quote:AllyMcBeal schreef op 11 mei 2016 @ 23:24:

[...]

Dus alles wat ze hier zegt bedoelt ze niet zo en in werkelijkheid is ze heel anders dan ze overkomt. Is dat wat je zegt?Als je het goed had gelezen wat zij bedoelde dan weet he ook wel wat missie bedoelde met haar post.
Je moet ook niet de kinderboeken blijven hangen Moi
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 11 mei 2016 @ 23:28:

Je moet ook niet de kinderboeken blijven hangen Moi Beroepsdeformatie.
quote:Moirai schreef op 11 mei 2016 @ 23:27:

[...]

Huh?

Laat maar. Ik geef het op.Weetje moirai je duldt geen tegenspraak net zoals nu. Je deeld maar uit en uit en men moet het maar accepteren. Accepteer ook maar dat je het terug kan verwachten. Je kan gewoon niet tegen kritiek. Is ook een puntje om te leren.
quote:Ttass28 schreef op 11 mei 2016 @ 23:28:

[...]

Als je het goed had gelezen wat zij bedoelde dan weet he ook wel wat missie bedoelde met haar post.Huh, dus als ik maar goed lees zie ik wat ze bedoelt? Waarom schrijft ze dan niet gewoon wat ze bedoelt?
I like being a mess. It's who I am.
quote:Ttass28 schreef op 11 mei 2016 @ 23:30:

[...]

Weetje moirai je duldt geen tegenspraak net zoals nu. Je deeld maar uit en uit en men moet het maar accepteren. Accepteer ook maar dat je het terug kan verwachten. Je kan gewoon niet tegen kritiek. Is ook een puntje om te leren.

O dank je wel voor je feedback Tass.

Daar kan ik wat mee.

En nu echt oogjes dicht en snaveltjes toe.
quote:Moirai schreef op 11 mei 2016 @ 23:32:

[...]

Daar kan ik wat mee.Alsjeblieft.
quote:Moirai schreef op 11 mei 2016 @ 23:32:

[...]

Daar kan ik wat mee.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 11 mei 2016 @ 23:32:

En nu echt oogjes dicht en snaveltjes toe.Ja ik doe mee.
quote:Moirai schreef op 11 mei 2016 @ 23:27:

[...]

Huh?

Laat maar. Ik geef het op.Verstandig.
Life is short. Eat dessert first.
Trusten, Boots en Ally.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Ttass28 schreef op 11 mei 2016 @ 23:30:

[...]

Weetje moirai je duldt geen tegenspraak net zoals nu. Je deeld maar uit en uit en men moet het maar accepteren. Accepteer ook maar dat je het terug kan verwachten. Je kan gewoon niet tegen kritiek. Is ook een puntje om te leren.

Schei toch uit. De enige die hier iets moet leren accepteren ben jij. Accepteer dat anderen iemand niet aardig gaan vinden omdat jij dat zegt. Accepteer dat anderen zèlf bepalen of ze iemand beter willen leren kennen. Accepteer dat iedereen andere redenen heeft om iemand wel of niet aardig te vinden en dat jij niet dicteert of die redenen juist zijn of niet.

En wat Missie betreft: er zijn door de maanden (jaren inmiddels?) genoeg mensen geweest die geprobeerd hebben om Missie beter te begrijpen door open en eerlijke vragen te stellen. Er is Missie vaak genoeg de hand gereikt. En het klikt niet met het gros van die mensen. Daar doe je niks aan, dat kun je al helemaal niet afdwingen zoals jij dat nu probeert te doen.

Prima dat Missie een verhaal heeft, dat er misschien achterliggende redenen zijn, maar Missie noemt die hier zelf niet en het gaat echt te ver om mensen dan te verwijten dat zij daar zelf niet achteraan gaan. Dat Missie dat hier zelf niet noemt is haar goed recht, net zoals het van anderen ook hun goed recht is om er geen zin in te hebben om achter de schermen die redenen te moeten gaan achterhalen bij iemand die hen continu tegen de haren in strijkt.

Wat het verkeerd begrijpen van Missie betreft: als ze zo vaak door zoveel forummers (en mods!) verkeerd begrepen wordt dan zou dat heel goed aan de schrijfstijl van Missie kunnen liggen. Ook daar is wellicht een reden voor maar als Missie daar begrip voor wil dan zal Missie dat zelf duidelijk moeten maken.
quote:Bij_Zonder schreef op 11 mei 2016 @ 23:46:

[...]

Schei toch uit. De enige die hier iets moet leren accepteren ben jij. Accepteer dat anderen iemand niet aardig gaan vinden omdat jij dat zegt. Accepteer dat anderen zèlf bepalen of ze iemand beter willen leren kennen. Accepteer dat iedereen andere redenen heeft om iemand wel of niet aardig te vinden en dat jij niet dicteert of die redenen juist zijn of niet.

En wat Missie betreft: er zijn door de maanden (jaren inmiddels?) genoeg mensen geweest die geprobeerd hebben om Missie beter te begrijpen door open en eerlijke vragen te stellen. Er is Missie vaak genoeg de hand gereikt. En het klikt niet met het gros van die mensen. Daar doe je niks aan, dat kun je al helemaal niet afdwingen zoals jij dat nu probeert te doen.

Prima dat Missie een verhaal heeft, dat er misschien achterliggende redenen zijn, maar Missie noemt die hier zelf niet en het gaat echt te ver om mensen dan te verwijten dat zij daar zelf niet achteraan gaan. Dat Missie dat hier zelf niet noemt is haar goed recht, net zoals het van anderen ook hun goed recht is om er geen zin in te hebben om achter de schermen die redenen te moeten gaan achterhalen bij iemand die hen continu tegen de haren in strijkt.

Wat het verkeerd begrijpen van Missie betreft: als ze zo vaak door zoveel forummers (en mods!) verkeerd begrepen wordt dan zou dat heel goed aan de schrijfstijl van Missie kunnen liggen. Ook daar is wellicht een reden voor maar als Missie daar begrip voor wil dan zal Missie dat zelf duidelijk moeten maken.Prima hoor be my guest. Maar oordeel dan ook niet over diegene, je kent diegene niet. En ik accepteer van niemand die kilo's boter op hun hoofd hebben.
quote:Ttass28 schreef op 11 mei 2016 @ 23:49:

[...]

Prima hoor be my guest. Maar oordeel dan ook niet over diegene, je kent diegene niet. En ik accepteer van niemand die kilo's boter op hun hoofd hebben.Jij oordeelt anders ook over mensen die je niet kent, en flink ook. Of wou je zeggen dat je diegenen van wie je zegt dat ze boter op hun hoofd hebben net zo goed kent als jij zegt dat je Missie kent?
Generalisatie, wat was dat ook alweer?
quote:AllyMcBeal schreef op 11 mei 2016 @ 23:22:

[...]

Oh
Ach kom op zeg je weet donders goed wat ik bedoel.

Men is het groepje zat heel erg zat. Zoals je wel gemerkt hebt, steeds meer forummers zijn het gewoon spuug en spuug zat. Er zijn zelfs 2 vertrokken als het niet meer is. En maar de lakens overal uitdelen en maar uitdelen, ho maar dat er geïncasseerd wordt. Want wat pietje zegt klopt en daar ben ik het mee eens unaniem " oo henk moet er ook nog over plassen hendrik ook, oo wacht klaasje moet ook even een plasje doen, daar komt pieter nog even binnen moet ook even een plasje doen" meestal weet het gros niet eens waar het over gaat en lullen ze maar wat mee. En zo gaan we door en door. Zo gaat dat hier al jaren. Niemand is hier objectief of eerlijk. Ik zie hier ook niet duizenden forummers posten op napraat of überhaupt over topics komen praten, die wel vaak op het forum zijn. Het is niet uitnodigend. Het is je bent het met ons eens, of je bent tegen ons. "En als je tegen ons bent gaan we je topics verpesten" dan komt de hele squad over je heen plassen. Om daarna daarna braaf een aai over de bol te krijgen. Top gedaan hoor henkie je hebt geweldig gesproken.

Je kan ook op 2 handen tellen wie er komt. Er wordt op napraat een soort aankondiging gedaan van he die topic moeten we even heen gaan. Die To is licht ontvlambaar laten we het vuurtje even harder aansteken. En maar lachen lol hebben achter de schermen, terwijl mensen gewoon lijden en pijn hebben. Omdat ze gewoon finaal uitgelachen worden, terwijl ze gewoon een serieuze issue hebben.

Het grappige is nog dat men je niet wil begrijpen terwijl het klaar als een klontje is.

En maar zeggen, ik kom niet op meer napraat wat een zuig gedoe is het weer geworden. Kom we gaan naar het stamcafé waar het gezellig en oo zo geweldig is. En ook daar gaat het nog steeds over andere forummers en topics, en maar zeggen practice what u preach, wat u geschied, doe een ander ook niet. Men is wel weer aanwezig op napraat constant. Over practice what u preach gesproken....

Ga mij de les niet voorlezen, als je niet weet waar de les over gaat. "Drops the mic"

Nou Tass, ik herken dit eerlijk gezegd niet zo. Volgens mij zijn er als je zo denkt echt veel meer 'groepen' op dit forum.

Al vind ik jouw plaatje met microfoon dan wel weer heel leuk als slot!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 12 mei 2016 @ 00:55:

Nou Tass, ik herken dit eerlijk gezegd niet zo. Volgens mij zijn er als je zo denkt echt veel meer 'groepen' op dit forum.

Al vind ik jouw plaatje met microfoon dan wel weer heel leuk als slot! Mooie slot om te eindigen toch?
Ik kom hier al jaren en herken niet wat je zegt ttas28. Maar ik zou bijvoorbeeld ook geen idee hebben wie er tot 'het groepje' behoren waarover jij spreekt, dus misschien daarom. Ik zou me er in ieder geval niet zo druk over maken, andere mensen hebben soms nou een maal een andere mening. soit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven