Het stamcafé XIII

09-05-2016 22:12 3003 berichten
Deel dertien van ons heerlijke café!

We zijn op Hawaii!

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. We houden ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

Alle reacties Link kopieren
quote:barbaracartland schreef op 11 mei 2016 @ 22:39:

[...]

Dank! Ik snakte naar aandacht. Jullie zijn allemaal lekker een groepje, maar als relatieve nieuwkomer is het best eenzaam. Ik ben ook nog niet zo harteloos, weet je. Maar goed, ik heb heerlijk gezwommen. Golfslagbaden zijn geweldig, dus ik kan me indenken dat je het geweldig gehad hebt. Ik kan me nog het gevoel in mijn buik herinneren als de zoemer ging, vroeger, toen ik een klein meisje was.Emmen had vroeger een mooi zwembad!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 11 mei 2016 @ 22:43:

[...]

Emmen had vroeger een mooi zwembad!Het is nog steeds hetzelfde. Dus de gemeente wil iets nieuws, maar ik wil het houden zoals het is. Niets fijners dan in de golven springen.
quote:barbaracartland schreef op 11 mei 2016 @ 22:44:

[...]

Het is nog steeds hetzelfde. Dus de gemeente wil iets nieuws, maar ik wil het houden zoals het is. Niets fijners dan in de golven springen.Golven hadden ze toen nog niet. Wel een dak dat open kon.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:barbaracartland schreef op 11 mei 2016 @ 22:39:

[...]

Dank! Ik snakte naar aandacht. Jullie zijn allemaal lekker een groepje, maar als relatieve nieuwkomer is het best eenzaam. Ik ben ook nog niet zo harteloos, weet je. Maar goed, ik heb heerlijk gezwommen. Golfslagbaden zijn geweldig, dus ik kan me indenken dat je het geweldig gehad hebt. Ik kan me nog het gevoel in mijn buik herinneren als de zoemer ging, vroeger, toen ik een klein meisje was.

Harteloos wordt je vanzelf hoor, hier. Kan even duren maar kijk naar de echte oudgedienden, Yas, Meds, Bia, Nous, allemaal ijskoud. En die begonnen ooit als woezelig zachte persoonlijkheidjes.

In het golfslagbad waar wij waren kondigen ze het golven met een lamp aan.

Dus als die aan gaat dan plonst iedereen snel het water in.
quote:Nouschi schreef op 11 mei 2016 @ 22:45:

[...]

Golven hadden ze toen nog niet. Wel een dak dat open kon.Dat is wel heel lang gelee. Zolang als ik er zwem, hadden ze golven. En ik kwam er nog in de jaren '80 toen moeders op stoelen sigaretjes rookten aan de rand van het kinderbad/op de kruising met de cafetaria. Mayonaise aan je voeten en belindamenthol in je gezichtje.
quote:Eleonora-1 schreef op 11 mei 2016 @ 22:46:

[...]

Harteloos wordt je vanzelf hoor, hier. Kan even duren maar kijk naar de echte oudgedienden, Yas, Meds, Bia, Nous, allemaal ijskoud. En die begonnen ooit als woezelig zachte persoonlijkheidjes.

Dus als die aan gaat dan plonst iedereen snel het water in.

Ik ben hier nu ruim een jaar. Ik heb dus nog even voor de verharding inzet.

Een lamp is wel wat charmanter dan een zoemer. In het openluchtbad waren er ook golven, maar die kwamen van de wind of van grote jongetjes die van de hoge doken.
quote:Eleonora-1 schreef op 11 mei 2016 @ 22:46:

[...]

Dus als die aan gaat dan plonst iedereen snel het water in.Hahahahahhaha daar lach ik altijd zo hard om! Dan gaat die bel en dan zie je iedereen die kant op kachelen en dan 3 minuutjes dobberen op t water en daarna gaat iedereen droog weer het bad uit
quote:barbaracartland schreef op 11 mei 2016 @ 22:49:

[...]

Ik ben hier nu ruim een jaar. Ik heb dus nog even voor de verharding inzet.

Een lamp is wel wat charmanter dan een zoemer. In het openluchtbad waren er ook golven, maar die kwamen van de wind of van grote jongetjes die van de hoge doken.

Lieve Babs,

Je merkt het zelf niet he.

Ik denk ook nog steeds dat ik soepel en zacht ben, en gewoon op foto's en film wat harder over kom dan ik in werkelijkheid ben, en op het forum poezelzacht. (Dat komt omdat ik altijd zo trots ben op alles wat ik uit wijsheid wis voor ik op plaats je reactie druk)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:barbaracartland schreef op 11 mei 2016 @ 22:42:

Mijn posts zijn geweldig! Ik ben een Groot Kunstenaar!

Iedereen citeert mij, Mij, Mij, Mij (maniakaal lachje tot fade-out)

Wat zijn jullie lief voor mij. Ik voel me nu helemaal warm van binnen. Echt, niet ironisch.
quote:feow schreef op 11 mei 2016 @ 22:53:

[...]

Lieve Babs,

Je merkt het zelf niet he.

Ik denk ook nog steeds dat ik soepel en zacht ben, en gewoon op foto's en film wat harder over kom dan ik in werkelijkheid ben, en op het forum poezelzacht. (Dat komt omdat ik altijd zo trots ben op alles wat ik uit wijsheid wis voor ik op plaats je reactie druk)Ik neem soms gewoon even een middag vrij om mijn oude posts te lezen. Zo wijs! Zo to-the-point. Dus post gewoon je eerste ingevingen, die zijn ongetwijfeld briljant.
ik kan niet slapen, het is zo warm.
very metal
quote:-KING- schreef op 11 mei 2016 @ 23:01:

ik kan niet slapen, het is zo warm.Ga op je balkon liggen.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.

ik kan niet slapen, het is zo warm.Ga Jaws kijken.
I like being a mess. It's who I am.
quote:Moirai schreef op 11 mei 2016 @ 23:02:

[...]

Ga op je balkon liggen.de buren zitten ook op hun balkon.
very metal

ik kan niet slapen, het is zo warm.Leo! Moi!
quote:Moirai schreef op 11 mei 2016 @ 23:02:

[...]

Ga op je balkon liggen.O, ja was er al. Dan zal KING wel snel afkoelen.
jaws, is die op tv ofzo?
very metal
quote:Kittens schreef op 11 mei 2016 @ 23:04:

[...]

Leo! Moi!brenda en els bedoel je?
very metal
quote:Kittens schreef op 11 mei 2016 @ 23:04:

[...]

Leo! Moi!Dé tip. Kom maar tussen Leo en mij in liggen King.
Ik sliep als kind regelmatig op het strand.
quote:Moirai schreef op 11 mei 2016 @ 23:06:

[...]

Dé tip. Kom maar tussen Leo en mij in liggen King.Roelant toch?

[...]

Dé tip. Kom maar tussen Leo en mij in liggen King.de koel/vries combinatie
very metal
quote:-KING- schreef op 11 mei 2016 @ 23:05:

jaws, is die op tv ofzo?Ja spannend hoor er is net een kind van zijn luchtbed getrokken en opgegeten
I like being a mess. It's who I am.
quote:cochise schreef op 11 mei 2016 @ 23:07:

[...]

Roelant toch?henk-ricardo
very metal

Ik sliep als kind regelmatig op het strand.Ik ook. En altijd weer zo stom om voor het slapen gaan nog even te zwemmen. En dan klam en als schuurpapier je slaapzak in. En wakker worden tussen badgasten die kijken alsof je een vreselijk vies insect bent.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven